Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Öh, det där stämmer ju inte alls. Nu vet jag (och antagligen inte du heller) inte hur Labinots form varit nere i Turkiet, men när Labinot var som bäst i MFF var han klart mycket bättre än vad Grahn var. Och tro mig, jag har sett bägge (hade tom Grahn som lite av en favoritspelare när han spelade i MFF...).
Edit: såg nu att du också var MFF:are, och din åsikt är ju lika mycket värd som min, förstås. Men vill hävda att mångas åsikt om Labinot grumlas lite av det sviniga sättet idioten lämnade MFF på. Spelmässigt var han, iaf i mina ögon, MFFs klart bästa spelare under något halvår där. Fast å andra sidan har jag iofs alltid haft en svag sida för halvtjocka spelgenier

Nu är ju inte jag MFF:are och därför är väl inte min åsikt mycket värd antar jag

men jag såg ändå en hel del matcher med MFF när Harbuzi spelade hos er och jag tror nog att din sista mening är värd att notera. Halvtjockt spelgeni stämmer helt klart in på honom, om man med spelgeni menar någon som är grymt bra med bollen och inte mycket mer. Personligen, och många med mig tror jag, tycker att en spelare är bättre om det innebär att laget blir bättre med honom, där ligger däremot Harbuzi långt efter Grahn.
Får Harbuzi bollen på offensiv planhalva så dribblar han bort två spelare, gör han en snäv vändning så att båda två kommer tillbaka, då drar han en av dom en gång till för att slutligen gå på avslut från distans där båda mittbackarna och två mittfältare står rätt placerade för att täcka skott.. Spelgeni?