Nu vill jag inte verka fientlig eller någonting, vill heller inte monopolisera folkmordet på något sätt. Men i varje land som har erkänt folkmordet har det varit det armeniska folkmordet, länder som Frankrike, Canada, Holland, Ryssland har sagt det armeniska folkmordet.
Det här är fakta så det är inte så att jag kommer med egna åsikter. Tycker bara det är konstigt eftersom väldigt få assyrier, syrianer, kaldéer, araméer, pontiska greker dog om man jämför med armenier. Vad har ni för åsikter om detta och är det inte komiskt att just Sverige inte skulle erkänna det armeniska folkmordet utan det assyriska , syrianska, kaldéeiska, pontiska grekiska och armeniska. Min erfarenhet av assyrier och syrianer i Sverige har varit väldigt dålig, många beter och ser ut som araber. Sen är det kul att de alltid tror att vi är samma folk och att de har lika rätt till det armenien som finns idag. FYI i armenien fanns det ett par tusen assyrier, nu finns det enbart ett par hundra, efter att Armenian Aryan Union

hade hotat de, detta sa min kära vän i ARMYANSKA.
Turkiet kommer aldrig erkänna folkmordet då de måste ge tillbaks mycket land och mycket mycket pengar.