2011-10-31, 22:23
Medlem
Ratads avatar
Känns som hela upplägget på den här tråden är att anklaga alla som tycker det är osmakligt med hortorskar för att vara rasister. Man ska nog passa sig för att nämna ord som "ragg", "Gambia" och "Thailand" i samma mening. Speciellt på internet där underförstådda skämt eller ironi kanske inte går fram.

Eller så är de avundssjuka på att du lätt får ragg.
Senast redigerad av Ratad 2011-10-31 kl. 22:27.
Citera
2011-10-31, 22:31
Medlem
Jag tycker du gör helt rätt i att åka till Afrika för att knulla! Det är duktigt lättraggat om man är vit. Det är mycket glädjande också att du har en förstående man. Att många människor får sådan ångest när du berättar det här tror jag beror på avundsjuka. Och avundsjuka har de anledning att vara!
Citera
2011-10-31, 22:48
Medlem
Christopher.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hw-sonja
Jag är en mogen kvinna som bejakar min sexualitet och tar för mig av män i alla åldrar. Jag är gift sedan 15 år tillbaka men jag har en man som unnar mig andra män.

Jag startade ett nytt ämne för några dagar sedan som handlade om att jag ville ha råd om hur det fungerade nere i Gambia när jag som vit kvinna ville ha sex med afrikaner på plats. (Ämnet blev flyttat till Resor/Afrika).

Anledningen till att jag vill åka ner till Gambia istället för att ragga upp afrikanska män här i Sverige är att jag känner en annan frihet och kan släppa alla hämningar och vara anonym.

Men anledningen till att jag startade detta inlägg var alla de kommentarer som jag fick (kommentarerna har tagits bort av moderatorn) som handlade om vilken slampa jag var, kom inte hem till Sverige igen, hur äcklig jag var etc. Kommentarerna var också tämligen rasistiska.

Jag insåg naturligtvis att jag var inne på ett känsligt område. Kommentarerna gav uttryck för att inte acceptera att många kvinnor tänder på att älska med afrikanska män.

Jag har haft en del afrikanska män med mig hem för natten och jag har många gånger märkt att taxichaufförer, barpersonal och andra män som insett att jag har varit på väg att ragga har kommit med kommentarer typ; skall du ha negerkuk nu, tycker du om stora kukar mm. Dessa männen har förmodligen varit kåta på mig och har ett behov att ge mig snuskiga kommentarer.

Men sedan finns det män uppenbarligen tycker att jag är avskyvärd för att jag knullar med afrikaner och gillar det.

Fråga; vad är det som gör det så svårt att "hantera" Vit kvinna/Afrikansk man?

/ S

Jag tror du tänder på det förbjudna, att bli betraktad som den lilla slyna du egentligen ÄR . Verkligheten är tvärtom, folk tycker synd om negern men du är så egocentrisk att du tror att allt handlar om dig. När taxichaffisen gjorde konstiga grimaser så var det för att varna negern om dig. Han bokstaverade fly medan du kan på teckenspråk.
Citera
2011-10-31, 23:18
Medlem
Till TS, vad tror du skulle hända om du böt ut vit kvinna mot vit man och afrikansk man mot thailändsk kvinna och postade din dumma fråga på ett feministforum?
Citera
2011-10-31, 23:18
Medlem
rojass avatar
Låter som en jobbig situation du befinner dig i.Anledningen till att du tänder på svarta(och då menar jag svarta som i negrer,då afrikaner kan vara både vita Boer och kaukasiska araber)är kanske för att mellanrasligt umgänge är tabu och någon som saknar acceptans i dagens samhälle,och spänningen i att befinna sig i ett sådant förhållande är vad som gör att du eftersträvar det.Då jag inte är någon expert inom detta område så rekommenderar jag att du kontaktar personer med mer kunskap om mellanrasliga förhållanden,t.ex Flashbackanvändarna Straybullet,Skogsvatte,Ezzelino samt Varnagel.

Ha en trevlig dag!
Senast redigerad av rojas 2011-10-31 kl. 23:21.
Citera
2011-11-01, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drullknull
Du tar upp ett känsligt ämne för pöbeln på fb, jag väljer att dela upp "otäckheterna"
  • Fördomen om den svarta mannens potens(mer påtaglig än sina vita bröder) är ett känsligt ämne, idioterna tror på det själva, när du i egenskap av mogen kvinna vill ha svarta älskare, pulviserar du deras självkänsla
  • Fördomen om att den svarta mannen är mer välutrustad knäcker många svenska män med komplex
  • Din man tillåter sex med andra män, för många män är det fruktansvärt att mannen har givit upp sitt revir och hona, för pöbeln signalerar det svaghet och underdånighet relativt kvinnan, ett slag i ansiktet på många svenska män.
  • Du är självständig, stark, självmedveten och livsbejakande kvinna, det är inte populärt på fb. Pojkarna med komplex känner sig osäkra eller t.o.m. hotade av stark kvinnlig sexualitet, de kan inte hantera situationen mentalt. Du är sinnebilden för vad pöbeln benämner batikhäxa, kvinnans sexualitet som mannen inte kan kontrollera, ett hot mot det sammanfallande patriarkatet.
  • Sexturism eller föresatsen att ha sexsemester anser många vara moraliskt förkastligt, det väcker en hel del avsky att utnyttja människor i socialt svagare position för egen vinnings skull. Det är mer socialt "accepterat" att män åker på sexresor, kvinnor är fortfarande "fina i kanten".
  • Som mogen kvinna har du passerat klimakteriet, samhället förväntar sig att du skall dra dig tillbaka med din man, baka bullar till barnbarnen, inte fortsätta vara sexuell varelse. Äldre kvinnor förväntas inte knulla runt, speciellt inte med yngre män, det är en allmän uppfattning
  • Rasismen får inte att glömmas, en del knäppgökar har rasbiologisk bevekelsegrund

Det hade kunnat vara värre, hade du beskrivit din man som en tafatt Stig Helmer som är tvungen att underkasta ditt sadistiska behov av yngre svarta älskare, samtidigt som du proklamerat dig som vänsterpartist, då hade dina inlägg skapat jordbävning.

Jag har inte så mycket att anmärka mer än att du kan få unga svarta älskare på hemmaplan, det finns inget hållbart argument för sexturism om jämlikhet är ett rättesnöre.

Hej Drullknull! Ditt inlägg är alldeles lysande! Tung och intelligent retorik och du träffar klockrent rätt hela tiden! Tack!

Några kommentarer:
Nej, det är säkert en myt att den svarte mannen är mer potent och välutrustad än andra. Men de svarta männen som jag har varit tillsammans med har gjort mig mycket nöjd, och storleken är viktig för mig.

Tack vare att min man är utrustad med ett stort självförtroende (för övrigt är han mycket välutrustad också) så vågar han och kan tillåta mig att jag har tillfälliga älskare lite då och då. Han känner sig säker på mig, han älskar mig och jag älskar honom. Han tänder på att ha en hustru som är sexuellt lösaktig, tar för sig och öppet förför andra män. Och jag njuter av dessa lekar också!

Starka kvinnor som dessutom är sexuellt aktiva har alltid varit ett hot mot manssamhället. Som du skriver, dessa kvinnor kan inte mannen kontrollera och därför försöker han att motarbeta dessa kvinnor (jämför styrelserepresentation).

En kvinna som dessutom söker sig till män, som enligt myten har mycket stora organ och potenta att knulla länge och tillfredsställa kvinnor, är sexuellt farliga och har oanständiga begär som en riktig kvinna inte skall ha.

Vad det gäller min och min mans eventuella Gambia-resa så tänker jag inte att inlåta mig i någon affärsrelation. Jag vet att jag kan välja mina män och jag vet mycket väl när någon man blir sexuellt tänd på mig. Men, som jag skrev någon annanstans, jag vet att jag inte bara kan bjuda på frukost efter en trevlig natt. Min man kommer säkerligen att följa med, han vill mycket gärna, och då blir relationerna lite annorlunda.

Jag vet att vi kan åka till andra ställen, t ex London som någon föreslog. Men, det känns tryggare och säkrare att åka till Gambia. Jag och min har varit både i Spanien och på Gran Canaria där vi medvetet åkt dit för att jag skulle kunna ha lite sexuella äventyr. Och i Gambia tror jag att jag kan släppa ut alla hämningar och verkligen leva ut. Leva ut sexuella fantasier som ännu återstår.

Att en gift äldre kvinna som mig, gör det som är lite förbjudet utifrån samhällets norm (männens), att knulla runt med yngre män, svarta män, kan jag erkänna är tändande för mig. Det man kan säga om det är, att jag "utnyttjar" dessa normer för hur en anständig kvinna skall vara, för att ge mig kickar till fantasier om hur oanständig man kan vara och som gör mig kåt.

/ S
Citera
2011-11-01, 22:10
Medlem
Drullknulls avatar
Citat:
Hej Drullknull! Ditt inlägg är alldeles lysande! Tung och intelligent retorik och du träffar klockrent rätt hela tiden! Tack!

Några kommentarer:
Nej, det är säkert en myt att den svarte mannen är mer potent och välutrustad än andra. Men de svarta männen som jag har varit tillsammans med har gjort mig mycket nöjd, och storleken är viktig för mig.

Tack vare att min man är utrustad med ett stort självförtroende (för övrigt är han mycket välutrustad också) så vågar han och kan tillåta mig att jag har tillfälliga älskare lite då och då. Han känner sig säker på mig, han älskar mig och jag älskar honom. Han tänder på att ha en hustru som är sexuellt lösaktig, tar för sig och öppet förför andra män. Och jag njuter av dessa lekar också!

Starka kvinnor som dessutom är sexuellt aktiva har alltid varit ett hot mot manssamhället. Som du skriver, dessa kvinnor kan inte mannen kontrollera och därför försöker han att motarbeta dessa kvinnor (jämför styrelserepresentation).

En kvinna som dessutom söker sig till män, som enligt myten har mycket stora organ och potenta att knulla länge och tillfredsställa kvinnor, är sexuellt farliga och har oanständiga begär som en riktig kvinna inte skall ha.

Vad det gäller min och min mans eventuella Gambia-resa så tänker jag inte att inlåta mig i någon affärsrelation. Jag vet att jag kan välja mina män och jag vet mycket väl när någon man blir sexuellt tänd på mig. Men, som jag skrev någon annanstans, jag vet att jag inte bara kan bjuda på frukost efter en trevlig natt. Min man kommer säkerligen att följa med, han vill mycket gärna, och då blir relationerna lite annorlunda.

Jag vet att vi kan åka till andra ställen, t ex London som någon föreslog. Men, det känns tryggare och säkrare att åka till Gambia. Jag och min har varit både i Spanien och på Gran Canaria där vi medvetet åkt dit för att jag skulle kunna ha lite sexuella äventyr. Och i Gambia tror jag att jag kan släppa ut alla hämningar och verkligen leva ut. Leva ut sexuella fantasier som ännu återstår.

Att en gift äldre kvinna som mig, gör det som är lite förbjudet utifrån samhällets norm (männens), att knulla runt med yngre män, svarta män, kan jag erkänna är tändande för mig. Det man kan säga om det är, att jag "utnyttjar" dessa normer för hur en anständig kvinna skall vara, för att ge mig kickar till fantasier om hur oanständig man kan vara och som gör mig kåt.

/ S

Nu har jag själv inga praktiska erfarenheter av svarta män, men min morsa har haft några yngre älskare bl.a. en gambian och en ivorian. När det kom till storleken på snopparna var dessa i vanlig storlek sade hon med en gnutta förvåning.
Av de mogna damer jag känner inkl. morsan, så är afrikanska killar duktiga på att uppvakta, det uppskattas säkerligen.

Angående din man och er sexuella relation, det är absolut inget märkvärdigt med den, ni är två vuxna människor i ett stabilt förhållande. Det finns fler män på forumet som tycker att se sin fru/flickvän bli knullade av andra män, så han är inte ensam om den läggningen.

Kvinnans sexualitet har alltid uppfattats som ett hot mot patriarkala härskarstrukturer, därför har de flesta civilisationer byggt sin sociala makt på kontroll av kvinnans sexualitet, kan härskarna kontrollera reproduktionen, då kan de kontrollera befolkningen i stort.
Tyvärr lever vi kvar med ett kristet arv om kvinnans arvsynd (som manifesterar kvinnans ondskefulla natur), kåta mogna damer är fortfarande tabu (för att inte tala om fulla tanter).
Lägg till den borgerliga moralkoden om den väluppfostrade flickan som i princip är asexuell, då har vi en bild av vad samhället förväntar sig av kvinnor.
Utöver den kvinnliga sexualitetens relation till samhällets sociala normer, får tänka på de unga männens brist på erfarenhet, sex kan vara “rått” för den osäkra personen. När du kräver kuk, frångår du inte bara moralkoder, du visar upp en drift som oerfarna män inte kan hantera, därav de många påhoppen.

Det finns mycket att göra sexualpolitiskt, så knulla du på och väck de inskränktas avsky, lite revolution har aldrig skadat.
Citera
2011-11-01, 22:30
Medlem
DjPuttes avatar
Jisses ska du ha knulla så finns det afrikaner i Sverige och GOTT om dem på olika kontaktannonser så inte behöver du dega upp o åka te Gambia för den skull, Sedan är risken rätt stor du kommer hem med sjukdomar av dina äventyr där nere!

Har en jag känner och hon sade no moore åka dit hon fick multipla könsjukdomar så hon kunde inte ha sex på 1,5år efter hon vart där nere, Så tank dig för lite frestelsen kan vara rätt stor men chansa inte play safe annonsera hemma i Sverige och begär nytaget intyg att denna är fullt frisk utan sjukdomar!

Lyyyyycka Tiiilllll
Citera
2011-11-01, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Jisses ska du ha knulla så finns det afrikaner i Sverige och GOTT om dem på olika kontaktannonser så inte behöver du dega upp o åka te Gambia för den skull, Sedan är risken rätt stor du kommer hem med sjukdomar av dina äventyr där nere!

Har en jag känner och hon sade no moore åka dit hon fick multipla könsjukdomar så hon kunde inte ha sex på 1,5år efter hon vart där nere, Så tank dig för lite frestelsen kan vara rätt stor men chansa inte play safe annonsera hemma i Sverige och begär nytaget intyg att denna är fullt frisk utan sjukdomar!

Lyyyyycka Tiiilllll

Tack för din omtanke.....men jag vet hur man skyddar sig.....

Läs sedan vad jag skriver! Jag bor i Malmö och kan fixa hur många afrikaner jag vill. Det finns massor med kontaktannonser....jag vet, jag vet. Men det är inte det, det handlar om! Det är spänningen från det jag tar på mig min lilla klänning och mina högklackade stövlar tills att jag får min sista orgasm.....

/ S
Citera
2011-11-02, 00:05
Medlem
lithionits avatar
tyvärr är sanningen den att du nästan garanterat kommer få hiv om du ligger runt i gambia, risken finns även om man använder kondom, via oralsex.

Om du nu så gärna vill knulla med negrer så sätt ut kontaktannonser istället
Citera
2011-11-02, 11:19
Medlem
Ja!s avatar
TS lyssnar bara på det hon vill höra. Att hon är "för stark, för bejakande sin sexualitet och utmanar traditionella normer". Hon provocerar för att hon är för bra helt enkelt.

Begriper mig inte på din man förresten. Måste ju vara något fruktansvärt fel om man låter frun ligga med andra. Jag kan inte ens föreställa mig det.
Citera
2011-11-02, 20:58
Medlem
Heladageniskogens avatar
Citat:
Fråga; vad är det som gör det så svårt att "hantera" Vit kvinna/Afrikansk man?
Negrer är lägre stående och väldigt främmande människor och att blanda med dem kan då skada svenskarna både intelligensmässigt, etniskt och estetiskt.

Flyttar man till Afrika permanent får man knulla hur mycket negrer man vill, men då har man för evigt uteslutit sig själv ur den svenska genpoolen/gemenskapen pågrund utav sina brott emot den.

Det är helt enkelt förbjudet att förstöra ren nordisk genetik med skitgener. Detta gäller både män och kvinnor, men kvinnors sexualitet är annorlunda än männens. En mans rasblandning kan vara okej ibland om han gör det för att visa sin vita dominans över folkslag i deras hemländer, men en kvinnas rasblandning är aldrig okej eftersom hon tillhör svenska män.
Senast redigerad av Heladageniskogen 2011-11-02 kl. 21:52.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in