Citat:
Ursprungligen postat av
itsasin
Haha nja jag skrev kanske slarvigt. Menade att det var fittigt gjort att leverera dålig olja vilket dom visste om, plus att dom blåste kunder dvs tog pengarna å skickade inga varor. Sen försöka släta över allt genom att kompensera för det. Dom som skrivit så mkt om att dom alltid sköter sig, å skrev nån nät negativt så vart det ett jävla liv om att dom förtjänar respekt för stt dom aldrig blåst någon bla bla.
Men det är bara så jag ser det, vissa vill ge dom en andra chans. Nå nå hoppas du å alla andra fått bra saker nu och är nöjda iaf!
Mvh
Jag tror tyvärr denna bransch saknar garantier.
Även säljare går på pumpen ibland med att råvaror inte håller måttet.
Jag litar ej blint på någon, bör verkligen understrykas.
Men Bamse framstår verkligen som att de menar allvar med att komma tillbaka till hög kvalitet.
Och det faktum att de låter olika personer nu utvärdera deras prepp och att de faktiskt kompar kunder för tidigare problem tycker jag ger ett förtroende av att de är bra nu.
Sedan är det givetvis upp till Bamse att se till att leverera över tid.
Det kan endast de själva styra över.
Jag respekterar din skepsis och åsikt, men samtidigt hävdar jag att Bamses produkter just nu håller hög klass.
Jag håller med dig om att Bamse har ganska hög svansföring.Jag kan tycka det är utmanande på ett positivt sätt.
Men visst, det gäller att leverera då med.
Jag kommer hylla Bamse om de fortsätter leverera, och såga dem om de klantar till det igen.
Så här långt är jag väldigt nöjd, därav mina "hyllningar".
Jag försöker vara ärlig,
Trevlig kväll.