2013-12-12, 06:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yamahafs1
http://www.sverigeroids.com/image/cache/data/anabol-oral-500x500-228x228.jpg detta är anabol min personliga favorit.

såklart det är 10mg hjärtorna jag har i tanke

ring runt till ett 10 tal av mina kamrater över sverige som är bodybuilders och gen-shi är helt torrt på tydligen inte funnits på över 1 år. något annat incject bart som kan rekommenderas ?
"Anabol" är same same som "Danabol". Och sidan du länkade till va jäkligt keff.
Så säg mig gärna varför du vill ha 500st 10mg dbol och 500st 10mg dbol
2013-12-12, 16:43
Medlem
yamahafs1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Av_anledning
"Anabol" är same same som "Danabol". Och sidan du länkade till va jäkligt keff.
Så säg mig gärna varför du vill ha 500st 10mg dbol och 500st 10mg dbol

ena är till mig andra är till en polare.
2013-12-12, 21:29
Bannlyst
Vilken sida säljer verktyg och skickar INRIKES?
Helst med betalning online via bank.

Spelar ingen roll om dom säljer AAS osv. bara man kan köpa endast verktyg.
2013-12-14, 11:32
Medlem
BlueEyedDevils avatar
Dom två på bodyboard är dom gröna eller.? Säljer alpha pharma oc ena diamond.Ganska nytt forum men nån kanske har shoppat där.
2013-12-14, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JuicedUp
Vilken sida säljer verktyg och skickar INRIKES?
Helst med betalning online via bank.

Spelar ingen roll om dom säljer AAS osv. bara man kan köpa endast verktyg.
Finns några på både BM å HB som säljer verktyg..Dock inte säker på just betalnings delen du efterfrågar.
2013-12-14, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueEyedDevil
Dom två på bodyboard är dom gröna eller.? Säljer alpha pharma oc ena diamond.Ganska nytt forum men nån kanske har shoppat där.
Just det stället vet jag inte hur dom säljarna är, men troligtvis är dom gröna men ingen garanti idag då flera forum har jäkligt lustiga kriterier för säljare...
DP är det många shoppar som kränger så det är du i sig inte lika bunden av. Tror det finns någon/några på BM som kränger AP också men inte helt säker.
2013-12-14, 22:00
Medlem
BlueEyedDevils avatar
Citat:
Just det stället vet jag inte hur dom säljarna är, men troligtvis är dom gröna men ingen garanti idag då flera forum har jäkligt lustiga kriterier för säljare...
DP är det många shoppar som kränger så det är du i sig inte lika bunden av. Tror det finns någon/några på BM som kränger AP också men inte helt säker.
Jo precis finns på de internationella delen swaps kränger ap men hur grönt är den?lika safe som inrikes?
Han har bsi blandning på Equi test 500/250 (E) 10ml.. verkar fin nån som kan uttala sig om den? Även billig deca. Vill ha ap's tren hex. Så är denna swaps gröön?

Mvh
2013-12-15, 06:08
Medlem
sedans avatar
Citat:
Jag skulle inte röra något som har med den sidan om det så var med en radioaktiv pinne. Säljaren SWAPS är grön, men frågan är ifall det är densamma. Och personen som ligger bakom sidan litar jag inte heller på.
2013-12-15, 10:06
Medlem
Citat:
Jo precis finns på de internationella delen swaps kränger ap men hur grönt är den?lika safe som inrikes?
Han har bsi blandning på Equi test 500/250 (E) 10ml.. verkar fin nån som kan uttala sig om den? Även billig deca. Vill ha ap's tren hex. Så är denna swaps gröön?

Mvh
Swaps som säljare är säkert grön men han skickar utrikes om jag minns rätt, så det i sig är väl inte så lockande då det aldrig finns garantier för lyckad leverans. Har man inte målvakt för mottagning så skulle jag om jag var du inte hålla på med utrikes beställning.
Har för mig det finns vanliga säljare på både BM och HB som säljer lite smått från AP. Kanske nått du ska kika på i stället.
Body-board känner jag inte till djupare men skulle just för att det är ett nytt forum ta det varsamt med det.

BSI är ett märke man ska ta det lugnt med, dom har många lustiga blends med rätt egendomliga doseringar. Det har av vissa påtalats att ett flertal av orala och oljor har väldigt dålig verkan, i vissa fall ingen alls.
Låga priser ska man alltid ha ett extra vakande öga kring, även om det är utrikes och lägre priser pga det.
Tipset är att du ser dig om ett annat märke än BSI när det gäller prepp om du vill ha lite mer trygghet gällande dess innehåll och doseringar.
2013-12-15, 14:39
Medlem
BlueEyedDevils avatar
Citat:
Swaps som säljare är säkert grön men han skickar utrikes om jag minns rätt, så det i sig är väl inte så lockande då det aldrig finns garantier för lyckad leverans. Har man inte målvakt för mottagning så skulle jag om jag var du inte hålla på med utrikes beställning.
Har för mig det finns vanliga säljare på både BM och HB som säljer lite smått från AP. Kanske nått du ska kika på i stället.
Body-board känner jag inte till djupare men skulle just för att det är ett nytt forum ta det varsamt med det.

BSI är ett märke man ska ta det lugnt med, dom har många lustiga blends med rätt egendomliga doseringar. Det har av vissa påtalats att ett flertal av orala och oljor har väldigt dålig verkan, i vissa fall ingen alls.
Låga priser ska man alltid ha ett extra vakande öga kring, även om det är utrikes och lägre priser pga det.
Tipset är att du ser dig om ett annat märke än BSI när det gäller prepp om du vill ha lite mer trygghet gällande dess innehåll och doseringar.
Tack för input! Jo hört lite olika om bsi speciellt verkningslösa tabbar.jo absolut så finns de säkrare märken och Dena eq test blandning låter kanske lite för bra och som sagt deca ska man kanske kolla på i dn mera vanliga prisklassen. Och såg att det kommit en ny säljar till hb som ska ta in hela ap's sortiment så man får hålla sig till tåls ibland
2013-12-15, 14:40
Medlem
BlueEyedDevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sedan
Jag skulle inte röra något som har med den sidan om det så var med en radioaktiv pinne. Säljaren SWAPS är grön, men frågan är ifall det är densamma. Och personen som ligger bakom sidan litar jag inte heller på.
Nä man får vänta o se vur brädan utväcklas som sagt hb bm var oxå nya en gång i tiden. .
2013-12-17, 00:23
Medlem
Citat:

Nordkraft har jag ingen koll på alls.

Acentralen.com är däremot säljare på både BM på Been Around The Block nivå samt på HB som affärsmässiga säljare och det har rullat in en del gröningar på dem.

SWAPS kan man ju handla av fast killen har ju samma priser som säljare i Sverige fast man får det inte inrikes, låter ju inte som en lysande ide.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in