2015-08-30, 10:02
Medlem
NSXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ojtbs
Åfan, tråkigt. Men askarna ser riktigt äkta ut, däremot känns oljan inte lika trögflytande som galenika gjorde förr. Där gick kanske 5 papp i sjön. Men det borde rimligtvis vara lite testo i dom? Ligger jag på 4ml e4d så borde det väl ändå ge lite pang för pengen. Kan återkomma med omdöme efter några fler veckor.

Vilket märke testo ska man ha? Diamond var iaf förr ett ganska säkert kort?

Spartan supplements=NK , har sålt tonvis med fakeprodukter innan och lär så fortsätta att göra. Att förfalskare gör fina askar är inget nytt. Att du fick produkter över huvud taget förvånar mig, jag fick inte ett skit av dem.

Jag skulle dock sluta trycka i mig galenican från dem direkt, men vet ju inte vad de innehåller och de verkar inte ha några moraliska betänkligheter med tanke på att de blåser folk till höger och vänster från båda sina sidor, NK och spartan, så kan de säkert sälja vilken skit som helst.
2015-08-30, 11:19
Medlem
ojtbss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NSX
Spartan supplements=NK , har sålt tonvis med fakeprodukter innan och lär så fortsätta att göra. Att förfalskare gör fina askar är inget nytt. Att du fick produkter över huvud taget förvånar mig, jag fick inte ett skit av dem.

Jag skulle dock sluta trycka i mig galenican från dem direkt, men vet ju inte vad de innehåller och de verkar inte ha några moraliska betänkligheter med tanke på att de blåser folk till höger och vänster från båda sina sidor, NK och spartan, så kan de säkert sälja vilken skit som helst.

Har dock handlat av NK förut och då var de gröna. Men är det testo så bör det rimligtvis vara några mg testo i ampullerna? Det kan väl inte vara deca eller annat med längre spårtid i?

Någon mer med erfarenhet/info kring galenikan från Spartan.

Vänta på att en gammal vän vid namn Leif Jennekvist ska flika in
2015-08-30, 14:50
Medlem
Trays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khaam
Någon som har köpt hos swedstore? och som kan gröna dom??

Dom ska va gröna
2015-08-30, 14:55
Medlem
Trays avatar
Citat:

Dom ska va gröna
2015-08-30, 21:20
Medlem
Stor GRÖNING till peptidmastaren, bästa på länge i min bok
2015-08-31, 11:37
Medlem
asslikethats avatar
Är www.muscleshop.info gröna?

Enligt www.pro-medica.info så är dom godkända återförsäljare?
Citat:
Pro-Medica – Reseller Verification
Vi är godkända återförsäljare av Pro-Medica och för att verifiera detta, besök:
Pro-Medica.info och mata in vår e-postadress: muscleshop@countermail.com
2015-08-31, 14:03
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Tray
Dom ska va gröna

Hur tänker du när du svarar på ett inlägg som är 7 månader gammalt? Begriper du inte att frågan är rätt inaktuell idag?

https://www.flashback.org/sp52141678

Jobbar du för nämnd shop eller?

Du har även missat min röding ser jag och det är den senaste recensionen om nämnd shop. Så du kan ju titta lite i tråden innan du grönar shopar som du inte har en aning om! Så ingen blir onödigt blåst i onödan...

Citat:
Ursprungligen postat av INSIDER19399

Då så!

Detta har dröjt några veckor då jag glömt koden till mitt gamla konto och va tvungen att komma upp i 200 inlägg med det nya innan jag återigen kunde skriva här!
Dock glömmer jag aldrig när jag blitt blåst!!!

JAG RÖDAR "SWEDSTORE.COM"

Denna oseriösa shop har 3ggr på raken lyckats göra bort sig totalt och de vill inte kompensera sina "misstag"
De lyckas inte ens med den enklaste service att skicka det man betalt för heller!

1a beställningen. Betalar för 100 d-bollar, det kommer endast 85st. Mejlar dem och ber om 15 till, de vägrar och menar att jag måste göra en ny beställning på 100st och sen i den få ersättning för dom med avdrag på 15

2a beställningen. Beställer 100st d-bollar till. Det kommer ett tomt trasigt kyvert utan något i.

3e beställningen. Beställer 100st d-bollar till. Det kommer endast 90st.

Trotts en jävla massa mejl till dem och förseningar med kuren och att de tagit betalt för mer d-bollar än vad dom skickat så vill som inte kompensera med något, inte ens skickar de jävla d-bollarna som man fortfarande aldrig fått men betalt för!

Så en RÖDING PÅ swedstore.com och till er som redan köpt av dem, RÄKNA noga alla tabbar för det gör uppenbarligen inte dom!
2015-08-31, 15:25
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Åfan, tråkigt. Men askarna ser riktigt äkta ut, däremot känns oljan inte lika trögflytande som galenika gjorde förr. Där gick kanske 5 papp i sjön. Men det borde rimligtvis vara lite testo i dom? Ligger jag på 4ml e4d så borde det väl ändå ge lite pang för pengen. Kan återkomma med omdöme efter några fler veckor.

Vilket märke testo ska man ha? Diamond var iaf förr ett ganska säkert kort?
Det är inte pengarna i sjön. Tror alla shopparna har samma Galenika kopior inne. Dom flesta shopparna skriver oxå att det är ug och inte äkta.
Dom funkar fint. Som du säger, ser dom bra ut men inte samma viskositet som orginalen men dom levererar!
Mvh
2015-08-31, 15:27
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NSX
NK är samma människor som spartansupplements.biz ... Om du mailar dem så förnekar de inte ens det. Sedan så har de samma text på sina hemsidor om t.ex beställningsinfo. Båda är säkert lika stora scammers... NK och spartansupplements.biz är ju solklart röda båda två.... Varning varning varning för dessa scammers.
Spartan skötte sig utmärkt förra veckan iaf.
2015-08-31, 20:56
Medlem
NSXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Frank
Spartan skötte sig utmärkt förra veckan iaf.

De använder samma brevmottagare av pengar på både NK och Spartan. NK skickar inte ut varor, de har blåst massor av folk på ett visst forum. Tror att flera kan instämma i detta och bekräfta att det är så. Och om de blåser med ena shoppen de har så lär de ju inte vara ärliga med den andra eller så är det enbart en tidsfråga innan de börjar med samma metoder på den verksamheten.

Eller tror någon att det skulle vara en slump att båda har samma brevmottagare och att det inte är samma folk bakom båda verksamheterna???????
2015-08-31, 22:47
Medlem
ojtbss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Frank
Det är inte pengarna i sjön. Tror alla shopparna har samma Galenika kopior inne. Dom flesta shopparna skriver oxå att det är ug och inte äkta.
Dom funkar fint. Som du säger, ser dom bra ut men inte samma viskositet som orginalen men dom levererar!
Mvh

Kul att höra. Har legat på drygt en månad (förvisso kickat med 200mg test prop eod) men märker av fina ökningar i massa och styrka.

Har du själv legat på spartans galenika? Jag är riktigt nöjd med deras service, känns skönt att höra ifall någon annan här på brädan har legat på samma olja och fått fina resultat.

/Ojtbs
2015-09-01, 11:21
Medlem
NSXs avatar
Citat:
Kul att höra. Har legat på drygt en månad (förvisso kickat med 200mg test prop eod) men märker av fina ökningar i massa och styrka.

Har du själv legat på spartans galenika? Jag är riktigt nöjd med deras service, känns skönt att höra ifall någon annan här på brädan har legat på samma olja och fått fina resultat.

/Ojtbs

Du har inte missat att de scammar med sin andra shop. Om de nu levererat till dig från Spartan med scammar med NK när de har samma betalningsmottagare så verkar det mysko.

Är du nöjd med Spartans service när de levererar fake till dig och hävdar att de är äkta, låter som ett resonemang som har en del brister.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in