2015-10-25, 12:59
Medlem
deepss avatar
Hallå,

Har sökt efter en shop med dbol på lager, verkar tomt på de ställena jag mailat. Lite tips mottages tacksamt.

/ Deeps
2015-10-25, 13:46
Medlem
.zemuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deeps
Hallå,

Har sökt efter en shop med dbol på lager, verkar tomt på de ställena jag mailat. Lite tips mottages tacksamt.

/ Deeps

https://supermanlab.com/orala/28-dianabol-10mg-50-stycken-.html
2015-10-25, 16:30
Medlem
Juristens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .zemun
https://supermanlab.com/orala/28-dianabol-10mg-50-stycken-.html

Har inte kört deras dbollar, måste va nya(?).
Men har kört mycket av deras oljor, är mer än nöjd! Kommer inte köra något annat märke.
2015-10-25, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av itsasin
Haha nja jag skrev kanske slarvigt. Menade att det var fittigt gjort att leverera dålig olja vilket dom visste om, plus att dom blåste kunder dvs tog pengarna å skickade inga varor. Sen försöka släta över allt genom att kompensera för det. Dom som skrivit så mkt om att dom alltid sköter sig, å skrev nån nät negativt så vart det ett jävla liv om att dom förtjänar respekt för stt dom aldrig blåst någon bla bla.

Men det är bara så jag ser det, vissa vill ge dom en andra chans. Nå nå hoppas du å alla andra fått bra saker nu och är nöjda iaf!

Mvh

Jag tror tyvärr denna bransch saknar garantier.
Även säljare går på pumpen ibland med att råvaror inte håller måttet.

Jag litar ej blint på någon, bör verkligen understrykas.

Men Bamse framstår verkligen som att de menar allvar med att komma tillbaka till hög kvalitet.
Och det faktum att de låter olika personer nu utvärdera deras prepp och att de faktiskt kompar kunder för tidigare problem tycker jag ger ett förtroende av att de är bra nu.

Sedan är det givetvis upp till Bamse att se till att leverera över tid.
Det kan endast de själva styra över.

Jag respekterar din skepsis och åsikt, men samtidigt hävdar jag att Bamses produkter just nu håller hög klass.

Jag håller med dig om att Bamse har ganska hög svansföring.Jag kan tycka det är utmanande på ett positivt sätt.
Men visst, det gäller att leverera då med.

Jag kommer hylla Bamse om de fortsätter leverera, och såga dem om de klantar till det igen.
Så här långt är jag väldigt nöjd, därav mina "hyllningar".

Jag försöker vara ärlig,

Trevlig kväll.
2015-10-26, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deeps
Hallå,

/ Deeps

www.swedstore.com har i lager.
2015-10-26, 15:49
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FBT
www.swedstore.com har i lager.

Skulle passa mig för att göra affärer med Swe*s*ore efter allt man hört på senaste.

Mvh
2015-10-26, 15:54
Medlem
pterodactyls avatar
Grönar www.steroidmastaren.com .
Snabb leverans, bra förpackat och inte minst bra kommunikation.
2015-10-27, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av INSIDER19399
Dom må vara gröna och trevliga på mailen! Men för helvete dom är inte direkt snabba av sig!!!
La en förfrågan förra måndagen och fick då svar att det jag sökte fanns inne först på onsdagen. Svarade direkt och la in en beställning men hör och häpna, de har inte svarat än och nu är det fucking söndag och mitt konto på countermail går ut om nån timma För helvete brevduvor är ju snabbare än dom så där missade dom den beställningen. Men gröna verkar dom vara det säger jag inget om!

Citat:
Ursprungligen postat av zarchasm
jag fick mail av dem att han hade jobbat hela förra veckan och inte haft tillgång till cm på samma sätt.
Jag la en order i fredags och fick svar igår att deras mail hade blivit lidande pga detta.

fick min förra order dagen efter dem hade mottagit betalningen vilket jag tyckte var snabb leverans.

Med vänlig hälsning.

Får se om de är snabbare denna gången nu då! "HULK STORE" Drog iväg ett nytt mejl till dem i morse, countdown till man får svar nu då
2015-10-27, 15:56
Medlem
La en order och betalade för den hos STEROIDMASTAREN för 2 veckor sedan, när inget hade kommit förra veckan i torsdags så mejlade jag dem och då hade dom "missat" att skicka till mig. Sa att dom skulle skicka direkt på söndagen och bad så mycket om ursäkt för det.

Tisdag idag och inget med posten idag heller. Ger dem en chans till att svara på mejl om vad dom håller på med. Återkommer med update!!
2015-10-27, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Skulle passa mig för att göra affärer med Swe*s*ore efter allt man hört på senaste.

Mvh

Du får gärna utveckla det vidare då jag beställt och de var gröna och levererade snabbt.
2015-10-27, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FBT
Du får gärna utveckla det vidare då jag beställt och de var gröna och levererade snabbt.

Du igen FBT? Så oväntat!!!

Han syftar nog på detta inlägget bland annat--->
Citat:
Då så!

Detta har dröjt några veckor då jag glömt koden till mitt gamla konto och va tvungen att komma upp i 200 inlägg med det nya innan jag återigen kunde skriva här!
Dock glömmer jag aldrig när jag blitt blåst!!!

JAG RÖDAR SWEDSTORE.COM

Denna oseriösa shop har 3ggr på raken lyckats göra bort sig totalt och de vill inte kompensera sina "misstag"
De lyckas inte ens med den enklaste service att skicka det man betalt för heller!

1a beställningen. Betalar för 100 d-bollar, det kommer endast 85st. Mejlar dem och ber om 15 till, de vägrar och menar att jag måste göra en ny beställning på 100st och sen i den få ersättning för dom med avdrag på 15.

2a beställningen. Beställer 100st d-bollar till. Det kommer ett tomt trasigt kyvert utan något i.

3e beställningen. Beställer 100st d-bollar till. Det kommer endast 90st.

Trotts en jävla massa mejl till dem och förseningar med kuren och att de tagit betalt för mer d-bollar än vad dom skickat så vill som inte kompensera med något, inte ens skickar de jävla d-bollarna som man fortfarande aldrig fått men betalt för!

Så en RÖDING PÅ swedstore.com och till er som redan köpt av dem, RÄKNA noga alla tabbar för det gör uppenbarligen inte dom!
2015-10-28, 10:54
Medlem
Citat:
Får se om de är snabbare denna gången nu då! "HULK STORE" Drog iväg ett nytt mejl till dem i morse, countdown till man får svar nu då

Seriöst! Ni som lyckats handla av HULK STORE? Hur länge har ni fått vänta på mejlsvar egentligen?
Trodde faktiskt att det var som zarchasm sa i några inlägg tbx att det var tillfälligt strul förra veckan.

Men har inte fått svar på 1 dygn nu igen och jag kan ju bara jämföra med de andra shopparna som svarar efter nån timme!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in