Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-12-21, 23:19
  #217
Medlem
140jumpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettanshack
Skulle tro att det är ganska många som sett de bilderna med tanke på hennes skabrösa leverne och där gick säkert kamerorna för fullt!
Helt säker på att det inte var hans bilder.
Citera
2015-12-23, 15:51
  #218
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Poison-lavett
Konstiga svar.

någon som vet?

so*i* har i princip redan flyttat dit, Hon är i stj**hov och struntar i sina barn och i sin hund!! Så äckligt!!

Patrask
Citera
2015-12-23, 16:39
  #219
Medlem
140jumpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poison-lavett
Jag pratade om so*ia

Rätt lite läsning på hans privata instagram om man ska vara petig mer bilder. Hur exet ser ut är irrelevant. Micke själv är rätt mkt över 50 och ser inte Ut som en nyponros direkt.

Om inte Micke visat bilderna? Vem skulle annars visa bilder på hans ex för hans bästa vänner janibollen o 140 jumpen?

Mer parten av tjejer inte är intresserade av nyponros verkar det som då?
Citera
2015-12-23, 17:02
  #220
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marres-s
so*i* har i princip redan flyttat dit, Hon är i stj**hov och struntar i sina barn och i sin hund!! Så äckligt!!

Patrask
Struntar i barn och hund??? Är det hon som har sina barn på heltid? Det finns ju en pappa med i bilden som säkert tar sitt ansvar ang barn och hund så det där är rent förtal. Skärpning!
Citera
2015-12-23, 17:03
  #221
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 140jumper
Helt säker på att det inte var hans bilder.

Exakt! Det finns nog en uppsjö från diverse suspekta ställen som det tagits närstudier på...
Citera
2015-12-23, 21:08
  #222
Medlem
140jumpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poison-lavett
Tack Bettanshack.

Det finns en BETYDLIGT stor uppsjö av FÖRTAL i den här tråden gällande flera personer men särskilt KA**A När jag läser efter så baseras verkligen precis allt på HÖRSÄGEN och sanningshalten är kring noll.
Skärpning!

Tack posion lavet!
Tvärsom! Det som är hör sägen är tvärt om om Micke. Det som står om hästpsykot finns att läsa i boken och är direkt från källan med hög sannings halt. Skärpning!
Citera
2015-12-23, 21:12
  #223
Medlem
140jumpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettanshack
Struntar i barn och hund??? Är det hon som har sina barn på heltid? Det finns ju en pappa med i bilden som säkert tar sitt ansvar ang barn och hund så det där är rent förtal. Skärpning!
Precis! Har hon inte barnen (som garanterat är of topic) heltid och det är ju vanligen med var annan vecka så är det knappast nån annans bekymmer.
Citera
2015-12-24, 01:17
  #224
Medlem
Moll-Es avatar
Nu låser jag den här tråden över jul så både ni och vi kan få lite lugn och ro och julfrid i ett par dagar.

Välkommen åter efter nyår!

/Moderator
Citera
2016-01-14, 13:32
  #225
Medlem
Moll-Es avatar
Tråd åter igen upplåst. Se till att skärpa er denna gången så slipper vi låsa dem igen.

/Moderator
Citera
2016-01-16, 09:10
  #226
Medlem
jabberwoks avatar
Stort Hänt-special nu i veckan om Wennborns hämdbok:

https://www.facebook.com/beriderskan/
Citera
2021-08-14, 20:15
  #227
Medlem
Hur går det med boken. Säljer den fortfarande är efter den släpptes?
Citera
2022-02-19, 17:15
  #228
Medlem
jabberwoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ikirk
Hur går det med boken. Säljer den fortfarande är efter den släpptes?

Tror inte boken säljer alls faktiskt men på MW:s Facebookkonto skryter han om att han nu fått en förläggare som är villig att ge ut den.

MEEEEN det som glädjer mig nu är att han återigen i början av 2022 blivit akut-dumpad av sin senaste (unga) fru som även hon, likt tidigare kvinnor han haft, uppenbarligen fått nog av pajasen och dragit utan ett ord.

Det ROAR MIG STORT eftersom MW fuckat upp inte bara mitt liv utan även många andras. Han är en narcissistisk psykopat av stora mått som aldrig dragit sig för att bryta sig in i andra människors relationer och söndra och hota.

Tragiskt att se hur han nu sitter och gråtrunkar i sin självömkan och postar gamla foton från när han som ung pojke var gift ned Py B***man.

Självklart anser MW som vanligt att han inte begått något som helst fel. Nejdå, han är som alltid ett stackars offer, utsatt för ondskefulla kvinnor.

Här kan alla som orkar ta del av hans fjanterier:

https://m.facebook.com/profile.php?id=541232851
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback