• 1
  • 2
2011-10-29, 00:13
Medlem
Stable23s avatar
Tjena!

såg här om dagen en film om illimunati, blev ganska förvånad.. Jag tror verkligen att de existera efter att ha sett ett massa youtube videos

en ganska löjlig video som ändå innehåller en bit sanning: http://www.youtube.com/watch?v=ZQbCUvD4kJc

Jag vill inte att mitt barn ska se på TV, de manipulerar människor och får dem bli dummare och dummare!

Vad säger ni? Hur gör ni med era barn?
Citera
2011-10-29, 00:15
Bannlyst
Förklara gärna! Hur påverkar filmerna dig? Vad är det som kommer att skada dina barn så mycket och vad kommer konsekvenserna bli?
Citera
2011-10-29, 00:19
Medlem
Stable23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apologi
Förklara gärna! Hur påverkar filmerna dig? Vad är det som kommer att skada dina barn så mycket och vad kommer konsekvenserna bli?

som sagt att bli idioter som dagens ungdomar, fjortisar som knullar runt när dem är 12..
Citera
2011-10-29, 00:19
Medlem
..FAN..s avatar
Bra gjort, vi ska akta oss för dom.

Låt dom heller inte lyssna på Jay-z, då han är ledare för illuminati: http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:A...7tNlU0MikdIGYA
Citera
2011-10-29, 00:23
Medlem
Slasken26s avatar
Håller med om att tv inte är så speciellt utvecklande! Men hur ska du argumentera detta med dina barn som jag antar kollar på tv regelbundet?
Citera
2011-10-29, 00:25
Medlem
cerns avatar
Larvig du är TS, låt barnen glutta! De kommer ändå att bli fjortisar när de är 14år.
Citera
2011-10-29, 00:27
Medlem
Stable23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slasken26
Håller med om att tv inte är så speciellt utvecklande! Men hur ska du argumentera detta med dina barn som jag antar kollar på tv regelbundet?

Dem brukar se på tv fyra-fem timmar per dag, om jag förstod frågan rätt
Citera
2011-10-29, 00:29
Medlem
hjärntvätta dem själv innan amerika gör det
Citera
2011-10-29, 00:36
Medlem
NotchJohnssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stable23
Tjena!

såg här om dagen en film om illimunati, blev ganska förvånad.. Jag tror verkligen att de existera efter att ha sett ett massa youtube videos

en ganska löjlig video som ändå innehåller en bit sanning: http://www.youtube.com/watch?v=ZQbCUvD4kJc

Jag vill inte att mitt barn ska se på TV, de manipulerar människor och får dem bli dummare och dummare!

Vad säger ni? Hur gör ni med era barn?

Och du har tagit detta beslut genom att kolla på Youtube-videos? Du kanske ska skaffa fram egen fakta, gräva djupare och reflektera själv därifrån vad du tror är sant eller inte.
Citera
2011-10-29, 00:43
Medlem
henrikos avatar
Citat:

Citat:

Om man okritiskt tittar på TV, eller om man okritiskt tittar på YouTube, föreligger nog exakt samma risk att bli dummare och dummare.

Här kan du få något mer att tro på, för det finns en massa såna här bevis på YouTube
http://www.youtube.com/watch?v=scGp_hqMif8
Citera
2011-10-29, 00:44
Medlem
MrUselesss avatar
Illuminati skall vara en del av frimurarorden sägs det. Det finns mycket skräp på internet om dessa individer, även de som hatar dem frenetiskt och proppar upp antipropagandafilmer i extremaste kategori. Dom hävdar bland annat att TV´n och många andra illusioner som förblindar oss är ett verktyg de använder för att förblinda oss till deras personliga plan är redo att initieras, utrotandet av de flesta av jordens människor.

Frimurarorden är inget annat än en korkad sekt likt Scientologerna. Dom har ganska lika sluthemlighet. Scientologerna hävdar att vi härstammar från en utomjordisk ras sopor dom de av misstag råkade dumpa här på jorden i sin förbifart. Frimurarna hävdar att vi är placerade här av dominerande utomjordingar samt att ursprungsblodlinjen från dessa "aliens" som då blandades med ett fåtal neandertalare. Om man är alien eller inte skulle du utvisas av ögonfärgen. Bland annat skulle de brunögda vara arkitekterna, de melerade vara de yppersta ledarna mm i den stilen tokigheter. Det är deras yppersta hemligheter skvallrade av toprankade avhoppare. Det finns få topprankade, tror de flesta inte vågar hoppa av i det skedet, eller alternativt är såpass hjärntvättade att dom verkligen tror på detta.

I alla fall har du rätt att denna breda och antika sekt är mycket farlig, och deras mål är att utrota de mesta av mänskligheten för planetens välstånd och deras samt släktens personliga framtid. Dom har redan många maktpositioner i samhället och har etablerat många verktyg inför sitt slutmål, bland annat FEMA i USA. Något du kan se mer om kanske.

Slibbigt!
Citera
2011-10-29, 01:04
Medlem
Floodss avatar
Haha va, är du allvarlig med den videon?
Var det bara jag som såg trollfacet som poppa upp emellan bilderna?
Det var uppenbarligen en sarkastisk video...

Dessutom tror jag dina barn ska få bilda sin egen uppfattning och du borde inte hålla dem ifrån tv'n av den anledningen du har. Du kan ju förklara för dina barn om hur allt man ser på tv inte är sant etc.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in