Citat:
Ursprungligen postat av Midnight
Väldigt många "om" i ditt inlägg. Hur kan du veta det?
Jag blev utsatt för en rätt brutal misshandel för några år sedan där jag fick två hårda sparkar i ansiktet när jag låg ned. Polisen tog det fallet på allvar och jag är vanlig arbetarklass. Händelsen utreddes tills det inte fanns något mer kvar att utreda. Jag är väldigt nöjd med polisens arbete även om det inte ledde till att någon åtalades, ibland går det helt enkelt inte.
Jag tror det är sant att denna händelse prioriteras men jag tycker inte man ska tolka det som att någon är värd mer än någon annan utan det handlar, som jag tror, snarare om att det så tidigt som möjligt måste utredas om det finns politiska motiv bakom gärningen - och det är viktigt anser jag.
1. Ja, man skall väl se hypoteser som saker som ej hänt? Svårt att inte spekulera när det inte har hänt.
2. Du har helt rätt och jag håller med dig.