2012-08-27, 19:45
Medlem
Skumgummis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cykeltillbahamas
Kul med Sundin. Men känns lite konstigt ändå, vi har ju Adelstam - Sinan som både har varit bra senaste tiden. Men ändå, erfarenhet och konkurrens skadar ju inte. Negativt är då att Kennedy känns långt bort, men hoppet finns kvar. Forza GG

härligt med Erik Sundin en snabb spelare. Om han är skadefri kan han snitta en 10-12 mål kanske mer i superettan. Kennedy det lät hoppfullt förra veckan men det känns mer som han väntar på att få ett bra
bud från en utländsk klubb men jag har mer än gärna fel
Citera
2012-08-27, 21:52
Medlem
Kaptenc0lans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cykeltillbahamas
Kul med Sundin. Men känns lite konstigt ändå, vi har ju Adelstam - Sinan som både har varit bra senaste tiden. Men ändå, erfarenhet och konkurrens skadar ju inte. Negativt är då att Kennedy känns långt bort, men hoppet finns kvar. Forza GG

jag skulle iaf inte vara glad för att få "botten-skrapet" .

Han ville mer än gärna gå till AIK i vintras, men AIK nobbade han och tog in Borges istället.

Borges är mycket bättre enligt mig!

Och det där med Kennedy han vill inte lira i superettan så han kommer välja syrianska före Hammarby.
Citera
2012-08-27, 22:55
Medlem
ghylds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenc0lan

Han ville mer än gärna gå till AIK i vintras, men AIK nobbade han och tog in Borges istället.

Och det där med Kennedy han vill inte lira i superettan så han kommer välja syrianska före Hammarby.

Joo, för då lär han säkert ha tränat med bajen över två veckor och inte med Syrianska. Hjärtat hans ligger i bajen där han vann SM-guld!
Citera
2012-08-27, 23:04
Medlem
Citat:

Att Kennedy skulle gå till Syrianska är skitsnack. Spelar han i Sverige blir det Bajen eller Assyriska.

Sen att jämföra Sundin med Borges är väl som att jämföra äpplen och päron. Som jag förstått det är Erik en striker som är väldigt duktig på att springa i djupled och dra isär motståndarnas försvar. Borges är väl mer en släpande anfallare som slår de där avgörande passningarna till spelare som Erik eller håller fast bollen högt upp i banan för att sedan lägga den på framstormande yttrar.

Sen när man tittar på bollkontroll, speluppfattning etc så tror jag nog de är ganska lika, möjligen någon fördel för Borges. Däremot så är den största skillnaden att Borges är en man för framtiden, han har ju antagligen inte nått sin peak i karriären ännu. Sundin däremot anser jag nästan vara en perfekt värvning för oss, en oerhört rutinerad spelare som kan komma in och leverera från start och bidra till att ta oss upp ur skiten igen.

Ska bli väldigt intressant att se hur 08-lagens ''profilvärvningar'' nu i sommar kommer prestera de närmaste åren!
Senast redigerad av Tiddlywank 2012-08-27 kl. 23:13.
Citera
2012-08-27, 23:12
Medlem
Kaptenc0lans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tiddlywank
Att Kennedy skulle gå till Syrianska är skitsnack. Spelar han i Sverige blir det Bajen eller Assyriska.

eftersom han inte vill lira i superettan så blir det väl inget mer sverige för hans del då om du nu säger de!

Citera
2012-08-28, 07:04
Medlem
motvalls avatar
Citat:
eftersom han inte vill lira i superettan så blir det väl inget mer sverige för hans del då om du nu säger de!

Sportbladet verkar inte dela din åsikt;
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/sverige/superettan/hammarby/article15317849.ab
Kennedy ska enligt dem vara klar för Hammarby och ska presenteras under dagen. Vilken supervärvning i så fall, eller vilka med Sundin inkluderad!
Citera
2012-08-28, 08:21
Medlem
Citat:

I won't tell you I told you so..

http://www.fotbollskanalen.se/superettan/klart-kennedy-tillbaka-i-hammarby/
Citera
2012-08-28, 08:23
Medlem
Snilleblixten.s avatar
Kennedy är klar för Bajen!
Det ska bli intressant att följa.
Senast redigerad av Snilleblixten. 2012-08-28 kl. 08:25.
Citera
2012-08-28, 08:50
Medlem
Jontalinens avatar
Den här satsningen borde ha tillkommit inför säsongen, nu är det redan förlorat
Citera
2012-08-28, 09:48
Medlem
a.e.gs avatar
Hoppas på samma utveckling som den Rami Shaaban hade i Bajen för Kennedy.

Sundin är ju annars något utöver det vanliga. Fostrad i AIK, håller på dif och spelar i bajen .
Citera
2012-08-28, 11:35
Medlem
a.e.gs avatar
David Fjäll @DavidFjall

Misstänker att det är en annan klubb i Sthlm som inom kort kommer att presentera en "hemvändare". Välkommen tillbaka min vän. #twittboll

Det börjar röra på sig.
Citera
2012-08-28, 12:08
Medlem
Novakks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a.e.g
David Fjäll @DavidFjall

Misstänker att det är en annan klubb i Sthlm som inom kort kommer att presentera en "hemvändare". Välkommen tillbaka min vän. #twittboll

Det börjar röra på sig.

Ja, men att det skulle vara Tetteh det handlar om som du skrev igår är skitsnack. Mohamed är det som kommer på lån, inget annat.
Senast redigerad av Novakk 2012-08-28 kl. 12:11.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in