2011-11-05, 15:33
Medlem
Gambia är perfekt, där kommer du hitta ett brett urval med unga 20+ killar som bara väntar på att få möjlighet att förföra en europeisk kvinna.
Citera
2011-11-05, 15:37
Medlem
Känner flera avkommor mellan vit kvinna och afrikansk man och kan förstå dragningen till "the dark side".
Oftast välutrustade hingstar som tillfredsställer en kvinna på ett helt annat plan eller?
Citera
2011-11-05, 16:18
Medlem
Daineas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hw-sonja
Fråga; vad är det som gör det så svårt att "hantera" Vit kvinna/Afrikansk man?

/ S

Det har jag undrat över också, min gissning är någon form av förnekelse; de har placerat västerländska kvinnor på någon form av piedestal och deras världsbild får sig en knäck när det visar sig att västerländska kvinnor kan vara minst lika sliskiga som västerländska män. Men jag har även undrat över varför det i första hand tycks vara kvinnor från nord- och västeuropa som sexturistar i västafrika. Kan det bero på deras strävan att efterlikna män (eller rättare sagt hur de tror att män är)?
Citera
2011-11-05, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dainea
Det har jag undrat över också, min gissning är någon form av förnekelse; de har placerat västerländska kvinnor på någon form av piedestal och deras världsbild får sig en knäck när det visar sig att västerländska kvinnor kan vara minst lika sliskiga som västerländska män. Men jag har även undrat över varför det i första hand tycks vara kvinnor från nord- och västeuropa som sexturistar i västafrika. Kan det bero på deras strävan att efterlikna män (eller rättare sagt hur de tror att män är)?

Kvinnor i den rika delen av världen bejakar sin sexualitet. Kvinnor i vår del av världen har kommit lite längre i det avseendet. Välståndet och den ökade jämlikheten mellan könen är stora bidragande orsaker.

/ S
Citera
2011-11-05, 21:11
Medlem
Låt dem inte knäcka dig, TS, de är bara avundsjuka.
Citera
2011-11-05, 22:33
Medlem
Citat:
Men anledningen till att jag startade detta inlägg var alla de kommentarer som jag fick (kommentarerna har tagits bort av moderatorn) som handlade om vilken slampa jag var, kom inte hem till Sverige igen, hur äcklig jag var etc. Kommentarerna var också tämligen rasistiska.

[...] Jag har haft en del afrikanska män med mig hem för natten och jag har många gånger märkt att taxichaufförer, barpersonal och andra män som insett att jag har varit på väg att ragga har kommit med kommentarer typ; skall du ha negerkuk nu, tycker du om stora kukar mm. Dessa männen har förmodligen varit kåta på mig och har ett behov att ge mig snuskiga kommentarer.
Min snabba analys: du blir helt enkelt tillfredsställd av att du blir uttittad och att ditt val av partner blir ifrågasatt. Väldigt vanligt beteende bland er rasblandare. Ganska sjukt om du frågar mig.
Citera
2011-11-05, 22:46
Medlem
Daineas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HomerSoprano
Hyckleriet vet inga gränser i en tråd där TS skriver om gambiaresor och patriarkala strukturer i en och samma veva. Det är ungefär som att Hitler skulle kalla Goebbels för jävla nazist.

Precis, det var faktiskt min tanke när jag läste detta svaret:

Citat:
Kvinnor i den rika delen av världen bejakar sin sexualitet. Kvinnor i vår del av världen har kommit lite längre i det avseendet. Välståndet och den ökade jämlikheten mellan könen är stora bidragande orsaker.

/ S

Verkar lite som att TS inte vet vilket ben hon ska stå på...
Antingen är västerländska kvinnor jämställda och har friheten att "bejaka sin sexualitet" eller så styrs dom av en patriarkal struktur där de förtrycks, något mellanting har jag svårt att se för att vara ärlig.

Då TS tydligen har samtycke från sin man (inte för att jag menar att kvinnor behöver mäns tillåtelse generellt, men för att jag menar trohet är grundstenen i ett förhållande) så har jag inget emot hennes val, men jag anser argumentationen hennes är lite underlig.
Citera
2011-11-06, 00:49
Medlem
Drullknulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coffe_K4n0n
Jag tror du menade att rikta det där mot någon annan.

Som jag redan har skrivit i mina inlägg så har jag inte minsta problem med andra kvinnors sexliv. Jag är bara jävligt trött på och kritiskt inställd till att kvinnor ska offerförklara sig och skylla på "patriarkala strukturer" så fort de tvingas handskas med andra människors ärliga åsikter.

Som sagt: att höra ärliga åsikter (oavsett hur korkade de än må vara) är INTE att bli "förtryckt". Lär er det för i helvete...

Nej, det var skrivet till dig.

Sonja kanske är en sexköpare, hon kanske utnyttjar fattiga och desperata män i afrika, hon kan göra det för att hon har pengar och makt, jo visst!
Men det förändrar inte problematiken med det demokratiska underskottet, kvinnor är strukturellt diskriminerade t.e.x. i löner, kvinnor drabbas också i högre utsträckning av våld från sin partner än vice versa, blir fördummade av självskrivna kvasiintellektuella män.

En fri individ, varken kvinna eller man, som utsättas för normerande system med avsikt att försvaga möjligheterna till självförverkligande, är inte fri, han/hon saknar fulla demokratiska rättigheter.

Citat:
Ursprungligen postat av xaxonz
Du vet att Drullknull är en tjej eller hur? En tjej som inte har någon aning om vad hon snackar om och vet du varför, det är för att hon är dum i huvudet. Det har ingenting med att det ryktas om att de har stora snoppar eller om att vi killar känner oss besegrade för att du knullar dem.

Oj, vilket maktspråk, “vi killar känner oss inte besegrade”, man blir nästan mörkrädd, lever vi inte på 2000-talet?

Citat:
Ursprungligen postat av xaxonz
Det handlar om att du åker till ett skit land för att knulla killar som har ett iq på -80, de flesta har ingen utbildning och de lever i väldigt ekonomisk begränsat och vi killar som är högskoleutbildade och har bra jobb osv. förstår inte varför du åker dit för att knulla såna killar. Att din kille delar med sig av dig skiter jag fullständigt i för det är hans val, men jag skulle inte göra det för jag vill ha min tjej för mig själv men men alla är vi olika. Lägger inte en spoiler med vad en hade skrivit som var väldigt bra.

Valfrihet är demokratisk fråga, rätten att få knulla med vem man vill, utan moraliska pekpinnar är en vinst för den personliga friheten, inte vill vi ha tillbaka det gamla paternaliska samhället med alla förbud?
Vad högskoleutbildning har med ett knull att göra ter sig “lite” långsökt, vi kanske skall tolka dina rader som att Sonja bör söka sig hemmavid där det finns välutbildade män som kan viska lösningen till en diff.ekvation i örat?

Sedan upprepas samma fraser om och om igen: jag bryr mig inte om din relation, men jag själv skulle aldrig tillåta min tjej det samma. Okej, vad är det ni småkukade pojkar vill ha sagt?
Tydligen är det mycket viktigt att poängtera om att era partners inte tillåts leva ut sina e.v. lustar, där är nog problemet med er skitnödighet, tänk om era tjejer började ta för sig och kräva rejäla stolpar?
Uj! Er falska världsbild rämmar…
Citera
2011-11-06, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drullknull
Men det förändrar inte problematiken med det demokratiska underskottet, kvinnor är strukturellt diskriminerade t.e.x. i löner, kvinnor drabbas också i högre utsträckning av våld från sin partner än vice versa, blir fördummade av självskrivna kvasiintellektuella män.

Och du har mage att skriva det i en tråd som handlar om manlig prostitution i Gambia?
Senast redigerad av HomerSoprano 2011-11-06 kl. 01:08.
Citera
2011-11-06, 09:51
Medlem
Drullknulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HomerSoprano
Och du har mage att skriva det i en tråd som handlar om manlig prostitution i Gambia?

Nja, ts har inte ännu agerat torsk enligt hennes berättelse, därför kan du fortfarande påverka genom att visa på att det finns unga, villiga, svarta män i Sverige med lust för mogna damer. Jag är helt inne på att hon inte skall behöva köpa sex för att få utlopp för sina sexuella fantasier, istället för att klanka ner på en sund längtan, skall vi övertyga henne om att det finns massor av gratis kuk hemma.
Citera
2011-11-06, 10:57
Medlem
chainmails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Indico
Rasister är ofta rasister för att de har små kukar och/eller är oattraktiva till utseendet. De får aldrig någon tjej själv och blir då extremt avundsjuka när en man av "lägre stående ras" (främst då "negrer" som har stora kukar enligt sägner) får en vit/svensk kvinna. På Flashback klankar man sällan ner på asiater, kanske för att de sägs ha små.
Nja, asiater är betrakteligt mindre illa sedda än negrer och araber pga att de vet sin plats i de sociala strukturerna... och håller sig där. Negern däremot är generellt så primitiv att denne inte ens är bekant med begreppet sociala strukturer utan gör precis som hemma i Afrika något som är så främmande för oss svenska män att det framstår som komiskt - plockar en banan, äter en bäbis och våldtar en apa utan att bekymra sig för morgondagen, eller hur var det Varnagel framställde det?
Citera
2011-11-06, 17:01
Medlem
Cellars avatar
Vad är det som provocerar? Det kan ha och göra med att män generellt inte tycker om när 'deras' kvinnor rasblandar.

Det gäller även svarta. Svarta män är extremt rasistiska mot svarta kvinnor som rasblandar. Arabiska män likaså. Det är något genetiskt med män överlag.

Du har tur att du är svenska och att svenska män (just nu, just idag) är så liberala som de är.

Sen kan det också ha och göra med att svarta män tenderar, som många redan påpekat, att vara mindre intelligenta, mer våldsamma och helt enkelt inte så välanpassade överlag. Svenska män rasblandar ju också en hel del, men nog är det skillnad på östasiatiska kvinnor och dräggen i Gambia?

Det finns något smått sjukt över detta. Det finns något nästan lite smutsigt över det. Och det är det som gör det lite sexuellt, även för oss. Men tro inte att vi inte ser på dig som en h*ra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in