Citat:
Ursprungligen postat av feldgrau
Skillnaden den här gången är att vi värvat fem förväntade flippar på en gång. Floppar tre av dem är det ändå två som lyckas. Och så länge ekonomin är i ordning är det mer än gärna en utdelning jag tar om den leder till något bättre än ännu en jävla sjundeplats...
/feldgrau
Javisst, men då får vi hoppas att det för harmonins skull är rätt gubbar som bänkas. Jag har fått intrycket av att både Sobra och Gerzic gärna låter käften gå. Om vi skall vara "Real" innebär det att massa bra gubbar kommer vara petade, då gäller det att var proffsig och knipa igen.
Tror att det fanns betydligt mer än sjundeplats i truppen 2010 och -11, JO borde lämnat redan försommaren 2010.
Citat:
Ursprungligen postat av funeral
Att tro att Gerzic aldrig varit aktuell att lämna örebro ÄR väldigt naivt att tro.
Och det är nog ingen som tror att han ska kunna bära blåvitt till ett sm-guld. Han är bara en viktig bricka i spelet. Jag har gärna velat sett Nordin i Blåvitt under några säsonger nu då han tillhört toppskiktet av kreativa mittfältare. "Ja men har var ju usel i Örebro förra säsongen". Förvisso men det var hela det övriga laget oxå......lixom blåvitts.
Jag vet att det är en del som ogillar Gerzic för hans gnällande på planen, precis som om aldrig Sella gör det

Faktum är att han blivit kvar i ett halvdant lag, vilket för mig säger en del om hans kapacitetsbrist. Med den slanten han kostar så förväntar jag mig att han är en ledande figur, det är ingen Stiller-lön/övergångssumma i detta fallet.
Sella har gnällt alldeles för mycket de senaste säsongerna, och han gick över gränsen när han klagade på sina egna supportrar förra våren. Han är slut.
För övrigt, sluta mata det förbannade trollet!! För helvete, så fort det visar sig så fylls tråden av en sida trams. Moderator?