2012-01-06, 20:59
Medlem
15Februaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonmanstein
Har Du även koll på hans poängskörd?

Samt nu kan man väl tänka sig att Celtic inte vågar köpa flera ajkåare?

En grej jag inte förstår är varför pundare, apor och annat löst pack skriver "AJK" överallt.
Ska det vara roligt på något sätt? Jag kanske bara är totalt humorbefriad, eller vad vet jag.

Jag tycker att det låter som något en arg 12-åring skulle kunna dra till med när han ska skriva något argt om AIK. Typ som om någon skulle säga "Hammarbajs" om Bajen eller "Bajsgården" om djurgårn.

Ärligt talat nu. Var någonstans är det roliga?
Citera
2012-01-06, 21:45
Medlem
Speytos avatar
^Word

Ang. Bangura så undrar jag hur det kommer att fungera mellan honom och Borges då Borges verkar ha värvats för att fylla ut den där "Mohammed Bangura-platsen". Eller så kan det bli otroligt bra när 2 spelgenier sluts tillsammans!
Citera
2012-01-06, 22:00
Medlem
vonmansteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 15Februari
En grej jag inte förstår är varför pundare, apor och annat löst pack skriver "AJK" överallt.
Ska det vara roligt på något sätt? Jag kanske bara är totalt humorbefriad, eller vad vet jag.

Jag tycker att det låter som något en arg 12-åring skulle kunna dra till med när han ska skriva något argt om AIK. Typ som om någon skulle säga "Hammarbajs" om Bajen eller "Bajsgården" om djurgårn.

Varför skriver vissa råttor Jyårgårn? Eller sjunger att de vill mörda ett Djurgårds barn?

Avd: Arg 12-åring?
Citera
2012-01-06, 22:34
Medlem
Tebos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Maic Sema är klar för Haugesund. Lär bli ett tufft år för bajen..
Trist att han lämnar, men ska nog gå att ersätta trots att han förmodligen var vår bäste spelare förra året. Det var ju inte direkt någon större konkurrens om den titeln.

Haugesund låter för övrigt som en spännande stad.

Kultur i Haugesund (saxat från wiki):
Citat:
Av tradition var de flesta invånarna fiskare. Under den andra helgen i augusti, varje år, firas strömmingen med en jazzfestival som kallas Sildajazz (Sild är norska för sill), där både inhemska och internationella musiker deltar.

Den norske filmfestivalen har årligen hållits i staden sedan 1973. Filmurvalet brukar innefatta ett brett geografiskt och kulturellt utbud. Amandaprisen, som är Norges mest uppskattade filmpris, utdelas samtidigt med filmfestivalen. Priset har utdelats sedan 1985.

Subkulturmusikfestivalen Safe as milk har också årligen hållits i staden i juli, sedan 1999.
Citera
2012-01-06, 23:01
Medlem
Lepiduss avatar
Hur ser det ur för MFF på värvningsfronten? Dom ska väl ha mycket pengar nu efter europaspelet men man hör inte särskilt mycket, förutom Thern då.
Citera
2012-01-06, 23:02
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tebo
Trist att han lämnar, men ska nog gå att ersätta trots att han förmodligen var vår bäste spelare förra året. Det var ju inte direkt någon större konkurrens om den titeln.

Haugesund låter för övrigt som en spännande stad.

Kultur i Haugesund (saxat från wiki):

Ja han passar ju bra in i en fiskeby..det enda han fiskar efter här är väl pengar dock. Han hade ju tydligen bud från fem allsvenska klubbar, så varför välja Haugesund? Lär inte vara för den odlade fisken i alla fall.
Citera
2012-01-06, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 15Februari

haha måste hålla med, just ajk är så jävla tråkigt
Citera
2012-01-06, 23:58
Medlem
HerrStorfurstes avatar
http://na.se/sporten/fotboll/inspark/1.1497973-dubbelt-riski-till-norge

Synd att det inte blev något. Tycker Riski var ett positivt inslag i ett annars mörkt ÖSK förra säsongen.
Citera
2012-01-06, 23:58
Medlem
litensorks avatar
http://bloggar.aftonbladet.se/sillyseason/

Kenny Pavey till Ljungskile? Inte denna säsongen va?
Citera
2012-01-07, 00:03
Medlem
Tråd om Bangura på ett Celtic-forum där supportrar skrivit igår och idag: http://www.talkceltic.net/forum/showthread.php?t=117457

De verkar ju inte överdrivet imponerade än så länge i alla fall... En del säger att han inte riktigt fått chansen även om han uppenbarligen gjort ett par starter i alla fall, andra att han är flopp som borde säljas. Tycks vara fjärdeval i anfallet för stunden dessutom.

Skall även ha sagt "If possible, I could make the next step in one year - if everything goes well and the club is willing, why not?" till någon tidning när han kom vilket knappast var speciellt populärt.
Citera
2012-01-07, 00:38
Medlem
DontRuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrStorfurste
http://na.se/sporten/fotboll/inspark/1.1497973-dubbelt-riski-till-norge

Synd att det inte blev något. Tycker Riski var ett positivt inslag i ett annars mörkt ÖSK förra säsongen.
Stort frågetecken kring hur Sjögren har agerat i det här. Tror att man varit riktigt passiva i ÖSKleden.
Citera
2012-01-07, 00:52
Medlem
showtimes avatar
Vad händer i ösk egentligen? Verkar stökigt mellan supportrar och ledning/tränare, spelare ventilerar missnöje på svenskafans (?), paulinho försvunnen, lushtaku fri att gå (?), Alvbåge stack, Gerzic påväg bort (?). Från gulddrömmar till detta på ca 1 år.
Har ni inte ont i magen? För som utomstående ser det lätt kaotiskt ut.
Senast redigerad av showtime 2012-01-07 kl. 01:29.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in