Citat:
Men har de fel ?? Det verka inte så fall, för det är inte endast dem som reagera på hans uträkningar.Ja, för propagandaministrarna på Holocaust Controversies är ju alltid att lita på . . .
Gänget som ligger bakom den där bloggen måste höra till det mest patetiska på den "troende" sidan. Den monomant självhatande tysken Roberto Muehlenkampf, till exempel, har ju hemsökt otaliga e-postlistor och Internet-fora i snart femton år nu för att kunna sprida sitt torrt repeterade evangelium överallt och till alla; jag minns hans voluminösa medverkan som den frimodige Scott Smiths självutnämnde nemesis på Marcus Wendels numera tyvärr sorgligt degenererade tramsforum, på den tiden när det ännu hette Third Reich Forum och fortfarande hade någorlunda intelligent och hederlig moderering:
http://forum.axishistory.com/viewtopic.php?f=2&t=217
Sedan är det förstås fullt möjligt att Mattogno misstagit sig angående ett eller annat, han är ju bara människa han också, och har som bekant oförtröttligt givit ut den ena banbrytande studien efter den andra under flera års tid. Men jag ser ingen anledning för honom att förfalska herr Kesslers uppgifter; de borde ju vara lätta att kontrollera för alla forskare med tillgång till den relevanta bibliotekstjänsten, så att ljuga om dem vore ju rent kontraproduktivt för hans surt förvärvade trovärdighet.
Gänget som ligger bakom den där bloggen måste höra till det mest patetiska på den "troende" sidan. Den monomant självhatande tysken Roberto Muehlenkampf, till exempel, har ju hemsökt otaliga e-postlistor och Internet-fora i snart femton år nu för att kunna sprida sitt torrt repeterade evangelium överallt och till alla; jag minns hans voluminösa medverkan som den frimodige Scott Smiths självutnämnde nemesis på Marcus Wendels numera tyvärr sorgligt degenererade tramsforum, på den tiden när det ännu hette Third Reich Forum och fortfarande hade någorlunda intelligent och hederlig moderering:http://forum.axishistory.com/viewtopic.php?f=2&t=217
Sedan är det förstås fullt möjligt att Mattogno misstagit sig angående ett eller annat, han är ju bara människa han också, och har som bekant oförtröttligt givit ut den ena banbrytande studien efter den andra under flera års tid. Men jag ser ingen anledning för honom att förfalska herr Kesslers uppgifter; de borde ju vara lätta att kontrollera för alla forskare med tillgång till den relevanta bibliotekstjänsten, så att ljuga om dem vore ju rent kontraproduktivt för hans surt förvärvade trovärdighet.

Jag regerade på dem också, men har ej den kunskapen. Till och med du borde lätt inse det kan ej stämma. Så varför ska då lita på någon enstaka persons uträkningar?? När så många andra säger annat, plus inkl mig tycker det är överdrivit mycket per person.
Jo, nog var de banbrytande studier eftersom de flesta verka kunna bryta sönder deras teorier, precis som med Leutcher, Germar ... Tyvärr därför jag misstror de mer och mer, eftersom folket tycks anpassa sina siffror så det ska passa dem själv. Det har man sätt både Germar och nu mattogno göra...