2012-08-18, 11:57
Medlem
Dragonauts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a.e.g
Är du 100% ( ) säker på det?
Läs vad jag skrev så finner du svaret. Eller du kanske har problem med läsförståelsen?

Hur som helst så har jag väldigt svårt att se att han skulle komma till Gnaget. Jag är inte så förtjust i tanken på spelare på nästan 30 som kommer och "dansar en sommar" för att sedan dra vidare så fort tillfälle ges.
Citera
2012-08-18, 12:17
Medlem
a.e.gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dragonaut
Läs vad jag skrev så finner du svaret. Eller du kanske har problem med läsförståelsen?

Hur som helst så har jag väldigt svårt att se att han skulle komma till Gnaget. Jag är inte så förtjust i tanken på spelare på nästan 30 som kommer och "dansar en sommar" för att sedan dra vidare så fort tillfälle ges.
Eftersom du verkar helt bakom flötet så får jag väl skriva dig på näsan, det gäller inte Boa, däremot kan du finna en ledtråd till vem det är i min förra post. Klurar du ut den lätta gåtan ska jag belöna dig med en virtuell klapp på huvudet och ett nyp i kinden.
Citera
2012-08-18, 12:47
Medlem
Dragonauts avatar
Citat:
Eftersom du verkar helt bakom flötet så får jag väl skriva dig på näsan, det gäller inte Boa, däremot kan du finna en ledtråd till vem det är i min förra post. Klurar du ut den lätta gåtan ska jag belöna dig med en virtuell klapp på huvudet och ett nyp i kinden.
Jo jag förstår att det är Markus Jonsson du menar. Men faktum kvarstår. Hade du förstått vad jag skrivit så hade du rimligtvis inte uttryckt dig så. Då jag men all önskvärd tydlighet (?) spekulerade. Inget annat.

Och mitt resonemang ang spelare som kommer och spelar några månader håller jag fast vid. Oavsett vem det gäller. Jag föredrar dessutom Lorenzon framför Jonsson. Han är bättre offensivt.
Citera
2012-08-18, 13:31
Medlem
xtroes avatar
Snackas om att Sundsvall vill värva den islänske landslagsbacken Jon Gudni Fjoluson, har tidigare provrtränat med PSV och Bayern München, det säger väl inte speciellt mycket. Men han ska ha imponerat mycket på Åkeby när han var här och provtränade. En 23årig mittback, jag tycker iaf det verkar en riktigt spännande värvning, kommer senast från det belgiska laget Beerschot. Om han inte kostar allt för mycket hoppas jag att han värvas! Då börjar truppen genast se bra ut igen, bara in med en till anfallare
Citera
2012-08-18, 21:04
Medlem
Vad får Goitom för lön i AIK ?
Citera
2012-08-18, 21:14
Medlem
SGustafsson91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oneandnotonly
Vad får Goitom för lön i AIK ?
150 000 i månaden enligt fotbolldirekt.
Citera
2012-08-18, 21:16
Medlem
Flipkins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dragonaut
Jo jag förstår att det är Markus Jonsson du menar. Men faktum kvarstår. Hade du förstått vad jag skrivit så hade du rimligtvis inte uttryckt dig så. Då jag men all önskvärd tydlighet (?) spekulerade. Inget annat.

Och mitt resonemang ang spelare som kommer och spelar några månader håller jag fast vid. Oavsett vem det gäller. Jag föredrar dessutom Lorenzon framför Jonsson. Han är bättre offensivt.

Skulle hellre se Mr. 100% i AIK än Boa varje dag i veckan, det är ju säkert. Lorentzon känns okej, bra offensivt som du säger, men vad finns att klaga på hos Jonsson egentligen? Kan inte minnas en enda gång jag verkligen klagat på att han spelat dåligt. Han känns som en stabil spelare som varken har dåliga eller grymt bra matcher och vill han avsluta sin karriär i gnaget så säger jag Go for it!
Citera
2012-08-19, 00:58
Medlem
Hoppas Djugården värvar en högerback.
Citera
2012-08-19, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SGustafsson91
150 000 i månaden enligt fotbolldirekt.

Okej, tack.
Citera
2012-08-19, 15:22
Medlem
Quasys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroe
Snackas om att Sundsvall vill värva den islänske landslagsbacken Jon Gudni Fjoluson, har tidigare provrtränat med PSV och Bayern München, det säger väl inte speciellt mycket. Men han ska ha imponerat mycket på Åkeby när han var här och provtränade. En 23årig mittback, jag tycker iaf det verkar en riktigt spännande värvning, kommer senast från det belgiska laget Beerschot. Om han inte kostar allt för mycket hoppas jag att han värvas! Då börjar truppen genast se bra ut igen, bara in med en till anfallare

Han verkar väldigt intressant, bra med ytterligare en mittback i truppen då Brink lämnat. Frågan är då om Ålander förpassas till bänken? I alla fall är det alltid bra med konkurrens. Om islänningen värvas känns vårat mitt försvar minst sagt starkt.
Citera
2012-08-19, 18:40
Medlem
a.e.gs avatar
Backman väldigt nära Ajax nu enligt mina källor.
Citera
2012-08-19, 18:46
Medlem
hestahodets avatar
Citat:
Backman väldigt nära Ajax nu enligt mina källor.
Jasså, då antar jag att någon av deras mittbackar är på väg bort?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in