Citat:
Ursprungligen postat av
BlueEyedDevil
Jo precis finns på de internationella delen swaps kränger ap men hur grönt är den?lika safe som inrikes?
Han har bsi blandning på Equi test 500/250 (E) 10ml.. verkar fin nån som kan uttala sig om den? Även billig deca. Vill ha ap's tren hex. Så är denna swaps gröön?
Mvh
Swaps som säljare är säkert grön men han skickar utrikes om jag minns rätt, så det i sig är väl inte så lockande då det aldrig finns garantier för lyckad leverans. Har man inte målvakt för mottagning så skulle jag om jag var du inte hålla på med utrikes beställning.
Har för mig det finns vanliga säljare på både BM och HB som säljer lite smått från AP. Kanske nått du ska kika på i stället.
Body-board känner jag inte till djupare men skulle just för att det är ett nytt forum ta det varsamt med det.
BSI är ett märke man ska ta det lugnt med, dom har många lustiga blends med rätt egendomliga doseringar. Det har av vissa påtalats att ett flertal av orala och oljor har väldigt dålig verkan, i vissa fall ingen alls.
Låga priser ska man alltid ha ett extra vakande öga kring, även om det är utrikes och lägre priser pga det.
Tipset är att du ser dig om ett annat märke än BSI när det gäller prepp om du vill ha lite mer trygghet gällande dess innehåll och doseringar.