2012-06-05, 17:27
Medlem
Glöm inte att heller att branne räddade JS från nedflyttning...
Citera
2012-06-05, 17:30
Medlem
[quote=Vagner.Love]Var väl bra att han fick kämpa och visa att han ska ha en plats i laget? Om du tänker efter så kanske det var därför han utvecklades? Hur hade de sett ut om han var given i startelvan? Då hade han blivit bekväm och inte gjort några framsteg.

Tja, hade du följt honom hade du nog förståt vad jag menar.

Tror inte på mer än 2 miljoner kronor.

Räkna med (strax) över 2.
Citera
2012-06-05, 17:33
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vagner.Love

Jag hoppas och tror att han kommer tokfloppa i Tyskland. Varför skulle han klara sig om inte Rasmus Jönsson som var mer etablerad inte gör det?

Det luktar agentsnack lång väg. Det här kan bli en rolig följetong.
Citera
2012-06-05, 17:35
Medlem
KriminellKladdkakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Tänk om alla istället kunde säga så här:

Det är så mycket mer proffsigt och mer diplomatiskt. Han som har sagt det är i övrigt rätt avskydd här inne.

Påminner mig om Backmans ord när han förlängde med AIK,man blir fan nästan tårögd.

Citat:
– Jag trivs bra och har inte bråttom. Jag vill inte gå som Bosman, för AIK har gett mig mycket. När jag är mogen vill jag att AIK ska få en slant. Dessutom vet man att om en klubb betalar för en så betyder det att man satsar på en.
Citera
2012-06-05, 17:35
Medlem
Rasmus har inte fotboll i blodet som de flesta balkaner har
Citera
2012-06-05, 17:41
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pravihrvat
Rasmus har inte fotboll i blodet som de flesta balkaner har

Jag gillar egentligen idrottskulturen på Balkan; där finns mycket beundransvärt. Superettan till ett topplag i Bundesliga är dock ett gigantiskt steg. Tyckte han att tränarna i J-Södra var oschyssta mot honom; då är det nog ingenting mot vad tyska tränare kan vara.
Citera
2012-06-05, 17:47
Medlem
Citat:
Jag gillar egentligen idrottskulturen på Balkan; där finns mycket beundransvärt. Superettan till ett topplag i Bundesliga är dock ett gigantiskt steg. Tyckte han att tränarna i J-Södra var oschyssta mot honom; då är det nog ingenting mot vad tyska tränare kan vara.

Kan hålla med om att tränarna där kanske är mer..tja vad ska vi säga??!! Oartiga, men saken är ju att i tyskland är det balkan temperament, med många balkanska spelare, tror han kommer känna sig hemma där.. tycker dock synd om Avdic i bremen, någon som vet hur det e med honom? Bänken om något?
Det jafg tycker är lite konstigt nog är att det är MÅNGA kosovoalbaner som lyckas bra i fotbollen i Sverige, generation 90-95 speciellt, riktigt grymma i de flesta lagen..

SRY för offT
Citera
2012-06-05, 17:48
Medlem
Citat:

EDIT: Det var med ledningstabben och laget, och IBLAND tränaren.. han var utfryst dvs av alla
Citera
2012-06-05, 18:28
Medlem
El.Bundys avatar
Citat:
Det jafg tycker är lite konstigt nog är att det är MÅNGA kosovoalbaner som lyckas bra i fotbollen i Sverige, generation 90-95 speciellt, riktigt grymma i de flesta lagen..

SRY för offT

Nu kan jag inte så mycket om just detta men vad jag tror är att det är mycket bättre möjligheter här i Sverige än i forna Jugoslavien bättre träningsmöjligheter planer osv. Tex så min gamla moderklubb div4 klubb ska få 5 nya fotbollsplaner, 2 konstgräs å även nya omklädningsrum osv som kommer kosta 60 miljoner typ.

Sen så har väll kosovoalbaner bra gener för att bli duktiga idrottare. Många som haft Zlatan som idol, sett att han har lyckats hela vägen, en stor väg ut från tex Rosengård eller olika förorter är att bli fotbollsspelare, därför lägger de kanske ner mer tid än svenskar som har det tryggt och bor i fint villaområde. Bara mina tankar
Citera
2012-06-05, 18:31
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
EDIT: Det var med ledningstabben och laget, och IBLAND tränaren.. han var utfryst dvs av alla
Ja det låter ju verkligen inte som att Hrgota hade nån skuld i det då. Det var alla andra som var idioter, han var jättesnäll.
Citera
2012-06-05, 18:51
Medlem
litensorks avatar
Jag hoppas han säljs den 1:a. Då får vi lite pengar för honom. Det ni skrev om att han var tvungen att jobba sig in i elvan och på så sätt utvecklades stämmer ju verkligen. Nu är han given och han tar inte i alls så mycket längre. Ibland kan han vara en börda på plan.
Citera
2012-06-05, 19:42
Medlem
Nu har han skrivit på.. go branne
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här