Citat:
Ursprungligen postat av Storm.
På vilket sätt genomskådar du det? Allt jag hör ifrån folk som dig är att de genomskådar det, men aldrig hur.
Med när man läser deras böcker, tekniska inlägg i diverse forum. I bland tro de , att de är ensam som utbildad Kemist eller Konstruktör eller vad man nu kan kalla det för...
Enkelt utryck : Ta en blå glasskiva, sätt den fram för solen, då är solen grön(gul+blå=grön). Då tror jag du hade reagerat, med en anmärkning att solen är faktiskt gul. Men om jag då påvisar det med den blåa glasskivan, att den är faktiskt grön. Alltså är Solen grön, så jobbar revisionisterna.
Känner man till grunderna inom kemi o dylikt, ser man felen att det ej kan påvisas eller felbedömda korrektioner. Därför jag länkade den tråden, om den påvisade att "Zyklon B" är ofarlig. Vilket de revisionisterna visade upp med grundliga tekniska så kallad forskning och tester. Men till och med amatörer såg alla tokigheter med denna film. Då förstod man allt var ett enda hån emot forskning...
Har du läst tråden? Gör det
Jag gillar den bilden...kollar hjärtat utanpå tröjan...säker "doktor".
Undrar hur han lyckades få försökpersoner till den här testen?
Tänk dig själv om en "vetenskapsman" kommer fram och frågar om du vill vara med i en "vetenskaplig" undersökning, du får 1000 spänn.
OK vad ska jag göra? Jo vi ska stänga in dig i en betongbunker med ståldörrar och sen ska vi släppa in Zyklon B för att se om det var möjligt att gasa ihjäl judar som nazisterna gjorde...
Jag skulle se åtminstone en 5 miljoner skäl till att springa fort som fan därifrån ialla fall...
Det här är ett fall för Mythbusters på Discovery channel...
Den här bilden ser ju inte ut som tidsvisningen på någon av de andra bilderna. Det saknas ett : mellan siffrorna. Inte för att det egentligen behöver betyda någonting annat än att det känns väldigt fabricerat.
Sen såg jag på någon av de andra bilderna att "doktorn" hade gasmask på sig när han hällde ut burkens innehåll. Om han nu är så övertygad om att det inte är farligt att han ska riskera tre människors liv, borde det ju verkligen inte spela någon roll. Även det känns som spel för gallerierna.
Det här känns som ett jävla skämt om jag ska va ärlig..
Bara några utdrag av detta skämt... Så är det inte genomskåda det???