2012-06-27, 13:27
Medlem
resses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av showtime
Han ska tydligen köra med A-laget/u21 efter sin semester. Du tycker Kennedy är bättre än Keene/Santos alltså? Knappast, och dessutom 3 helt olika spelartyper. Men jag förstår att ni i Solna är besvikna, ni brukar ju gilla att ta våra gamla lirare och göra till egna ikoner.

Haha okej, se på fan då kanske Kennedy slutat hålla på med fru Pehrsson. Ja inte är det så svårt att vara bättre än chipsfettot Santos iaf. Keene är en derbylirare inget annat.

Jag tror faktiskt ni skulle bli mycket bättre med Kennedy i laget, kommer aldrig glömma derbyt när han hade lekstuga med våra landslagsbackar
Citera
2012-06-27, 13:41
Medlem
showtimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av resse
Haha okej, se på fan då kanske Kennedy slutat hålla på med fru Pehrsson. Ja inte är det så svårt att vara bättre än chipsfettot Santos iaf. Keene är en derbylirare inget annat.

Jag tror faktiskt ni skulle bli mycket bättre med Kennedy i laget, kommer aldrig glömma derbyt när han hade lekstuga med våra landslagsbackar

Är det någon som är en derby-lirare så är det Kennedy, han tycker inte att den matchen är speciellt öht utan går bara in och kör. Sen verkar han ha fått något speciellt övertag mot ert försvar iom målen. Annars är han total katastrof, speciellt i ett sånt här spelsystem. Han hade säkert hängt 10+ baljor i syrianska där han hade fått kuta omkring helt fritt mot ett anfallande lag.
Citera
2012-06-27, 20:16
Medlem
3ndymions avatar
Något nytt mellan El-Kabir och MFF?
Citera
2012-06-27, 20:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 3ndymion
Något nytt mellan El-Kabir och MFF?

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/sverige/allsvenskan/mjallby/article15038783.ab
Citera
2012-06-28, 00:31
Medlem
ZlatanManias avatar
Jaha, då får man ta och säga hejdå till Jimmy Durmaz som har skrivit på för den turkiska klubben Genclerbirligi. http://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/durmaz-skrev-pa-for-genclerbirligi-vagar-inte-vanta/

Inte mer än rätt av Durmaz att lämna då MFF inte velat att erbjuda honom ett nytt kontrakt, dessutom så får han väl säkert tio gånger så högre lön nere i Turkiet så jag önskar honom all lycka där nere och hoppas att han gör bra ifrån sej.
Citera
2012-06-28, 00:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Jaha, då får man ta och säga hejdå till Jimmy Durmaz som har skrivit på för den turkiska klubben Genclerbirligi. http://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/durmaz-skrev-pa-for-genclerbirligi-vagar-inte-vanta/

Inte mer än rätt av Durmaz att lämna då MFF inte velat att erbjuda honom ett nytt kontrakt, dessutom så får han väl säkert tio gånger så högre lön nere i Turkiet så jag önskar honom all lycka där nere och hoppas att han gör bra ifrån sej.
Varför?
Citera
2012-06-28, 01:15
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubarth23
Varför?
Därför att svenska landslaget skall få mer hopp inför framtiden och svenskar som lyckas utomlands kan mycket väl komma in och eventuellt lyckas i landslaget. Därför!

Har verkligen ingenting med att göra att han spelade för MFF.
Citera
2012-06-28, 01:31
Medlem
Aleopas avatar
Citat:

Malmö har försökt att förlänga.
Hans argument om att han "nog inte kostade så mycket när han kom" stämer väl, men han har väl fortfarande haft en lön. Ska vi gå plus minus noll eller?
Citera
2012-06-28, 03:36
Bannlyst
Citat:

Sorligt. Istället för att välja sitt klubbval med omsorg så nappar han på första högsta erbjudande. Jag spår en framtid likt Harbuzi. Bortglömd och bänkad någonstans långt in i Turkiets skogar. Durmaz har potential att bli landslagsman med tanke på konkurrensen gällande yttermittfältet.

Citera
2012-06-28, 08:36
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wozniacki
Sorligt. Istället för att välja sitt klubbval med omsorg så nappar han på första högsta erbjudande. Jag spår en framtid likt Harbuzi. Bortglömd och bänkad någonstans långt in i Turkiets skogar. Durmaz har potential att bli landslagsman med tanke på konkurrensen gällande yttermittfältet.

Ja, han har bättre potential än så. Synd att han väljer ett turkiskt mittenlag. Nu kommer han att glömmas bort.
Citera
2012-06-28, 12:29
Medlem
Fula Gubbens avatar
Härligt att Durmaz försvinner. Hoppas han känner sig riktigt hemma bland 80 miljoner spännblattar och bestämmer sig för att bli bofast där nere. För svenska fotbollsdiggare lär han försvinna från radarn rätt snabbt.

"Ey svenne, jag vet var din hus bor"
- Jimmy Dumbazz
Citera
2012-06-28, 13:16
Medlem
FreddeZs avatar
Björn Runström lämnar New England Revolution i USA efter tre månader. Han fick tydligen endast göra tre inhopp under sin tid i klubben.

Vad tror ni han gör nu, fortsätter utomlands eller återvänder hem till Sverige.

Källa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in