2012-08-20, 08:09
Medlem
Sicilias avatar
Har vi någonting mer på Kennedy och Hammarby?
Citera
2012-08-20, 15:31
Medlem
-=Damian=-s avatar
Nikola Djurdjic från Haugesund klar för Helsingborg, bildade tidigare anfallspar med Sörum. gjort 12 mål på 18 matcher i år. Hoppas Sörum och Djurdjic hittar varandra igen! Spelklar redan imorgon mot Celtic!
Citera
2012-08-20, 16:27
Medlem
Inzaits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -=Damian=-
Nikola Djurdjic från Haugesund klar för Helsingborg, bildade tidigare anfallspar med Sörum. gjort 12 mål på 18 matcher i år. Hoppas Sörum och Djurdjic hittar varandra igen! Spelklar redan imorgon mot Celtic!
Yesbox.

Någon som sett Norsk fotboll och kan berätta om denna spelaren? Vad är han bra på?
Citera
2012-08-20, 16:32
Medlem
-=Damian=-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inzait
Yesbox.

Någon som sett Norsk fotboll och kan berätta om denna spelaren? Vad är han bra på?

vad jag sett av han är han tekniskt och har bra bollkontroll, är både målgörare och framspelare, främst framspelare dock.. en farlig jävel med andra ord!

http://www.youtube.com/watch?v=WlBosP4KhJY
Citera
2012-08-20, 16:54
Medlem
hazard simpsons avatar
Mange Eriksson lämnar ÅFF för Gent i Belgien. Tråkigt, men önskar honom lycka till.
Citera
2012-08-20, 17:09
Medlem
Rubarth23s avatar
Martin Mutumba ryktas till amerikanska ligan.
Man måste älska hans citat: Jag har kollat lite på matcher där på Canal Plus när man inte haft någonting att göra. Eller när man väntat på porren, hahaha. Nä, jag skämtade, men jag jag har kollat.
Citera
2012-08-20, 17:14
Medlem
billblazzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a.e.g
Backman väldigt nära Ajax nu enligt mina källor.
Ajax verkar ha gjort klart med niklas moisander från AZ idag för runt 30 miljoner....känns inte så troligt att dom skulle värva backman med tanke på hur Ajax trupp ser ut!
Citera
2012-08-20, 19:06
Medlem
Harbuzi till Syrianska?
Citera
2012-08-20, 19:07
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubarth23
Martin Mutumba ryktas till amerikanska ligan.
Man måste älska hans citat: Jag har kollat lite på matcher där på Canal Plus när man inte haft någonting att göra. Eller när man väntat på porren, hahaha. Nä, jag skämtade, men jag jag har kollat.

tungt om en sådan citatmaskin försvinner.
Citera
2012-08-20, 20:19
Medlem
M-9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
tungt om en sådan citatmaskin försvinner.
Kommer inte ske på ett tag. Läs intervjun med M9 här: http://17124solna.svartgul.se/2012/08/20/exklusivt-mutumba-het-i-usa/

- Det är klart att det är smickrande att det finns klubbar som vill ha en, men jag lever min dröm: jag spelar i AIK, jag spelar med bra fotbollsspelare, vi ligger där uppe och jag får spela i Europa League-kval. Just nu känns det jävligt bra, sedan får vi se vad som händer. Jag menar, någon dag kanske jag inte platsar här längre, att jag måste gå härifrån.
Citera
2012-08-20, 21:54
Medlem
a.e.gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billblazz
Ajax verkar ha gjort klart med niklas moisander från AZ idag för runt 30 miljoner....känns inte så troligt att dom skulle värva backman med tanke på hur Ajax trupp ser ut!
Du har rätt, blir ingen affär, verkar som att Backman stannar då om inget oförutsett inträffar.
Citera
2012-08-20, 21:58
Medlem
a.e.gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inzait
Yesbox.

Mycket bra "värvning" av kommunen, bra på att nita fast bollen i anfallszon, kommer ge andhämtning till laget och är en inte oäven avslutare. Grattis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in