Citat:
Ursprungligen postat av Coffe_K4n0n
Jag tror du menade att rikta det där mot någon annan.
Som jag redan har skrivit i mina inlägg så har jag inte minsta problem med andra kvinnors sexliv. Jag är bara jävligt trött på och kritiskt inställd till att kvinnor ska offerförklara sig och skylla på "patriarkala strukturer" så fort de tvingas handskas med andra människors ärliga åsikter.
Som sagt: att höra ärliga åsikter (oavsett hur korkade de än må vara) är INTE att bli "förtryckt". Lär er det för i helvete...
Nej, det var skrivet till dig.
Sonja kanske är en sexköpare, hon kanske utnyttjar fattiga och desperata män i afrika, hon kan göra det för att hon har pengar och makt, jo visst!
Men det förändrar inte problematiken med det demokratiska underskottet, kvinnor är strukturellt diskriminerade t.e.x. i löner, kvinnor drabbas också i högre utsträckning av våld från sin partner än vice versa, blir fördummade av självskrivna kvasiintellektuella män.
En fri individ, varken kvinna eller man, som utsättas för normerande system med avsikt att försvaga möjligheterna till självförverkligande, är inte fri, han/hon saknar fulla demokratiska rättigheter.
Citat:
Ursprungligen postat av xaxonz
Du vet att Drullknull är en tjej eller hur? En tjej som inte har någon aning om vad hon snackar om och vet du varför, det är för att hon är dum i huvudet. Det har ingenting med att det ryktas om att de har stora snoppar eller om att vi killar känner oss besegrade för att du knullar dem.
Oj, vilket maktspråk, “vi killar känner oss inte besegrade”, man blir nästan mörkrädd, lever vi inte på 2000-talet?
Citat:
Ursprungligen postat av xaxonz
Det handlar om att du åker till ett skit land för att knulla killar som har ett iq på -80, de flesta har ingen utbildning och de lever i väldigt ekonomisk begränsat och vi killar som är högskoleutbildade och har bra jobb osv. förstår inte varför du åker dit för att knulla såna killar. Att din kille delar med sig av dig skiter jag fullständigt i för det är hans val, men jag skulle inte göra det för jag vill ha min tjej för mig själv men men alla är vi olika. Lägger inte en spoiler med vad en hade skrivit som var väldigt bra.
Valfrihet är demokratisk fråga, rätten att få knulla med vem man vill, utan moraliska pekpinnar är en vinst för den personliga friheten, inte vill vi ha tillbaka det gamla paternaliska samhället med alla förbud?
Vad högskoleutbildning har med ett knull att göra ter sig “lite” långsökt, vi kanske skall tolka dina rader som att Sonja bör söka sig hemmavid där det finns välutbildade män som kan viska lösningen till en diff.ekvation i örat?
Sedan upprepas samma fraser om och om igen: jag bryr mig inte om din relation, men jag själv skulle aldrig tillåta min tjej det samma. Okej, vad är det ni småkukade pojkar vill ha sagt?
Tydligen är det mycket viktigt att poängtera om att era partners inte tillåts leva ut sina e.v. lustar, där är nog problemet med er skitnödighet, tänk om era tjejer började ta för sig och kräva rejäla stolpar?
Uj! Er falska världsbild rämmar…