2023-05-04, 09:21
Medlem
Stör mig mest på de som luktar illa (inte bytt gymkläder det senaste halvåret och luktar gammal svett).
Citera
2023-05-15, 13:15
Medlem
Alla som hittar på egna övningar i maskinerna, och typ halvomhalvt gränslar en roddmaskin för att träna röven.
Citera
2023-05-15, 15:00
Medlem
TyskFalthares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaP123
Alla som hittar på egna övningar i maskinerna, och typ halvomhalvt gränslar en roddmaskin för att träna röven.
Vad är problemet med det? Många maskiner går att få till så mycket bättre ifall man leker med vinklarna lite.
Citera
2023-05-15, 19:09
Medlem
Folk som sitter med mobilen när man egentligen ska till gymmet för att träna och för övrigt divor är horribla
Citera
2023-05-20, 17:43
Medlem
VelmaDinkleys avatar
Ojäma temperaturer.

I vintras var det iskallt på gymmet då det pumpades in enorma mängder kalluft från ventilationen, ibland behövde jag ta på mig en tunnare halsduk för att inte få nackspärr av det kraftiga vinddraget. Nu på sommaren är det som om de stängt av all ventilation, försökte träna tidigare i veckan men fick avbryta pga det inte fanns något syre i lokalen. Nu när det är som om ventilationen är av är det som att gå in i en vägg av kvalmig luft som stinker svett och dålig andedräkt.

Föredrar att det är kallt och välventilerat.
Citera
2023-06-06, 20:01
Medlem
GertBennys avatar
Folk som inte plockar bort vikterna efter sig. Personer som stinker parfym (ofta araber av olika slag), personer som besatt stirrar ned i telefonerna mellan seten. Det finns dock en specifik snubbe som jag stör mig på, även fast han verkar lugn och snäll egentligen.

Han är någon typ av arab eller latino och han stönar och stånkar på varenda rep/övning. Han kollar alltid om någon kollar in honom och verkar otroligt bekräftelsekåt blandat med enorm osäkerhet.

Han älskar att vika upp sina shorts för att visa övre delen av låren av någon anledning. Detta är något han gör ofta. Har även sett honom gå runt i bar överkropp på gymmet.

Det finns även någon autistisk snubbe som är där och tittar på när hans syster eller assistent eller vad det är tränar. Han brukar alltid stirra på mig samtidigt som han gömmer sig som ett barn. Det vill säga att han kan stå bakom en stolpe eller maskin och titta på mig i tron att han inte syns.

Han ser antingen rädd, ledsen eller blyg ut när han kollar på mig. Jag har aldrig pratat med honom eller haft någon form av interaktion med killen. Fast det är inte direkt störande utan mer harmlöst enligt mig.

Att folk dunkar vikter (när det är befogat) eller skriker, stönar när de verkligen tar i har jag inget emot.
Senast redigerad av GertBenny 2023-06-06 kl. 20:03.
Citera
2023-06-06, 20:02
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elakjevel
När någon svettas som en gris och sätter sig i maskinen som man ska använda om bara nån minut.. Och sen torkar jävlen inte av efter sig! Sa till en gång till en äldre herre som tog det som jag hade påpekat att han såg ut som hitler..

Vilket år vad det?
Citera
2023-09-03, 15:55
Medlem
PingPongZongs avatar
Det som stör mig på gymmet är det utanför gymmet.

Tränar på två gym nu. Ett ligger i min källare. Och ett i mitt garage. Är samma gymgrejer bara att jag flyttar på dom. Sommaren då tränar jag i garaget. Och vad som stör mig är att jag vet vad folk tänker när dom ser mig. Dom kan inte acceptera att jag ser ut som jag gör. Nu när jag började träna hemma igen. Så det är att folk stör sig på mig som stör mig.
Citera
2023-09-07, 17:09
Avslutad
Folk som stinker gammal svett är bland det värsta. Hur svårt kan det vara att byta t-shirt varje pass?
Citera
2023-09-08, 14:49
Medlem
halaltarzans avatar
Stör mig på gymprimadonnor som inte använder sina muskler till annat än att bara stå och beundra sig själva i spegeln.
Citera
2023-09-08, 18:45
Medlem
zlizzards avatar
Jag stör mig på det bögiga beteendet att sprita av alla maskiner som om någon med böldpest tränat på dem. Sedan när blev det norm?
Citera
2023-09-08, 19:09
Medlem
S.O.Stolps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zlizzard
Jag stör mig på det bögiga beteendet att sprita av alla maskiner som om någon med böldpest tränat på dem. Sedan när blev det norm?
En kanske inte så vild gissning är det blev nån sorts norm under corona. Att torka av maskinerna efter sig är ju ok om man svettas. Men att sprita av dom är helt onödigt numera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in