Citat:
Ursprungligen postat av 15Februari
Vänta nu...
Du försöker få det att låta som om ni var först på något sätt att värva unga talanger från Ghana. Det var i varje fall så jag uppfattade ditt tidigare inlägg.
Nej, jag menade exakt det jag skrev. Både Amartey och Ibrahim kommer från Ghana, är i samma åldersgrupp och har nyligen lirat med u20 landslaget. Jag antar att du ser fördelarna med att båda hamnar i samma stad.
Citat:
Jaså, vem har scoutat Amartey menar du? MP kom ju till dif först 2011.
MP var klar för DIF redan 2010 och pilgrim'ade runt, scoutade bl.a. Ghana, i övergångsperioden mellan Ålborg och DIF.
Citat:
Sluta försöka rädda ditt skinn utan säg som det är, ni kör på samma taktik för oss för att den visat sig vara ganska gynnsam. Inte konstigare än så.

Men nigger please. "Er" taktik att scouta Afrika har använts av i princip varenda SEF klubb i åtminstone 10 år, i synnerhet DIF. Jag antar att du känner till Kennedy, Makondele, Bapupa, Dembo, Ekunde och Lance davids. Och det är bara namn från Djurgården...
Det jag stör mig på är att många gnagare verkar tror att ni är några allsvenska Christofer Columbus på den afrikansk fotbollsmarknaden. Det är ni inte. Ni må ha varit tidiga nere i Sierra Leone men det är allt, dessutom var ju det Mörks förtjänst.