Citat:
Ursprungligen postat av
Kolgrill-ftw
Du är för dum för att bli mod. Att du flyttar citat förändrar inget i sakfrågan.
Jag har rätt. Du är obildad.
Ditt inlägg innehöll inget riktigt sakpåstående eller argument, bara ett medley (eller worstest hits) av insinuanta hänvisningar till några populära ovetenskapliga påståenden från den konspirationsteoretiska klimatförnekarrörelsen, och dessa påståenden kan jag eller vilken annan normalbegåvad person som helst punktera med lätthet eftersom argumenten foliehattarna kommer med liksom aldrig håller för närmare granskning. (Är det inte orättvist att förnekarsidan har råkat få alla dåliga, ogiltiga eller ohållbara argument på något vis? Varför fick forskarna alla bra argument/fakta och ni foliehattar alla dåliga? Livet är inte rättvist.)
Hade du varit en normalbegåvad vuxen person hade du inte postat sånt trams som nåt annat än ett skämt, och du hade inte trott att du hade bättre koll än ett helt forskningsfält för att du har sett nån efterbliven jäkla konspirationsteoretiker ranta i nån video på internet, och du hade definitivt inte trott att du hade rätt och jag fel