2023-09-08, 23:46
Medlem
1754s avatar
1: Folk som använder takduschen i gymmets enda dusch med handdusch. Dom jävlarna kan ta övriga duscharna om dom vill ha vattnet från ovan.

2: Äckel som inte tvättar händerna med tvål och vatten efter toabesök och sen går och kladdar ner allt dom tar i.
Citera
2023-09-19, 18:10
Medlem
f30malmos avatar
Män som bara måste ta löpband direkt bakom mig när det finns trettio andra lediga. Män som stirrar istället för att träna. Grupper med unga män som inte tränar utan blockerar maskiner de inte använder med vattenflaskor och ser aggressiva ut, eller bara sitter och leker med mobilen. Smuts, folk som inte torkar bort svett.
Citera
2023-09-19, 23:19
Medlem
1. Folk som inte lägger tillbaks vikter efter sig. Riktiga as. Ok man kan glömma nån gång men tycker det är fult och oerhört själviskt. Dessutom ologiskt - man betalar för att lyfta vikter, men orkar inte städa efter sig för att det är ”jobbigt”??? Lågbegåvat beteende.

2. Folk som kör super-set och ockuperar flera stationer/maskiner samtidigt.

3. Utlänningar som luktar vitlök och exotiska kryddor och pratar högt i telefon samtidigt som de vilar, men även när de tränar. Inte ett kort snabbt viktigt samtal, utan de ”umgås per telefon” med någon kompis. Kan snacka 25 minuter på något konstigt språk. Högt oxå. Kulturkrock deluxe. Riktiga as är de.

4. Kineser. Vet inte vad det är med dem. Gillar inte deras uppsyn! (Haha my wrong)

Jag är nog allmänt lite lättirriterad på gymmet eftersom jag är taggad, jag har en plan, vill träna effektivt och fokuserat och kanske stör jag mig lite för lätt och för mycket på folk ibland. Men det finns många som helt saknar vett och etikett. Det irriterar mig

Jag uppskattar dock samtliga som sköter sig lika mycket som jag irriterar mig på de som inte gör det.
Citera
2023-09-21, 23:09
Medlem
Somaliska muslimkärringar som kommer in i full medeltids-klädsel och går tre i bredd och tränar som om dom aldrig haft eller vet vad en gyminstruktion är för något.

Stör mig också på att det på vissa ställen är svårt eller omständigt att fylla vattenflaska, eller tvätta händerna med riktigt varmt vatten + rejält med tvål, och något annat än luftblås för att torka. Rätt korkat med tanke på alla influensor och liknande. Även handfat borde vara annorlunda utformade, likt dom är i sjukvården, så att man kan stänga kran med armbågen.
Citera
2023-09-21, 23:14
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f30malmo
Män som bara måste ta löpband direkt bakom mig när det finns trettio andra lediga. Män som stirrar istället för att träna. Grupper med unga män som inte tränar utan blockerar maskiner de inte använder med vattenflaskor och ser aggressiva ut, eller bara sitter och leker med mobilen. Smuts, folk som inte torkar bort svett.

Det är klart man tar konditionsmaskinen bakom en het tjej om möjligheten finns. Sätter du på dig kläder som framhäver din kropp så kommer folk titta också.

I övrigt håller jag med om ditt hat mot aggressiva män och idioter som inte sköter hygienen.
Citera
2023-09-22, 10:12
Medlem
Folk som inte kan plocka undan vikter /redskap efter sig,
Citera
2023-09-24, 00:38
Bannlyst
Citat:

Klär du dig i tajta byxor och tajta tröjor så ska du inte bli upprörd när folk tittar på dig. Tramsiga jävel.
Citera
2023-09-24, 00:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Det är klart man tar konditionsmaskinen bakom en het tjej om möjligheten finns. Sätter du på dig kläder som framhäver din kropp så kommer folk titta också.

I övrigt håller jag med om ditt hat mot aggressiva män och idioter som inte sköter hygienen.

Het? Hur vet du att tjejen du svarade på är het? Hon kanske har små bröst?
Citera
2023-09-24, 00:48
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AO8
Het? Hur vet du att tjejen du svarade på är het? Hon kanske har små bröst?

Oftast om en tjej har små tuttar så har naturen gett henne en redigt fin stjärt istället.
Citera
2023-09-24, 00:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Oftast om en tjej har små tuttar så har naturen gett henne en redigt fin stjärt istället.

Nej, inte alls. Dessutom så är stora bröst bäst. Så jävla bra.

Hon är inte het alls förövrigt.
Citera
2023-09-24, 01:08
Medlem
Citat:

Full förståelse att man vill träna ifred utan att bli stirrad på.
Dock är det rätt naturligt att män och kvinnor tittar på varandra om man anser att att den andra är snygg/het whatever.

Upplever dock att alla brudar under 40 går till gymmet supersminkade och tar på sig tightaste byxorna man har så både röven sticker ut och cameltoe tittar fram. Vad är syftet? Uppenbarligen är det inte bekvämt, iaf inte enligt tjejerna i min bekantskapskrets. Så varför går man runt så om det inte är för att dra till sig blickar?
Citera
2023-09-24, 07:50
Medlem
Jag stör mig på tjejer med supertighta byxor som sedan i princip enbart tränar rumpan, och sedan har fräckheten att klaga på att män tittar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in