Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-12-21, 17:32
  #205
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marres-s
*ofia n*slund borde bry sig om barn istället det är vad jag tycker!! Fy fan!! nu förväntas att Micke tar ansvar också!!! de har haft det tillräckligt jobbigt!!

Att Micke skulle va ihop med en grönmålad brottarbritta någon längre tid som dessutom flashar brösten på hans instagram är rätt osannolikt så du kan troligtvis va lugn...
Citera
2015-12-21, 17:33
  #206
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Poison-lavett
Okej, på vilket sätt ställer han upp för dig? som sagt har känt Micke en lång tid och att ställa upp för andra är inte direkt hans signum så länge han inte får ut något av det själv vill säga.
Ställa upp för andra för att få ut något av det själv??? Det var det dummaste jag hört på länge. Signum??
Jisses det här är på sandlådenivå...
Citera
2015-12-21, 17:42
  #207
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av janibollen
det är märkligt att de som inte känner Micke har så mycket att berätta om honom. Vad vet ni ? Micke är en stor djurvän och en väldigt fin vän. Där har ni en kille som ställer upp för andra. Dvs de som förtjänar det. Att Micke skulle vara en mobbare? ? Ni känner uppenbarligen inte honom alls .
SANT janibollen, mobba tycker jag är fel ord. Att uttrycka sin sak på ett sätt som KAN reta andra är inte att mobba, då är ni ute och cyklar. Har läst det ena knasigare än det andra och att diskutera med idioter är totalt meningslöst, de fattar ändå inte....
Citera
2015-12-21, 18:13
  #208
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Poison-lavett
Att Micke skulle va ihop med en grönmålad brottarbritta någon längre tid som dessutom flashar brösten på hans instagram är rätt osannolikt så du kan troligtvis va lugn...
Grönmålad brottarbrutta?? Flashar bröst? Är du inne på det där Photoshop eller vad du kallade det för och tror att det är det som ligger bakom? Grönmålad liksom...Stum jag blev, skriva kan jag ändå.
Citera
2015-12-21, 20:29
  #209
Medlem
Killskills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poison-lavett
Att Micke skulle va ihop med en grönmålad brottarbritta någon längre tid som dessutom flashar brösten på hans instagram är rätt osannolikt så du kan troligtvis va lugn...

Jag såg en bh och det var knappast uppseendeväckande. Jag mådde betydligt sämre av nakenbilderna på ett visst kraftigt överviktigt hästpsyko. Hade svårt äta och sova i dagar efter det.
Citera
2015-12-21, 22:07
  #210
Medlem
Är rätt ointressant att diskutera hyresvärdar eller tjejer från förr som dessutom är utagerat sen länge..

Nåt som är stört däremot är att tycka det är okej av Micke att springa runt och visa nakenbilder på folk..
Citera
2015-12-21, 22:24
  #211
Medlem
Killskills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poison-lavett
Är rätt ointressant att diskutera hyresvärdar eller tjejer från förr som dessutom är utagerat sen länge..

Nåt som är stört däremot är att tycka det är okej av Micke att springa runt och visa nakenbilder på folk..
Boken är ju just släppt så direkt inaktuellt är det inte med hästpsykot. Tvärtom. En bra story fast lite väl tantsnusk. Betydligt intressantare i tråden än det personliga tramset du kommer med. Vad det gäller instagram gillade ju hans egen tjej bilderna. Då är det nog okej för dom och det räcker.
Citera
2015-12-21, 22:48
  #212
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Killskill
Boken är ju just släppt så direkt inaktuellt är det inte med hästpsykot. Tvärtom. En bra story fast lite väl tantsnusk. Betydligt intressantare i tråden än det personliga tramset du kommer med. Vad det gäller instagram gillade ju hans egen tjej bilderna. Då är det nog okej för dom och det räcker.

Jo dom kåtar upp wennborns gubbkompisar. Feta tuttar är aldrig fel och sprids fint sen, har sett mer än tuttarna på damen när jag letade vidare. Varför är hon med på det kan man undra..

Att visa naken bilder på exet är inte friskt.
Citera
2015-12-21, 22:55
  #213
Medlem
Killskills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poison-lavett
Jo dom kåtar upp wennborns gubbkompisar. Feta tuttar är aldrig fel och sprids fint sen, har sett mer än tuttarna på damen när jag letade vidare. Varför är hon med på det kan man undra..

Att visa naken bilder på exet är inte friskt.

Är nog väldigt få "gubbkompisat". Det ser mer ut som kvinnliga läsare. Precis som fler kvinnor än män gillade 50 Shades. Jag skrev inte att Micke var källan till nakenbilderna på exet hästpsykot. Det var han inte heller. Vet inte varför du utgick i från det. Allt annat än feta tuttar där. Långa tuttar möjligen.
Citera
2015-12-21, 23:08
  #214
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Killskill
Är nog väldigt få "gubbkompisat". Det ser mer ut som kvinnliga läsare. Precis som fler kvinnor än män gillade 50 Shades. Jag skrev inte att Micke var källan till nakenbilderna på exet hästpsykot. Det var han inte heller. Vet inte varför du utgick i från det. Allt annat än feta tuttar där. Långa tuttar möjligen.

Jag pratade om so*ia

Rätt lite läsning på hans privata instagram om man ska vara petig mer bilder. Hur exet ser ut är irrelevant. Micke själv är rätt mkt över 50 och ser inte Ut som en nyponros direkt.

Om inte Micke visat bilderna? Vem skulle annars visa bilder på hans ex för hans bästa vänner janibollen o 140 jumpen?
Citera
2015-12-21, 23:15
  #215
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Poison-lavett
Jag pratade om so*ia

Rätt lite läsning på hans privata instagram om man ska vara petig mer bilder. Hur exet ser ut är irrelevant. Micke själv är rätt mkt över 50 och ser inte Ut som en nyponros direkt.

Om inte Micke visat bilderna? Vem skulle annars visa bilder på hans ex för hans bästa vänner janibollen o 140 jumpen?
Skulle tro att det är ganska många som sett de bilderna med tanke på hennes skabrösa leverne och där gick säkert kamerorna för fullt!
Citera
2015-12-21, 23:16
  #216
Medlem
140jumpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poison-lavett
Jag pratade om so*ia

Rätt lite läsning på hans privata instagram om man ska vara petig mer bilder. Hur exet ser ut är irrelevant. Micke själv är rätt mkt över 50 och ser inte Ut som en nyponros direkt.

Om inte Micke visat bilderna? Vem skulle annars visa bilder på hans ex för hans bästa vänner janibollen o 140 jumpen?

Bilderna finns på webben och är nog från ett annat tillfälle.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback