Okej kanske en väldigt konstig fråga, men jag köpte en begagnad Audi A6 - 02. Jag glömde fråga om bilen hade larm eller inte. Så vad jag undrar är, på vilket sätt jag se om bilen har larm eller inte? Det finns ingen sån där röd lysdiod, men det kanske inte är det som avgör?
Jag har testat att låsa och rycka ex antal gånger i dörrhandtaget, jag har även gungat på bakluckan men inget händer, den kanske inte har larm trots allt?
Jag har testat att låsa och rycka ex antal gånger i dörrhandtaget, jag har även gungat på bakluckan men inget händer, den kanske inte har larm trots allt?
Har den bara en knapp eller en knapp till att låsa upp och en till att låsa?
Om den har flera knappar så prova att trycka två gånger på låsknappen.
Har den bara en knapp eller en knapp till att låsa upp och en till att låsa?
Om den har flera knappar så prova att trycka två gånger på låsknappen.
Den har 3 knappar, en för att låsa upp, en för att låsa och en för att enbart öppna bagageluckan eller något sånt. så du säger att jag ska klicka 2 gånger på låsknappen? och efter det börja rycka och gunga?
Den har 3 knappar, en för att låsa upp, en för att låsa och en för att enbart öppna bagageluckan eller något sånt. så du säger att jag ska klicka 2 gånger på låsknappen? och efter det börja rycka och gunga?
Ja, typ dubbelklicka på låsknappen och sedan försöka få igång något eventuellt larm, bilar med larm brukar ofta ha en blinkande röd lampa i bilen också.
Ja, typ dubbelklicka på låsknappen och sedan försöka få igång något eventuellt larm, bilar med larm brukar ofta ha en blinkande röd lampa i bilen också.
Testade detta nu utan resultat, dessutom så har den som sagt ingen sån där röd lampa heller. Så det är nog så att den kort och gott inte har något larm
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!