Citat:
Ursprungligen postat av Drullknull
Du tar upp ett känsligt ämne för pöbeln på fb, jag väljer att dela upp "otäckheterna"
- Fördomen om den svarta mannens potens(mer påtaglig än sina vita bröder) är ett känsligt ämne, idioterna tror på det själva, när du i egenskap av mogen kvinna vill ha svarta älskare, pulviserar du deras självkänsla
- Fördomen om att den svarta mannen är mer välutrustad knäcker många svenska män med komplex
- Din man tillåter sex med andra män, för många män är det fruktansvärt att mannen har givit upp sitt revir och hona, för pöbeln signalerar det svaghet och underdånighet relativt kvinnan, ett slag i ansiktet på många svenska män.
- Du är självständig, stark, självmedveten och livsbejakande kvinna, det är inte populärt på fb. Pojkarna med komplex känner sig osäkra eller t.o.m. hotade av stark kvinnlig sexualitet, de kan inte hantera situationen mentalt. Du är sinnebilden för vad pöbeln benämner batikhäxa, kvinnans sexualitet som mannen inte kan kontrollera, ett hot mot det sammanfallande patriarkatet.
- Sexturism eller föresatsen att ha sexsemester anser många vara moraliskt förkastligt, det väcker en hel del avsky att utnyttja människor i socialt svagare position för egen vinnings skull. Det är mer socialt "accepterat" att män åker på sexresor, kvinnor är fortfarande "fina i kanten".
- Som mogen kvinna har du passerat klimakteriet, samhället förväntar sig att du skall dra dig tillbaka med din man, baka bullar till barnbarnen, inte fortsätta vara sexuell varelse. Äldre kvinnor förväntas inte knulla runt, speciellt inte med yngre män, det är en allmän uppfattning
- Rasismen får inte att glömmas, en del knäppgökar har rasbiologisk bevekelsegrund
Det hade kunnat vara värre, hade du beskrivit din man som en tafatt Stig Helmer som är tvungen att underkasta ditt sadistiska behov av yngre svarta älskare, samtidigt som du proklamerat dig som vänsterpartist, då hade dina inlägg skapat jordbävning.
Jag har inte så mycket att anmärka mer än att du kan få unga svarta älskare på hemmaplan, det finns inget hållbart argument för sexturism om jämlikhet är ett rättesnöre.
Hej Drullknull! Ditt inlägg är alldeles lysande! Tung och intelligent retorik och du träffar klockrent rätt hela tiden! Tack!
Några kommentarer:
Nej, det är säkert en myt att den svarte mannen är mer potent och välutrustad än andra. Men de svarta männen som jag har varit tillsammans med har gjort mig mycket nöjd, och storleken är viktig för mig.
Tack vare att min man är utrustad med ett stort självförtroende (för övrigt är han mycket välutrustad också) så vågar han och kan tillåta mig att jag har tillfälliga älskare lite då och då. Han känner sig säker på mig, han älskar mig och jag älskar honom. Han tänder på att ha en hustru som är sexuellt lösaktig, tar för sig och öppet förför andra män. Och jag njuter av dessa lekar också!
Starka kvinnor som dessutom är sexuellt aktiva har alltid varit ett hot mot manssamhället. Som du skriver, dessa kvinnor kan inte mannen kontrollera och därför försöker han att motarbeta dessa kvinnor (jämför styrelserepresentation).
En kvinna som dessutom söker sig till män, som enligt myten har mycket stora organ och potenta att knulla länge och tillfredsställa kvinnor, är sexuellt farliga och har oanständiga begär som en riktig kvinna inte skall ha.
Vad det gäller min och min mans eventuella Gambia-resa så tänker jag inte att inlåta mig i någon affärsrelation. Jag vet att jag kan välja mina män och jag vet mycket väl när någon man blir sexuellt tänd på mig. Men, som jag skrev någon annanstans, jag vet att jag inte bara kan bjuda på frukost efter en trevlig natt. Min man kommer säkerligen att följa med, han vill mycket gärna, och då blir relationerna lite annorlunda.
Jag vet att vi kan åka till andra ställen, t ex London som någon föreslog. Men, det känns tryggare och säkrare att åka till Gambia. Jag och min har varit både i Spanien och på Gran Canaria där vi medvetet åkt dit för att jag skulle kunna ha lite sexuella äventyr. Och i Gambia tror jag att jag kan släppa ut alla hämningar och verkligen leva ut. Leva ut sexuella fantasier som ännu återstår.
Att en gift äldre kvinna som mig, gör det som är lite förbjudet utifrån samhällets norm (männens), att knulla runt med yngre män, svarta män, kan jag erkänna är tändande för mig. Det man kan säga om det är, att jag "utnyttjar" dessa normer för hur en anständig kvinna skall vara, för att ge mig kickar till fantasier om hur oanständig man kan vara och som gör mig kåt.
/ S