2011-11-02, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hw-sonja
Jag är en mogen kvinna som bejakar min sexualitet och tar för mig av män i alla åldrar. Men sedan finns det män uppenbarligen tycker att jag är avskyvärd för att jag knullar med afrikaner och gillar det.
/ S
Afrikaner betyder ju bättre sex än europeer! Ingen har nämnt det här men det gäller även kvinnorna! Det är ett kulturellt betingad faktum. Du behöver inte ens utöva sex för att se detta. Åk bara med flyget och titta på hur de snygga svarta flygvärdinnorna rör sig med så sköna dansande steg. Min svenska tjejkollega kommenterade detta med "jag förstår att vi kan upplevas som kylskåp". Jag (singel pappa 48 år) njuter då och då av unga (och lägre medelålders) svarta tjejer som ju bejakar sin sexualitet betydligt bättre än våra vita kvinnor på hemmaplan. Jag jobbar titt o tätt i Sydafrika och aktar mej noga i områden drabbade hårt av HIV, men i Joburg finns många snyggingar med utbildning och civiliserade värderingar som gillar vita män. Jag uppfattar mej själv som mycket liberal i rasavseende men måste tyvärr acceptera det faktum att jag aldrig har slagits av tanken att bygga en familj med en svart tjej, trots att jag är säker på att hon skulle bli en kalasbra mamma. Längst in i mitt hjärta bor det tyvärr en liten rasist och jag anar att detta även gäller de fullvuxna sexbejakande vita kvinnorna, som leker med unga svarta killar, men egentligen föraktar dem innerst inne när det kommer till tingen i våra långa liv som är viktigare än sex.
Senast redigerad av 1Singel 2011-11-02 kl. 21:18.
Citera
2011-11-03, 11:21
Medlem
Aversions avatar
Det känns bara så onaturligt och artificiellt eftersom svarta afrikaner och vita svenskar har utvecklat sin egna unika genitik under hundratals och åter hundratals generationer vilket gör det äckligt och motbjudande. Just svarta är också ganska extremt, där steget till tidelag inte är långt borta.
Själv har jag legat med kvinnor ifrån stort sett samtliga europeiska länder samt en hel del latinamerikanskor, men till svarta tjejer säger jag vänligt men bestämt nej, det är helt enkelt inte värdigt en nordeuropé!
Citera
2011-11-03, 12:21
Medlem
BassInYoFaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1Singel
Jag uppfattar mej själv som mycket liberal i rasavseende men måste tyvärr acceptera det faktum att jag aldrig har slagits av tanken att bygga en familj med en svart tjej, trots att jag är säker på att hon skulle bli en kalasbra mamma. Längst in i mitt hjärta bor det tyvärr en liten rasist och jag anar att detta även gäller de fullvuxna sexbejakande vita kvinnorna, som leker med unga svarta killar, men egentligen föraktar dem innerst inne när det kommer till tingen i våra långa liv som är viktigare än sex.
Just det här som får mig att förakta dig och sådana som TS (förmodligen). De afrikanska männen/kvinnorna är dugliga som sexobjekt och till att knulla med, men skulle aldrig kommas på tanke att ha som livspartner. Här har vi exempel på de riktiga rasisterna.

Dock får jag ge cred till dig att du erkänner detta.
Citera
2011-11-04, 01:08
Medlem
Jag vill bara fastslå en gång för alla, att min man inte har några böjelser för att förödmjuka sig genom att se mig, eller medverka när jag knullar med andra män.

Inget kan bli mera felaktigt. Min man är en stark person med stort självförtroende som njuter av att visa upp sin kvinna när jag trippar på ett par 13 centimeters stilettklackar i utmanande korta kjolar och urringade linnen som generöst visar mina nakna bröst under. Han går med stolthet sidan om mig och vill visa folk på gatan; "här är min kvinna, titta alla på min kvinna hur häftig hon ser ut, hon är precis lika häftig när hon knullar, hon är kåt och gillar KUK, och hon vill ha mycket KUK, du får gärna bli kåt på henne, och hon är lite lösaktig och särar gärna för andra män om hon får tillfälle".

Han njuter också av att jag ligger och skrevar ordentligt i samlagsställning på naturistbadstränder och visar upp mig för alla som vill titta på mig. Han tycker det är läckert att ha en kvinna som kåtar upp männen på naturistbadstranden och visar sina stånd för mig.

Han gillar också att höra att jag fått kommentarer i en hotellhiss av någon man som sagt till mig; "fick du mycket kuk i natt?" efter jag stönat högt i omgångar hela natten.

Att se mig bjuda ut mig på nattklubbar, flörta med män och dansa med männen på ett sexuellt utmanande sätt är ett säkert sätt att tända min man. Han är stolt av att ha en vacker och kåt kvinna, som alla männen skulle vilja ha med sig hem och knulla, därför att de är kåta på mig. Det ger honom en hög status som man (egen reflektion). Att sedan en och annan kuk glider in mellan mina ben, det bjuder han på.

Det handlar alltså inte om någon förödmjukelse på något sätt.

/ S
Citera
2011-11-04, 04:30
Medlem
I.Am.Legends avatar
Citat:
Jag vill bara fastslå en gång för alla, att min man inte har några böjelser för att förödmjuka sig genom att se mig, eller medverka när jag knullar med andra män.

Inget kan bli mera felaktigt. Min man är en stark person med stort självförtroende som njuter av att visa upp sin kvinna när jag trippar på ett par 13 centimeters stilettklackar i utmanande korta kjolar och urringade linnen som generöst visar mina nakna bröst under. Han går med stolthet sidan om mig och vill visa folk på gatan; "här är min kvinna, titta alla på min kvinna hur häftig hon ser ut, hon är precis lika häftig när hon knullar, hon är kåt och gillar KUK, och hon vill ha mycket KUK, du får gärna bli kåt på henne, och hon är lite lösaktig och särar gärna för andra män om hon får tillfälle".

Han njuter också av att jag ligger och skrevar ordentligt i samlagsställning på naturistbadstränder och visar upp mig för alla som vill titta på mig. Han tycker det är läckert att ha en kvinna som kåtar upp männen på naturistbadstranden och visar sina stånd för mig.

Han gillar också att höra att jag fått kommentarer i en hotellhiss av någon man som sagt till mig; "fick du mycket kuk i natt?" efter jag stönat högt i omgångar hela natten.

Att se mig bjuda ut mig på nattklubbar, flörta med män och dansa med männen på ett sexuellt utmanande sätt är ett säkert sätt att tända min man. Han är stolt av att ha en vacker och kåt kvinna, som alla männen skulle vilja ha med sig hem och knulla, därför att de är kåta på mig. Det ger honom en hög status som man (egen reflektion). Att sedan en och annan kuk glider in mellan mina ben, det bjuder han på.

/ S
Jag gillar den här sonja
Citera
2011-11-04, 05:02
Medlem
Citat:

/ S

Skulle inte hålla med om att de ger honom en hög status som man, möjligtvis i hans egna lilla huvud, men hos de andra män som flirtar med dig eller ligger med dig så ses han troligtvis som en patetisk svag kille som inte kan tillfredställa sin tjej.

Hursomhelst, inte här för att tracka folk eller liknande, utan min fråga till TS blir varför de nu är så många vita kvinnor som tänder på att knulla afrikaner/svarta? Liksom, vad tror DU är anledningen till att nu "många" kvinnor tänder på just de människor?
Citera
2011-11-04, 05:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Coffe_K4n0n
Mindervärdeskomplex, vad annars?

Skulle dock vara rätt noga med skydd i Gambia om jag vore du. HIV/AIDS är rätt spritt på den afrikanska kontinenten...

Tror Sverige har mer hiv/ aidsfall än Gambia
Citera
2011-11-04, 18:42
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
Citat:
Sexuella beteenden som man inte förstår fördömer man. Om en man och en kvinnas relation inte passar in i din inskränkta mall för hur en parrelation skall vara, så anser du att det är ”knasigt”. Att tala öppet om sex med sina barn t ex anser du inte heller vara ”riktigt friskt”. Din retorik är lika trångsynt som den är intolerant.

Jo, du har nog ”heltokiga åsikter”. Åtminstone är dina tankar små.

/ S

Ska jag tolka det som att du även stödjer pedofilers sexuella beteenden också? Eller kör du (hycklande) med "gränser" på din sexuella gränslöshet?
Citera
2011-11-05, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coffe_K4n0n
Ska jag tolka det som att du även stödjer pedofilers sexuella beteenden också? Eller kör du (hycklande) med "gränser" på din sexuella gränslöshet?

Du skall inte tolka det på något annat sätt än det jag har skrivit. Så här har jag skrivit: Sexuella beteenden som man inte förstår fördömer man. Om en man och en kvinnas relation inte passar in i din inskränkta mall för hur en parrelation skall vara, så anser du att det är ”knasigt”.

Det handlar alltså om två vuxna människors relation, som du mycket väl vet. Försök inte att lägga till några insinuationer för att misskreditera mig. Det är bara dålig retorik.

/ S
Citera
2011-11-05, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CountGrishnackh
Skulle inte hålla med om att de ger honom en hög status som man, möjligtvis i hans egna lilla huvud, men hos de andra män som flirtar med dig eller ligger med dig så ses han troligtvis som en patetisk svag kille som inte kan tillfredställa sin tjej.

Hursomhelst, inte här för att tracka folk eller liknande, utan min fråga till TS blir varför de nu är så många vita kvinnor som tänder på att knulla afrikaner/svarta? Liksom, vad tror DU är anledningen till att nu "många" kvinnor tänder på just de människor?

Möjligtvis i ditt lilla huvud anses min man som "en patetisk svag kille som inte kan tillfredsställa sin tjej". Men de männen som varit tillsammans med mig och min man i tre-och fyrkanter har inte gjort samma reflektioner.

Drullknull skrev följande i ett tidigare inlägg:
Din man tillåter sex med andra män, för många män är det fruktansvärt att mannen har givit upp sitt revir och hona, för pöbeln signalerar det svaghet och underdånighet relativt kvinnan, ett slag i ansiktet på många svenska män.

Det är ungefär på denna nivån som du befinner dig.

Till dina frågor, som egentligen är en, som handlar om varför många vita kvinnor vill knulla med svarta män/afrikaner. Eftersom du satt många inom citationstecken så vet jag inte om det är ironi, och att det faktiskt inte är så många kvinnor som önskar det. Eller vad menar du?

Vad vill du höra? Att jag älskar att leka, lukta, slicka, suga och titta på en 30 centimeters, hård, fet, svart KUK och sedan sätta mig på den och rida.....?

/ S
Citera
2011-11-05, 02:04
Medlem
SlaktarKents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SamMelo
Det är något med detta som inte stämmer överens med naturens lag om det selektiva urvalet en ska kvinna göra. En ytterligare faktor som ligger till grund att det tar sig äcklande för många, är att rasblanding impulsivt känns fel. Det känns onaturligt för de allra flesta, precis som homosexualitet.
I grunden låter denna teorin väldigt sannolik, detta citatet är mitt svar på TS fråga.
Citera
2011-11-05, 13:03
Medlem
Citat:
Möjligtvis i ditt lilla huvud anses min man som "en patetisk svag kille som inte kan tillfredsställa sin tjej". Men de männen som varit tillsammans med mig och min man i tre-och fyrkanter har inte gjort samma reflektioner.

Drullknull skrev följande i ett tidigare inlägg:
Din man tillåter sex med andra män, för många män är det fruktansvärt att mannen har givit upp sitt revir och hona, för pöbeln signalerar det svaghet och underdånighet relativt kvinnan, ett slag i ansiktet på många svenska män.

Det är ungefär på denna nivån som du befinner dig.

Till dina frågor, som egentligen är en, som handlar om varför många vita kvinnor vill knulla med svarta män/afrikaner. Eftersom du satt många inom citationstecken så vet jag inte om det är ironi, och att det faktiskt inte är så många kvinnor som önskar det. Eller vad menar du?

Vad vill du höra? Att jag älskar att leka, lukta, slicka, suga och titta på en 30 centimeters, hård, fet, svart KUK och sedan sätta mig på den och rida.....?

/ S
Du vet att Drullknull är en tjej eller hur? En tjej som inte har någon aning om vad hon snackar om och vet du varför, det är för att hon är dum i huvudet. Det har ingenting med att det ryktas om att de har stora snoppar eller om att vi killar känner oss besegrade för att du knullar dem. Det handlar om att du åker till ett skit land för att knulla killar som har ett iq på -80, de flesta har ingen utbildning och de lever i väldigt ekonomisk begränsat och vi killar som är högskoleutbildade och har bra jobb osv. förstår inte varför du åker dit för att knulla såna killar. Att din kille delar med sig av dig skiter jag fullständigt i för det är hans val, men jag skulle inte göra det för jag vill ha min tjej för mig själv men men alla är vi olika. Lägger inte en spoiler med vad en hade skrivit som var väldigt bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in