2015-08-25, 20:19
Medlem
.zemuns avatar
Grönar Superman Lab.

Beställt flera gånger utav dom!

Har kört dom flesta oljorna i deras utbud, alla är pip fria!

Deras service är oslagbar! Förstår varför folk nu börja sälja deras märke!
2015-08-27, 14:04
Medlem
Någon som har ngn koll på nordiskakompaniet nuförtiden??
läst en del tidigare postade saker som varit negativa,men deras sortimen är intressant att testa tycker jag,själv så blir det väl just dianabol o testo base el propionate nu som kmr i starten

så info om dessa vore till stor hjälp under tiden solid ej är öppet o igång.

Med vänlig hälsning+stort tack!
2015-08-27, 14:19
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nerobol5
Någon som har ngn koll på nordiskakompaniet nuförtiden??
läst en del tidigare postade saker som varit negativa,men deras sortimen är intressant att testa tycker jag,själv så blir det väl just dianabol o testo base el propionate nu som kmr i starten

så info om dessa vore till stor hjälp under tiden solid ej är öppet o igång.

Med vänlig hälsning+stort tack!

Jag förstår inte varför man ska riskera att handla från NK när de misskött sig så mycket förut. Folk rapporterar att de blivit blåsta och misstänker att deras produkter är underdoserade. Det finns massvis av bra shoppar så varför inte bara välja ett säkert kort?
2015-08-27, 21:45
Medlem
NK scammade ett helt gäng med folk på HB.
2015-08-27, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Jag förstår inte varför man ska riskera att handla från NK när de misskött sig så mycket förut. Folk rapporterar att de blivit blåsta och misstänker att deras produkter är underdoserade. Det finns massvis av bra shoppar så varför inte bara välja ett säkert kort?
Instämmer

Att man ens överväger handla från dessa rövare förstår jag inte
Blåst folk titt som tätt, många gånger haft underdoserar skit, samt över pris på allt
2015-08-28, 12:59
Medlem
rollNsmokes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slydz
Instämmer

Att man ens överväger handla från dessa rövare förstår jag inte
Blåst folk titt som tätt, många gånger haft underdoserar skit, samt över pris på allt

Grönar peptidsmästaren/steroidmästaren. Riktigt bra.
2015-08-30, 04:07
Bannlyst
någon shop som har gröna orala sortiment, alltså kvalite. steroidmästaren har skit dåliga livtra jag fick inte alls resultat så kan inte lita på deras orala längre
2015-08-30, 08:06
Medlem
NSXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c
NK scammade ett helt gäng med folk på HB.

NK är samma människor som spartansupplements.biz ... Om du mailar dem så förnekar de inte ens det. Sedan så har de samma text på sina hemsidor om t.ex beställningsinfo. Båda är säkert lika stora scammers... NK och spartansupplements.biz är ju solklart röda båda två.... Varning varning varning för dessa scammers.
2015-08-30, 08:07
Medlem
Om man ska köpa Testo E, var bör man vända sig?

Vet att jag tidigare tittat på Bamseshoppen, ingen aning om dom är bra eller inte. Har noll koll på marknaden.
2015-08-30, 08:26
Medlem
ojtbss avatar
Hur är galenikan från Spartan på HB?

Har tagit hem en del askar, verkar som att det är äkta original förpackningar. 2 feta sträck, 1 smalt och sen 3 feta, precis som på äkta askar. Har legat på nästan 3v och känner mig lite kåtare.

Några andra som ligger på spartans galenika och kan uttala sig? Vet att det florerar en del fakes på marknaden.

Bör man kanske hoppa över till Diamonds test, säkrare kort?
2015-08-30, 08:40
Medlem
NSXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ojtbs
Hur är galenikan från Spartan på HB?

Har tagit hem en del askar, verkar som att det är äkta original förpackningar. 2 feta sträck, 1 smalt och sen 3 feta, precis som på äkta askar. Har legat på nästan 3v och känner mig lite kåtare.

Några andra som ligger på spartans galenika och kan uttala sig? Vet att det florerar en del fakes på marknaden.

Bör man kanske hoppa över till Diamonds test, säkrare kort?

Beställa från spartan (de driver även Nkompaniet) är rena lotteriet. Har beställt från både NK och spartan och båda gångerna har jag inte fått mina grejer. Så nu handlar jag av shoppar som levererar varje gång i alla fall.

Gällande Galenika från spartan skulle jag hålla mig borta, de har levererat fake innan så att de skulle få tag på äkta nu känns inte så troligt.
2015-08-30, 09:12
Medlem
ojtbss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NSX
Beställa från spartan (de driver även Nkompaniet) är rena lotteriet. Har beställt från både NK och spartan och båda gångerna har jag inte fått mina grejer. Så nu handlar jag av shoppar som levererar varje gång i alla fall.

Gällande Galenika från spartan skulle jag hålla mig borta, de har levererat fake innan så att de skulle få tag på äkta nu känns inte så troligt.

Åfan, tråkigt. Men askarna ser riktigt äkta ut, däremot känns oljan inte lika trögflytande som galenika gjorde förr. Där gick kanske 5 papp i sjön. Men det borde rimligtvis vara lite testo i dom? Ligger jag på 4ml e4d så borde det väl ändå ge lite pang för pengen. Kan återkomma med omdöme efter några fler veckor.

Vilket märke testo ska man ha? Diamond var iaf förr ett ganska säkert kort?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in