2015-03-10, 01:58
Medlem
Burkbubbas avatar
Laddade hem avsnittet två avsnitt idag, "Freddy Dodge returns" och "Millions in Gold". Det sistnämnda avsnittet va på 1h och 27min eftersom det va The Dirt avslutningen också. Men det var inte hela avsnittet utan det avslutades mitt i ett argument eller mitt i ett snack mellan Todd, Tony och Parker när dom sitter vid bordet.

Någon som vet om det ska vara så, eller vart man kan ladda hem hela avsnittet? Det här kändes inte rätt, har provat några olika och det är samma lika på alla men det kan ju inte ta slut mitt i snacket.
Citera
2015-03-10, 12:53
Medlem
Ratis avatar
En underhållande serie men lite uttjatad efter ett antal säsonger.
Citera
2015-03-11, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cem77
På ett amerikanskt guldletarforum läste jag att anledningen till att dredges av Tonys modell inte längre används är att man missar guldet närmast berget i botten. Det är där de största bitarna finns. Att det är billigare än att köra med grävmaskiner och dumpers kanske därmed inte är så avgörande? Har Tony missat det där?

Han verkar ju väldigt målinriktad. Han har säkert så mycket mark att han inte hinner få upp allt guld så han kanske vill få upp så mycket som möjligt och leva rikt sista åren i livet. Så hade iaf jag gjort.
Citera
2015-03-14, 22:21
Medlem
flyttadignus avatar
Nytt specialavsnitt uppe; Gold Rush S05 .The Whole Truth. Special

Bering Sea Gold har äntligen dragit igång igen, lagom till Gold Rush är slut.
Bering.Sea.Gold.S04E01.Good.Morning.Viet-Nome.HDTV.x264-W4F

Citat:
Ursprungligen postat av v50
Jag letar efter det senaste avsnittet också (S3E2) man får hoppas att den dyker upp på TPB eller kickass alternativt youtube men än så länge verkar den ej finnas tillgänglig.

För er som haft problem med att hitta nya avsnitt av Yukon Gold, se hit https://kickass.to/yukon-gold-tv34961/
Citera
2015-03-19, 16:47
Medlem
Krångligt Bering Sea ska vara med säsongsnamnen. Får se i vilken ordning de är genom att googla.
Citera
2015-03-20, 07:24
Medlem
Gold Rush S05 The Whole Truth Special

Denna borde alla se. Var ju mer substans där än vad det är i ett avsnitt av Gold Rush tycker jag. Det känns spännande inför nästa säsong nu med alla ändringar som kommer ske.

Verkar som the Hoffmans hoppas på för mycket ännu en gång. Varför inte bara använda beprövad utrustning och istället fokusera på att göra saker rätt istället? Anställa någon som sköter planering av hur man bör placera allt medan man minar borde de göra. Parker avslöjade ju framför kameran hur dåligt deras utförande var denna säsongen.
Citera
2015-03-26, 18:59
Medlem
flyttadignus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MRZnr1
Gold Rush S05 The Whole Truth Special

Denna borde alla se. Var ju mer substans där än vad det är i ett avsnitt av Gold Rush tycker jag.

Absolut, rekommenderar alla hardcorefans att inte missa det avsnittet
Citera
2015-03-26, 19:25
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Skönt att Parker äntligen fick vad han förtjänade.
Citera
2015-04-04, 08:13
Medlem
Inlägget handlar inte om Gold Rush men kan tänka mig att många av er även ser på Yukon Gold;

Det har ju sänts några avsnitt av säsong 3, finns dessa att få tag i nånstans?
De jag hittat är av usel bildkvalitet..

Tack på förhand.
Citera
2015-04-04, 09:03
Medlem
flyttadignus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av efterbliven
Inlägget handlar inte om Gold Rush men kan tänka mig att många av er även ser på Yukon Gold;

Det har ju sänts några avsnitt av säsong 3, finns dessa att få tag i nånstans?
De jag hittat är av usel bildkvalitet..

Tack på förhand.

Har tyvärr samma problem som dig, hittar inte bättre än de webrippen som finns ute
Citera
2015-04-05, 15:23
Medlem
@Retails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flyttadignu
Har tyvärr samma problem som dig, hittar inte bättre än de webrippen som finns ute

Det finns ute 540p rippar på avsnitt 1-6 av säsong 3 i piratbukten nu!
Citera
2015-04-05, 23:54
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smokey
Ang senaste avsnittet:

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto