2012-01-05, 09:59
Medlem
15Februaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a.e.g
Förhandlingarna om spelaren jag tidigare antydde om har brutit samman och lagts på is för tillfället. AIK har lämnat ett slutgiltigt bud som hans nuvarande klubb har nobbat. Mycket talar för att förhandlingarna kan återupptas då hans klubb måste skära i sina kostnader och spelaren verkligen vill till AIK därför vill jag inte säga vilken spelare det rör sig om.

Låter som att du snackar skit.
Nu får du ju rätt oavsett om AIK presenterar någon spelare som stämmer överens med det du sagt eller om man inte gör det.

Fegis.
Citera
2012-01-05, 10:58
Medlem
a.e.gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 15Februari
Låter som att du snackar skit.
Nu får du ju rätt oavsett om AIK presenterar någon spelare som stämmer överens med det du sagt eller om man inte gör det.

Fegis.

Jo du, jag har från början varit öppen med att det absolut inte är klart med denna spelare till skillnad från när jag avslöjade Borges dealen. Att folk sedan kommer in här och skriver att två spelare är klara o.s.v och därmed späder på förväntningarna är inget jag kan göra något åt tyvärr.

Silly season är silly season och handlar om rykten, jag erkänner nu att det var dumt av mig att posta något här innan det var klart och med anledning av att folk på GF kallar mig för pajas och att jag mottagit ruskiga PM här om vilken idiot jag är så lämnar jag härmed denna tråd.

Vi ses på Hovet och på Råsunda.
Citera
2012-01-05, 11:48
Medlem
Pvt. Jokers avatar
Det ryktas att Nordin Gerzic inom kort skriver på för Blåvitt för 4,5 mille.

Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om det.
Citera
2012-01-05, 12:30
Medlem
P3RK3L3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pvt. Joker

Jag tycker det är en intressant värvning. Han är ju bevisligen bra på att hålla i boll och även på att göra sin gubbe. Man skapar lättare längre anfall med en sådan spelare. Sen har han ju visserligen en speciell personlighet och verkar lättstött om han inte får som han vill, vilket kan innebära problem, men nu har ni ju Stahre som är erkänt duktig på att hantera svåra spelarpersonligheter.
Citera
2012-01-05, 12:40
Medlem
Det som avgör om Nordin Gerzic blir en bra värvning eller inte är endast priset. Han är bevisligen duktig på fotboll - det är upp till Göteborg att värdera sportsligt gentemot ekonomiskt.
Citera
2012-01-05, 12:46
Medlem
BertilEnstoerings avatar
Tja, det verkar onekligen som om ÖSK är rätt intresserade att bli av med honom. Måste ligga mer bakom än bara den dåliga fjolårssäsongen då han mest drog ner tempot på alla anfall för att sen tappa bollen i livsfarliga lägen. Måste ju vara så att ÖSK vill ha in pengar för att finansiera köp av andra spelare.

Når han tillbaka till 2010 års form så kan han dock bli en tillgång för Blåvitt.

Hur som helst är han en riktig mytoman i pressen om han går till blåvitt.

http://na.se/sporten/fotboll/inspark/1.1495792--aldrig-varit-i-kontakt-med-ifk-
Citera
2012-01-05, 14:45
Medlem
Bornets avatar
Jackob Olsson klar för GAIS, sades vara en av ÖIS mer lovande spelare.
Bara det gör det värt det. Nu ska jag sitta och läsa på Balders Hage, konstant uppdaterandes och bara garva.
Citera
2012-01-05, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pvt. Joker

Han säger ju att det är ren bullshit?

Tyckte att jag läste det på aftonbladet... att han endast var i Göteborg för att hans tjejs syrra skulle föda?
Senast redigerad av C00RN 2012-01-05 kl. 15:00.
Citera
2012-01-05, 16:28
Medlem
gato12s avatar
För att bryta av lite av den totala aik, dif, göte-la-borg dominansen härinne,

så kan jag inte riktigt förstå Bajens värvning av Billy Berntsson (klassnamn dock) och avpolletering av David Johansson. den senare kallades landslagsmässig för inte så länge sedan, något den förre knappast varit med om.

okej, för att David inte kunde slå inlägg, men varför ta in nån lallare som spelat i Giffarna i lägre divisioner i att antal år-har han ens spelat i allsvenskan nångång...?
Citera
2012-01-05, 16:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gato12

så kan jag inte riktigt förstå Bajens värvning av Billy Berntsson (klassnamn dock) och avpolletering av David Johansson. den senare kallades landslagsmässig för inte så länge sedan, något den förre knappast varit med om.

okej, för att David inte kunde slå inlägg, men varför ta in nån lallare som spelat i Giffarna i lägre divisioner i att antal år-har han ens spelat i allsvenskan nångång...?

Billy Berntsson, född 6 januari 1984, är en svensk fotbollsspelare uppvuxen i Hofterup. Han har spelat 4 matcher i Allsvenskan, 37 matcher i Superettan och 30 matcher i danska SAS Ligaen (december 2007).

Enligt wikipedia. Dock inte säker om han spelat allsvenskt för MFF eller Giffarna...
Citera
2012-01-05, 16:41
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tkt-Eagle
Billy Berntsson, född 6 januari 1984, är en svensk fotbollsspelare uppvuxen i Hofterup. Han har spelat 4 matcher i Allsvenskan, 37 matcher i Superettan och 30 matcher i danska SAS Ligaen (december 2007).

Enligt wikipedia. Dock inte säker om han spelat allsvenskt för MFF eller Giffarna...

Tror han har spelat i Allsvenskan för MFF. Vill minnas en match där han fick pris som matchens bäste spelare.
Citera
2012-01-05, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gato12

Utan att ha någon större koll på varken Billy Berntsson eller hur Hammarby har resonerat känns det spontant som att någon har sagt "han har ju spelat i skotska ligan!" och det räckte så.

Men i superettan borde han väl hålla åtminstone.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in