Citat:
Ursprungligen postat av CountGrishnackh
Skulle inte hålla med om att de ger honom en hög status som man, möjligtvis i hans egna lilla huvud, men hos de andra män som flirtar med dig eller ligger med dig så ses han troligtvis som en patetisk svag kille som inte kan tillfredställa sin tjej.
Hursomhelst, inte här för att tracka folk eller liknande, utan min fråga till TS blir varför de nu är så många vita kvinnor som tänder på att knulla afrikaner/svarta? Liksom, vad tror DU är anledningen till att nu "många" kvinnor tänder på just de människor?
Möjligtvis i ditt lilla huvud anses min man som "en patetisk svag kille som inte kan tillfredsställa sin tjej". Men de männen som varit tillsammans med mig och min man i tre-och fyrkanter har inte gjort samma reflektioner.
Drullknull skrev följande i ett tidigare inlägg:
Din man tillåter sex med andra män, för många män är det fruktansvärt att mannen har givit upp sitt revir och hona, för pöbeln signalerar det svaghet och underdånighet relativt kvinnan, ett slag i ansiktet på många svenska män.
Det är ungefär på denna nivån som du befinner dig.
Till dina frågor, som egentligen är en, som handlar om varför många vita kvinnor vill knulla med svarta män/afrikaner. Eftersom du satt
många inom citationstecken så vet jag inte om det är ironi, och att det faktiskt inte är så många kvinnor som önskar det. Eller vad menar du?
Vad vill du höra? Att jag älskar att leka, lukta, slicka, suga och titta på en 30 centimeters, hård, fet, svart KUK och sedan sätta mig på den och rida.....?
/ S