2026-09-25, 17:06
Medlem
brianmolkos avatar
Folk som ser ut som de ätit anabola
Citera
2026-09-26, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Epimanes
Folk svettas. Sen är barfota ohygieniskt.

På thaiboxningen så har folk folkvett nog så de inte har konstiga vårtor och fotsvamp men det kan man inte utgå ifrån på ett 24/7 fitness eller liknande.
Barfota?
Ni som har era fobier får hålla er borta från karate, judo, jujutsu och hålla er till balett era kärriingar
Citera
2026-09-26, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Al-Thar
Skitsnack. Proffsen använder lyftarskor.
Så du hoppar alltså från nybörjare till proffs, mycket anabola i din hjärna misstänker jag
Citera
2026-09-26, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Al-Thar
Skitsnack. Proffsen använder lyftarskor.
Platta skor är bättre för marklyft. Lyftarskor, med sin upphöjda häl, är gjorda för knäböj och olympiska lyft, inte för marklyft.
Du är helt ny på gymmet va?
Citera
2026-09-26, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeffrey.D
Håller med fullständigt, framförallt marklyft.
Visst, är man på elitnivå så kör man med lyftarskor såklart men Svenssons som står i lyftarskor på gymmet och markar 200 ser väldigt löjligt ut.

Nu ska jag inte kasta sten i glas hus för jag är inget proffs själv men är som hobbygymmare nöjd med 270 som pers i marklyft, i strumpor såklart.
Har ställt upp i en enda tävling någonsin och då fick man inte köra i strumpor så har 260 som pers med skor.
Jag tycker absolut det känns bättre att köra i strumplästen.
Skulle dock inte gilla om nån körde barfota.
Platta skor är bättre för marklyft. Lyftarskor, med sin upphöjda häl, är gjorda för knäböj och olympiska lyft, inte för marklyft.
Citera
2026-09-26, 09:29
Medlem
Epimaness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1717-1776
Barfota?
Ni som har era fobier får hålla er borta från karate, judo, jujutsu och hålla er till balett era kärriingar

Dude. Jag är en före detta kampsportsintruktör, du får gärna pröva på att faktiskt läsa det jag skrev.

Det verkar som du har koll på gymmet, du får gärna visa lika bra takter på hur man läser forumposter.
Senast redigerad av Epimanes 2026-09-26 kl. 09:32.
Citera
2026-09-26, 12:59
Medlem
Jeffrey.Ds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1717-1776
Ok. Har helt ärligt bara sett folk byta skor när dom ska köra mark och inte tänkt mer på det men make sence såklart.
Givetvis kör dom med remmar oxå.

Som tur är kör jag på 2 gym.
På atletklubben är det konstigt nog ingen som kör med andra skor.
Alla kör med gympadojor eller strumpor fast många kör betydligt tyngre än mig
Citera
2026-09-27, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Epimanes
Dude. Jag är en före detta kampsportsintruktör, du får gärna pröva på att faktiskt läsa det jag skrev.

Det verkar som du har koll på gymmet, du får gärna visa lika bra takter på hur man läser forumposter.
Är aktiv både på gymmet och i kampsporter, tål man inte någon gå runt i strumpor kan man inte börja med kampsport utan passar bättre i en balettgrupp.
Citera
2026-09-27, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeffrey.D
Ok. Har helt ärligt bara sett folk byta skor när dom ska köra mark och inte tänkt mer på det men make sence såklart.
Givetvis kör dom med remmar oxå.

Som tur är kör jag på 2 gym.
På atletklubben är det konstigt nog ingen som kör med andra skor.
Alla kör med gympadojor eller strumpor fast många kör betydligt tyngre än mig
Vid marklyft tar jag på mig mina converse som är så flata och tunna så kunde nästan vara samma som barfota
Citera
2026-09-28, 16:02
Medlem
När någon frågar om hen får gå emellan och köra sitt medans jag vilar. Jag vilar bara 1-2 minuter så jag vill inte att någon kommer och stör. Men jag låter hen gå emellan ändå. Det brukar vara så att de byter redskap när jag kör rygg eller triceps. Allt för fridens skull.
Citera
2026-10-01, 01:37
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Eftersatt underhåll på maskiner.
Citera
2026-10-02, 19:14
Medlem
jarhoiss avatar
De som bara nyttjar ena sidan av kabelmaskinen men på så sätt ändå upptar hela masinen trots att de står envhalvmeter från ett singeldrag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in