2012-05-19, 03:52
Medlem
a.e.gs avatar
Molins till gnaget ryktet härstammar från ett skämt av ett troll på gf, var fan är er källhänvisning? Någon form av eftertanke och verklighetsuppfattning i vad ni skriver här vore nyttigt och till gagn för oss alla som läser här.

Mycket nära nu med en sydamerikansk offensiv kraft till AIK.

Backman är mycket nära att gå till AJAX.

Ingen Goitom i sommar om inte Almeira sänker sina ersättningskrav betydligt, jävla pajasklubb som tackar ja till bud för att sedan ändra sig och fraggla hit och dit med sin spanska tjurfäktnigsblodsindränkta kuk och be andra klubbar suga när Henok vill hem.

Aja, gonatt dårå......
Citera
2012-05-19, 12:13
Medlem
xenosans avatar
Någon som har koll på hur Karl-Johan Johnssons kontraktssituation ser ut? Ryktas han vara på väg någonstans?

Har sett Halmstads två senaste matcher i Superettan och kan inte släppa tanken på hur IFK Norrköping hade sett ut med honom i målet istället för Abbas Hassan.

Edit: Enligt fotbolltransfers.com går hans kontrakt ut 2012, vet inte om det stämmer dock. Då borde man hört mera om honom.
Senast redigerad av xenosan 2012-05-19 kl. 12:15.
Citera
2012-05-19, 23:50
Medlem
a.e.gs avatar
Sitter och dricker öl på Thé Bitter End i Portland och fick sms om att Harbuzi är klar.

Tänkte att de vore av intresse för er trots att jag inte kan källhänvisa eller bidraga med en länk.
Citera
2012-05-20, 00:39
Bannlyst
Om jag säger att harbuzi skriver på för Djurgården istället då? lika sannolikt just nu.
Citera
2012-05-20, 02:37
Medlem
15Februaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a.e.g
Sitter och dricker öl på Thé Bitter End i Portland och fick sms om att Harbuzi är klar.

Tänkte att de vore av intresse för er trots att jag inte kan källhänvisa eller bidraga med en länk.

Stort avslöjande!
Jocke Hall m.fl. har redan meddelat för en tid sedan att dom fått pålitliga uppgifter om att han skulle vara klar. Du försöker plocka gratispoäng genom att "avslöja" redan välkända rykten.

Avslöja något vi andra inte vet! Något som faktiskt stämmer!
Citera
2012-05-21, 14:05
Medlem
a.e.gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 15Februari
Stort avslöjande!
Jocke Hall m.fl. har redan meddelat för en tid sedan att dom fått pålitliga uppgifter om att han skulle vara klar. Du försöker plocka gratispoäng genom att "avslöja" redan välkända rykten.

Avslöja något vi andra inte vet! Något som faktiskt stämmer!
Men lilla gubben då.

Trollar du eller är du helt slut i huvudet?

menar du att det är felaktigt att posta ett rykte i denna tråd p.g.a att ryktet florerat någon annan stans?

nä, jag har bestämt mig för att du trollar, annars är du en djupt tragisk människospillra som troligtvis har mycket liten penis och därmed har svårt att få och behålla en pojkvän.

Du får en andra chans, återkommer du med ett lika imbecillt inlägg så åker du på ignore.

har ni uppfattat mig korrekt herr micropenis?
Citera
2012-05-21, 14:14
Avslutad
Enligt personer på aikforum så ska det bombas en offensiv förstärkning.
Citera
2012-05-21, 14:19
Medlem
FabioAugustos avatar
Kalmar FF kommer värva en av de fem-sex spelarna som det kommer att ryktas om i sommar. Det kommer att ske, men om det inte gör det så är det på grund av några saker i absolut sista stunden som jag inte alls kan ansvara för utan då glömmer vi bara bort allting. Men om det är rätt, så kom ihåg att jag hade rätt och sa det till er. Ni måste dessutom ha 100%-ig tilltro på allting jag skriver även om inte det värvas någon ny spelare. Någon gång kanske Kalmar FF värvar in en spelare det inte har ryktats om, då har jag hört det i förväg men just den gången ville jag inte berätta om det.
Citera
2012-05-21, 14:36
Medlem
a.e.gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Borglig
Enligt personer på aikforum så ska det bombas en offensiv förstärkning.
Nu gillar jag inte AIK forum men kikade in där och såg att någon twittrat om chippen. (kan inte länka då jag sitter på luren i USA).

Har inte hört något om detta så det stämmer nog inte.
Citera
2012-05-21, 14:44
Medlem
Casabas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a.e.g
Nu gillar jag inte AIK forum men kikade in där och såg att någon twittrat om chippen. (kan inte länka då jag sitter på luren i USA).

Har inte hört något om detta så det stämmer nog inte.
Chippen, Majstorovic och Harbuzi alltså.. Tråkigt om AIK går samma väg som IFK, även om det är kul med något stort, lite äldre, namn i ligan.

Konstgräs och föredettingar verkar vara framtiden för svensk fotboll.
Citera
2012-05-21, 14:50
Medlem
MrZedges avatar
Jag hoppas pa att Arsenal far in 2 till spelare iallafall.. Hoppas pa Mvila och nagon mer forsvarare...
Citera
2012-05-21, 15:36
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FabioAugusto
Kalmar FF kommer värva en av de fem-sex spelarna som det kommer att ryktas om i sommar. Det kommer att ske, men om det inte gör det så är det på grund av några saker i absolut sista stunden som jag inte alls kan ansvara för utan då glömmer vi bara bort allting. Men om det är rätt, så kom ihåg att jag hade rätt och sa det till er. Ni måste dessutom ha 100%-ig tilltro på allting jag skriver även om inte det värvas någon ny spelare. Någon gång kanske Kalmar FF värvar in en spelare det inte har ryktats om, då har jag hört det i förväg men just den gången ville jag inte berätta om det.

Jag är helt säker på att du kommer ha nämnt namnet någon gång innan det blir klart, om ni nu någonsin gör en värvning till kalmar..

Citat:
Ursprungligen postat av MrZedge
Jag hoppas pa att Arsenal far in 2 till spelare iallafall.. Hoppas pa Mvila och nagon mer forsvarare...

Är det sveriges Arsenal som ska värva? Har hört ibland att Örebro kallade sig för det, men kanske finns något annat svenskt Arsenal som värvar friskt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in