2011-11-06, 18:02
  #469
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rosannah1
Han hade väl skrikit blatte åt någon igen.

Men den påstådde gärningsmannen kan ju i så fall inte ha varit mycket bättre eftersom han var dömd för hets mot folkgrupp tidigare.
Citera
2011-11-06, 18:02
  #470
Medlem
Jag har själv hamnat i bråk med Erik vid ett flertal gånger, helt oprovocerat!

Erik har en tendens att alltför ofta börja hetsa mot folk och sen när dem han käftar emot börjar försvara sig trycker han på sitt överfalls alarm och SÄPO är där på högst 5 minuter.

Erik har oftast kunnat bråka hur mycket som helst och ingen slår tillbaka för då åker man dit för det, bra att någon äntligen vågade, eloge till "GM".

Erik har även på grund av sin Pappa fått en hel del läskiga kontakter som han umgås med som ofta dyker upp efter man bråkat med Erik och pucklar på en. Erik är ju alltid någon annanstans!

Men en jävla creed sa GM ha i vilket fall som helst!
Citera
2011-11-06, 18:02
  #471
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Midnight
Väldigt många "om" i ditt inlägg. Hur kan du veta det?

Jag blev utsatt för en rätt brutal misshandel för några år sedan där jag fick två hårda sparkar i ansiktet när jag låg ned. Polisen tog det fallet på allvar och jag är vanlig arbetarklass. Händelsen utreddes tills det inte fanns något mer kvar att utreda. Jag är väldigt nöjd med polisens arbete även om det inte ledde till att någon åtalades, ibland går det helt enkelt inte.

Jag tror det är sant att denna händelse prioriteras men jag tycker inte man ska tolka det som att någon är värd mer än någon annan utan det handlar, som jag tror, snarare om att det så tidigt som möjligt måste utredas om det finns politiska motiv bakom gärningen - och det är viktigt anser jag.
1. Ja, man skall väl se hypoteser som saker som ej hänt? Svårt att inte spekulera när det inte har hänt.

2. Du har helt rätt och jag håller med dig.
Citera
2011-11-06, 18:02
  #472
Medlem
stör mig på att media får honom att framstå som en oskyldig liten stackars pojke.
tror absolut inte han kommer bli åka dit för något eller ens bli åtalad, så han blir nog bara ännu kaxigare. Men tillslut kanske bögen går på fel person och blir brutalt misshandlad, det skulle vara roligt!
Citera
2011-11-06, 18:03
  #473
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grodanbollekalle
säger han hora på slutet?

ja det gör han, fyfan vilken jobbig kille..
Citera
2011-11-06, 18:03
  #474
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grodanbollekalle
säger han hora på slutet?
Japp!!
Citera
2011-11-06, 18:03
  #475
Medlem
Zvis avatar
Den skyldige borde få hårt straff!
Citera
2011-11-06, 18:04
  #476
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akaa100
Har hittat en video. I videon diskuterar erik på ett otrevligt sätt med en klasskamrat. Kan redan nu säga att killen (erik) lider av DAMP.

http://tinypic.com/r/2laow1/5

Erik i grön tröja.


Har träffat och vuxit upp med många människor som har DAMP/ADHD och det skulle inte förvåna mig ett dugg om han uppfyller kriterierna för diagnosen. Har du möjligtvis flera klipp?
Citera
2011-11-06, 18:04
  #477
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wilsh
SAMMANFATTNING:
https://www.flashback.org/sp33868589

Någon som såg händelsen på Stureplan får jättegärna lägga till lite!

Så Niklas är alltså "GM" och han som sedan utdelade slaget med flaskan?
Citera
2011-11-06, 18:04
  #478
Medlem
rosenrasandes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McPower
"När det gick upp för polisen vem offret på Stureplan var satte de in stora resurser för att gripa gärningsmannen".
för alla människor är tydligen inte lika värda.hade det varit nån random snubbe så hade inte samma resurser satts in då eller?
Är det konstigt att statsministerns son prioriteras högre än en vanlig 16-åring? Jag tycker det är självklart - och rätt.
Citera
2011-11-06, 18:05
  #479
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MenskSkotter
Jag har själv hamnat i bråk med Erik vid ett flertal gånger, helt oprovocerat!

Erik har en tendens att alltför ofta börja hetsa mot folk och sen när dem han käftar emot börjar försvara sig trycker han på sitt överfalls alarm och SÄPO är där på högst 5 minuter.

Erik har oftast kunnat bråka hur mycket som helst och ingen slår tillbaka för då åker man dit för det, bra att någon äntligen vågade, eloge till "GM".

Erik har även på grund av sin Pappa fått en hel del läskiga kontakter som han umgås med som ofta dyker upp efter man bråkat med Erik och pucklar på en. Erik är ju alltid någon annanstans!

Men en jävla creed sa GM ha i vilket fall som helst!
Vad är det för läskiga kontakter?
Citera
2011-11-06, 18:07
  #480
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av guliver
Har träffat och vuxit upp med många människor som har DAMP/ADHD och det skulle inte förvåna mig ett dugg om han uppfyller kriterierna för diagnosen. Har du möjligtvis flera klipp?

letar på, jag går in på facebook och kollar hans vänner osv. kan inte se hans logg!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in