2011-11-06, 15:26
Medlem
Slowdives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caesare
Vilken "dans" är det alla pratar om?
Det finns ett klipp ett par sidor bakåt där Erik dansar efter att Djurgården gör mål mot AIK. Mona Sahlin sitter nedanför och Erik påpekar hur dålig Mona är på facebook.
Citera
2011-11-06, 15:27
Medlem
Xyzzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TorstenFlinck
Jag hade nog dabbat Fredrik Reinfeldts son om jag fick chansen.
Kanske inte idag men då jag var 16, utan tvekan.. Dock är väl snorungarna på Östermalm uppvuxna i Moderathem och jag uppvuxen i ett miljonprojekt men ändå.. Det känns rätt troligt att han fått pisk för att hans farsa är den han är.
Dabbat?
Ditt jävla WT-vänsterfuck, vem fan tror du att du är att sitta och döma vilka som ska få "pisk".
Du och dina röd/svart/bruna AFA-kompisar ligger klart på minus hos en del grupperingar som är rätt starka.
Citera
2011-11-06, 15:27
Medlem
JoeDaltons avatar
Polisen körde i över hundra blås på Storgatan mot enkelriktningen när man jagade GM. Mer livsfarligt än det som GM gjorde sig skyldig till.
Citera
2011-11-06, 15:28
Medlem
Slowdives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Christopher.
Jag gillar Erik. Istället för att vara en liten fjolla som det lätt blir när man växer upp i den miljöm så är han äkta slagskämpe.
Ah, det var därför han satte sig i Polisbussen?
Citera
2011-11-06, 15:29
Medlem
Sonen är en sk "näthatare". Så här skriver han om Mona Sahlin

"hahahahahahaha hon är så läskigt ful! va så kul att se henne så läskigt förnedrad. Var så nära att fråga henne "var det så här ful och äcklig du kände dig när min pappa körde över dig i valet?"

http://img507.imageshack.us/img507/6311/erikreinfeldt.png

Vad gör en 16 åring ute på Stureplan mitt i natten för övrigt?
Senast redigerad av Kulturmarxist 2011-11-06 kl. 15:32.
Citera
2011-11-06, 15:30
Medlem
Slowdives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeDalton
Polisen körde i över hundra blås på Storgatan mot enkelriktningen när man jagade GM. Mer livsfarligt än det som GM gjorde sig skyldig till.
Härligt.

Jag fick en glasflaska i magen för en månad sen. Jag var tvungen att gå till ambulansen 150m meter bort.
Citera
2011-11-06, 15:31
Medlem
Xyzzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmarxist
Sonen är en sk "näthatare". Så här skriver han om Mona Sahlin

"hahahahahahaha hon är så läskigt ful! va så kul att se henne så läskigt förnedrad. Var så nära att fråga henne "var det så här ful och äcklig du kände dig när min pappa körde över dig i valet?"

http://img507.imageshack.us/img507/6311/erikreinfeldt.png
Bra iakttagelse av grabben, helt korrekt frågeställning. Grabben verkar bra!
Citera
2011-11-06, 15:32
Medlem
Slowdives avatar
Blir inte familjen mediatränad?
Citera
2011-11-06, 15:33
Medlem
Applications avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.mandingo
Såg iallafall att han skrev "jag ska fan bli sosse" som status igår morse.

Från pest till kolera. Inte smart gossen lilla.
Citera
2011-11-06, 15:36
Medlem
Midnights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mollgan
Jo jo, men om man jämför med hur mogen Carl Bildt var vid samma ålder så framstår ju Reinfeldt JR som en efterbliven dåre.

Carl Bildt är en väldigt unik person. Jag gillar honom skarpt för att han är den han är. Jag älskar hans sätt att kommentera olika händelser. Han är skön och vågar vara sig själv.

Ja jag kan hålla med om att E.R inte framstår som någon dröm-son precis. Han förefaller just nu ha större chanser att bli kriminell än något annat, något vettigt.
Citera
2011-11-06, 15:39
Medlem
Mollgans avatar
Citat:
Vad gör en 16 åring på Stureplan mitt i natten?
Reinfeldt bor väl i krokarna numera? De flyttade ju från Sagerska pga. renovering till Östermalm. Adressen där är okänd men det kanske ligger nära Stureplan?
Citera
2011-11-06, 15:39
Medlem
Slowdives avatar
Citat:
Vad gör en 16 åring på Stureplan mitt i natten?
Jo, bra fråga, men jag utgår från Reinfeldt Jr's uttalanden på fejsbok. Det ser ju otroligt fint ut att sonen sitter och kör personangrepp på pappas rival.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in