• 1
  • 2
2011-10-30, 01:47
Medlem
Amaliahs avatar
Hej , är en ung svensk tjej med somaliskt bakgrund och det är så att jag Har läst lite på trådarna här.. Blir otroligt förvånad att folk åker till andra länder för att få sex. Var i gambia förra året och jag kunde inte låta bli och stirra på alla margaretor som lekte sexiga på stranden , dem betedde sig helt galet bara för att få ligga med en afrikansk kille. Ung killar som kommer från fattiga förhållanden som säljer sina kroppar till svenska kvinnor. Vad tycker ni på flashback om detta ?

Jag själv blev uppraggad ÖVERALLT jag var på t.o.m i flygplanet av en manlig flygvärdinna. Men jag åkte inte ditt för att ha sex utan för att hjälpa människorna därborta..
Citera
2011-10-30, 01:56
Medlem
Vidrigt är vad det är. Men erbjuder man sig att ligga för pengar så kommer folk garanterat att nappa, speciellt kåta gamla kärringar när det erbjuds exotisk dolme. Vidrigt, som sagt.

Men båda parter är ju med på det, så det är inte mycket att bry sig om, hur sjukt det än är.
Citera
2011-10-30, 02:05
Medlem
Amaliahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filling
Vidrigt är vad det är. Men erbjuder man sig att ligga för pengar så kommer folk garanterat att nappa, speciellt kåta gamla kärringar när det erbjuds exotisk dolme. Vidrigt, som sagt.

Men båda parter är ju med på det, så det är inte mycket att bry sig om, hur sjukt det än är.

Blir bara äcklad av att tänka på det..
Citera
2011-10-30, 02:40
Medlem
Orakad-i-delphis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av I.Am.Legend
Asså hur orkar du göra dessa trådar? Du ger svarta människor dåligt ryckte. Hoppas du blir bannad.

"ryckte"

Jag hoppas inte att du hör till den "vita eliten". Stavkunnighet verkar inte vara er starka sida.

I övrigt tycker jag det är tragiskt att man utnyttjar människor med låg status för medelklasshyndors sexuella lustar.
Senast redigerad av Orakad-i-delphi 2011-10-30 kl. 02:46.
Citera
2011-10-30, 02:47
Medlem
Mystiqes avatar
Så länge det är inte under tvång (trafficking offer) så har vi inget rätt att lägga i oss andras liv, det är deras kropp och de får göra vad de vill med det, oavsett kön och etnicitet.
Citera
2011-10-30, 06:51
Medlem
BlueStars avatar
E&S --> Prostitution EMP

/Mod
Citera
2011-10-30, 09:00
Medlem
Varför skull det vara omoraliskt och fel på något sätt ????

Skönhets ideal i de Afrikanska länderna drar sig mot mer kraftiga kvinnor, åker man till Asien så är det tvärt om och i Europa/Sverige så ligger vi väl lite i mitten av skalan.
Varför är det fel för en kraftigt vuxen kvinna att åka till ett land där just hennes kroppsform helt plötsligt blir vacker i mäns ögon.

Attraheras hon dessutom av svarta män så måste det vara en upplevelse utöver det vanliga för en kvinna som kanske annars inte får uppmärksamhet av män hemma.
Att komma från en miljö där uppmärksamheten från män är nästan 0 till att helt plötsligt behandlas som en attraktiv kvinna, bli uppraggad, uppvaktad av män på löpande band …. Ja tror nog att dessa kvinnor får en självförtroende boost som är av guds nåde.

Om de dessutom (om myten stämmer) har rediga apparater att leka med måste det vara en bonus utöver det vanliga för en 3 barns mor.
Att det sedan ingår en ekonomisk ersättning för att bli servad är nog bara positivt, då jag tror att de egentligen inte vill ta hem dessa män efter resan.

Man utnyttjar nog inte dessa män, jag förmodar att de tjänar betydligt mer i månaden än vad de får för att servera hamburgare för sina tjänster.
Männen, tja.. att springa runt och jaga kvinnor som de tycker är attraktiva och dessutom få betalt för att sätta på dessa….kan livet bli bättre.
Neee… ni kvinnor som förfäras över detta ser säkert bra ut och har inga problem att finna män och ni män som förfäras ….. jag orkar inte gå in på vad jag tycker om er, slå på en P rulle med slimma vackra damer som blir påsatta av en liten vit kuk o dra en tralla och låt de som vill leva ut sin sexualitet göra det.
Senast redigerad av jonnybg 2011-10-30 kl. 09:05.
Citera
2011-10-30, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonnybg
Varför skull det vara omoraliskt och fel på något sätt ????

Skönhets ideal i de Afrikanska länderna drar sig mot mer kraftiga kvinnor, åker man till Asien så är det tvärt om och i Europa/Sverige så ligger vi väl lite i mitten av skalan.
Varför är det fel för en kraftigt vuxen kvinna att åka till ett land där just hennes kroppsform helt plötsligt blir vacker i mäns ögon.

Männen, tja.. att springa runt och jaga kvinnor som de tycker är attraktiva och dessutom få betalt för att sätta på dessa….kan livet bli bättre.

Nu är det väl på det sättet att ingen av dom där unga grabbarna skulle ens tänka på att sätta på dom där gamla valrossarna om dom inte gjorde det för att dra in slantar så att dom kan leva drägligt...

Finns redan trådar där batikhäxorna diskuteras..

https://www.flashback.org/t973132
https://www.flashback.org/t775514
https://www.flashback.org/t1697621
https://www.flashback.org/t1653149

.
Senast redigerad av Wheelgunner 2011-10-30 kl. 09:48.
Citera
2011-10-30, 09:56
Medlem
TS, det är ingen som tvingar gambianerna att vara prostituerade. Sköt du ditt och bry dig mindre om hur andra väljer att leva sina liv.

Dessutom är dina argument precis lika förkastliga som de som spyr galla över kvinnlig prostitution. Prostitution är INTE att sälja sin kropp. De har kroppen kvar efter utfört arbete. Prostitution är att sälja en tjänst. Att sen DU anser det förkastligt eftersom tjänsten är just sexuell, det är för att DU har problem med din politiskt korrekta moraliska kompass och vill pracka på andra människor just DINA värderingar. När du behöver kakla om badrummet så anlitar du en hantverkare och köper hans tjänst (hyr hans kropp några timmar) till att göra det han är bäst på.

Du säger också i en annan tråd att du blev lämnad ifred, medan du här skriver att du blev raggad på hela tiden. Hur ska du ha det?

Slutligen, det faktum att du inte gillar hur det går till i Gambia ger dig ingen rätt att spy galla åt andra människor och skrika glåpord efter dem. Du är patetisk.
Citera
2011-10-30, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skalman71
TS, det är ingen som tvingar gambianerna att vara prostituerade. Sköt du ditt och bry dig mindre om hur andra väljer att leva sina liv.

Dessutom är dina argument precis lika förkastliga som de som spyr galla över kvinnlig prostitution. Prostitution är INTE att sälja sin kropp. De har kroppen kvar efter utfört arbete. Prostitution är att sälja en tjänst. Att sen DU anser det förkastligt eftersom tjänsten är just sexuell, det är för att DU har problem med din politiskt korrekta moraliska kompass och vill pracka på andra människor just DINA värderingar. När du behöver kakla om badrummet så anlitar du en hantverkare och köper hans tjänst (hyr hans kropp några timmar) till att göra det han är bäst på.

Du säger också i en annan tråd att du blev lämnad ifred, medan du här skriver att du blev raggad på hela tiden. Hur ska du ha det?

Slutligen, det faktum att du inte gillar hur det går till i Gambia ger dig ingen rätt att spy galla åt andra människor och skrika glåpord efter dem. Du är patetisk.

Helt jävla rätt.

Jag tror inte att de gambianska männen lider väsentligt mycket.
Citera
2011-10-30, 20:01
Medlem
stenvalls avatar
"Jag är mot sexköp" = "Jag är mot mellan vita och svarta raser"

Våra attityder mot sexköp är bara en form av dolt rasism.
Citera
2011-10-31, 22:45
Medlem
TS, för helvete. Om de svenskar som åker till Gambia betalar för sexet så hjälper ju det personen som får pengarna att bli mindre fattig. Således har gambian utnyttjats. Snarare har gambianen utnyttjat svensken. Du är från Somalia. Har du knullat med någon här i Sverige? Om svaret är ja, det är ju samma sak som att folk från Sverige åker utomlands för att ha sex.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in