2012-01-11, 09:58
Medlem
DontRuns avatar
Mycket som händer i Örebro nu. Juhlin, tidigare talangansvarig, går ut och sågar tränare och sportchefens samspel och att man aldrig tittar nedåt i klubben. Samtidigt som kritik och all skit kommer fram till ytan sitter sportchefen och försöker plocka hem Tobias Grahn. Blir inte förvånad om han blir klar för oss snart men tycker att det är en dålig värvning med fel personlighet i en redan omotiverad trupp med dålig lagmoral. Samtidigt som det här händer ser man hur tidigare lovande talanger går vidare för provspel och andra klubbar som vågar satsa. Katastrof totalt.
Ryktena går även runt Gudjohnsen, som det gör varje år.
Citera
2012-01-11, 12:46
Medlem
ZlatanManias avatar
Hassan Al Kamara har verkligen målsättningar! http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/sverige/allsvenskan/aik/article14193357.ab

Något som är riktigt bra för AIK! Hoppas att han är riktigt bra på planen! Det faktum att han nobbade DIF gör ju hela saken mycket bättre dessutom!
Citera
2012-01-11, 13:19
Medlem
Amex88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Hassan Al Kamara har verkligen målsättningar! http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/sverige/allsvenskan/aik/article14193357.ab

Något som är riktigt bra för AIK! Hoppas att han är riktigt bra på planen! Det faktum att han nobbade DIF gör ju hela saken mycket bättre dessutom!
Verkar som en kille med fötterna på jorden...
Lyckas han så är det ju jäkligt coolt om han kan gå ut såhär innan, men misslyckas han blir det ju mest pinsamt. Men kul att han ställer höga förväntningar på sig själv åtminstone, blir spännande.
Citera
2012-01-11, 13:39
Medlem
15Februaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amex88
Lyckas han så är det ju jäkligt coolt om han kan gå ut såhär innan, men misslyckas han blir det ju mest pinsamt. Men kul att han ställer höga förväntningar på sig själv åtminstone, blir spännande.

Har sett honom i träning ett antal gånger, och jag måste säga att han ser verkligen lovande ut. Lite som en Teteh, fast mer vältränad. Det återstår bara att se vad han har för målsinne. Teteh var inte alls särskilt bra på försäsongen, så det går dock inte att göra en helt rättvis bedömning.

Jag tror att Crespo vinner skytteligan.
Citera
2012-01-11, 13:39
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Det blir de verkligen! Tycker att han gör helt rätt i att ställa riktigt höga krav på sej själv och lyfta hela laget!

Zlatan Ibrahimovic hade ju ett liknande citat till sin italienska lärare: Nej jag skiter i det här!? Jag lär mej italienska när jag blir proffs i Italien! i efterhand måste hon/han känt sej någorlunda ägd
Citera
2012-01-11, 13:43
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 15Februari
Har sett honom i träning ett antal gånger, och jag måste säga att han ser verkligen lovande ut. Lite som en Teteh, fast mer vältränad. Det återstår bara att se vad han har för målsinne. Teteh var inte alls särskilt bra på försäsongen, så det går dock inte att göra en helt rättvis bedömning.

Jag tror att Crespo vinner skytteligan.
Jaså? Jag har för mej att han var rätt bra och han stod väl även för ett dröm mål på Skytteholm?

Att Crespo ska vinna skytteligan är jag inte så säker på, Det är ju hans första säsong i allsvenskan.. Iofs så var det ju likadant för Teteh och jag har ju inte sett Crespo "in action" än. Men jag skulle nog tippa på att det blir Göteborgs Tobias Hysen som vinner skytteligan.
Citera
2012-01-11, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 15Februari

Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Jaså? Jag har för mej att han var rätt bra och han stod väl även för ett dröm mål på Skytteholm?

Ni har rätt båda två. Teteh var helt okej på försäsongen, minns att jag tyckte det var fel att han inte fick starta i premiären. Däremot var han urusel på träningarna, speciellt i början.

Crespo är spännande men jag är även grymt nyfiken på vad KKK kan åstadkomma i år.
Citera
2012-01-11, 15:12
Medlem
Älskar citatet:
Citat:
Kamara om...

...att flytta från Freetown till Boden:

– Det var ett test för mig, att se vilket ansvar jag kan ta. Om jag kan bo i Boden, så kan jag bo var som helst i världen. Det var en fruktansvärd upplevelse, man kan inte göra någonting i Boden. Det var bara sova, sova, sova hela tiden. Men jag byggde upp mental styrka. Det gav mig mer fokus på fotbollen.

Citera
2012-01-11, 15:55
Medlem
Beserwissers avatar
Citat:
Verkar som en kille med fötterna på jorden.
Ja, faktiskt. Han har dock stora drömmar och förväntningar vilket är en helt annan sak.
Citera
2012-01-11, 16:37
Medlem
15Februaris avatar
Han visar ju verkligen var skåpet ska stå när han sågar boden.
Men jag tror honom, fy fan vad vidrigt att bo uppe i Norrland.

Ser verkligen fram emot Crespos debut. När han dunkar in sitt första mål så kommer SM-guld-skriken ljuda på Skyttan och på GF.
Citera
2012-01-11, 16:39
Medlem
Jontalinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beserwisser
Ja, faktiskt. Han har dock stora drömmar och förväntningar vilket är en helt annan sak.

Håller med. Allt killen säger är ju sant, allt är möjligt så länge man verkligen kämpar för det. Han säger ju inte att han är bra, bara att han kan bli det om han kämpar tillräckligt.

Önskar fler allsvenska spelare hade samma syn på framgång.
Citera
2012-01-11, 16:41
Medlem
Salorms avatar
Jag vet ingenting om den nya finnpajsarn.. :s
Att vara avstängd från FB kan få digra konsekvenser om vad man kan om laget MP ställer på Stadion.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in