2011-10-29, 01:47
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Floods
Haha va, är du allvarlig med den videon?
Var det bara jag som såg trollfacet som poppa upp emellan bilderna?
Det var uppenbarligen en sarkastisk video...

Dessutom tror jag dina barn ska få bilda sin egen uppfattning och du borde inte hålla dem ifrån tv'n av den anledningen du har. Du kan ju förklara för dina barn om hur allt man ser på tv inte är sant etc.

Precis som Floods sa, är du allvarlig? Jag gissar att du bara driver och är ett troll. Kom tillbaka när du skaffat "riktiga" barn, och "behandlat" dem.
Citera
2011-10-29, 03:28
Medlem
WT-Horas avatar
HAHAHAHAHA bästa trolltråden på länge även fast troll is obvious.
Skrattade så jag grinade när jag kollade videon, nice parodi.

Självklart är det TS som gjort videon era nötter.
Citera
2011-10-29, 04:19
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stable23
som sagt att bli idioter som dagens ungdomar, fjortisar som knullar runt när dem är 12..
Det är bra ju, låt dom göra det. Du är inget annat än en äcklig moralist, precis som illuminati-människorna.
Citera
2011-10-29, 06:09
Medlem
Hahahaha.
Skitrolig film.
5/5
Citera
2011-10-29, 09:28
Medlem
LifeSteals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonJeremyClarks
Det är bra ju, låt dom göra det. Du är inget annat än en äcklig moralist, precis som illuminati-människorna.

Så om du har en dotter som är ca 11-12år, och hon har börjat knulla runt. Anser du det som något okej?
Citera
2011-10-29, 10:23
Medlem
Stable23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WT-Hora
HAHAHAHAHA bästa trolltråden på länge även fast troll is obvious.
Skrattade så jag grinade när jag kollade videon, nice parodi.

Självklart är det TS som gjort videon era nötter.

varför påstår du det?
Citera
2011-10-29, 10:31
Medlem
BenDaviss avatar
Något av det vettigaste jag gjort var att hiva ut TV:n för flera år sedan. Nu väljer jag de fåtal TV-serier jag följer via internet istället för att slökolla på skit jag egentligen inte vill se, som är så lätt hänt när det finns en TV i hemmet.

Dock gjorde jag inte det pga Illuminati, men oavsett anledning så finns det många vettigare saker att göra än att titta på TV. Så vill du på riktigt att dina barn inte tittar på TV så rekommenderar jag dig och din partner att heller inte göra det utan istället göra andra saker med barnen, typ laga mat eller fiska eller cykla eller spela spel eller läsa böcker eller vadsomhelst egentligen. Ni kommer komma varandra närmare, må bättre av den motion och mentala stimulans ni får och du behöver inte oro dig för att Illuminati hjärntvättar dina barn

EDIT: Hehe, såg videon nu och insåg att den här tråden är uppenbarligen en trollning eller så är TS väldigt, väldigt godtrogen. Hursomhelst, jag tycker fortfarande att det är en bra sak att göra annat än att titta på TV
Senast redigerad av BenDavis 2011-10-29 kl. 10:34.
Citera
2011-10-29, 11:42
Medlem
-defekt-s avatar
Varför begränsa sig till teven, koppla bort Internet, telefon och strömmen för säkerhets-skull.
Klä in huset i folie och små hattar till hela familjen Hota brevbäraren, man vet aldrig vad han har för hemliga meddelande med sig!
Citera
2011-10-29, 14:24
Medlem
Det finns ju bevisad statistik på att barn som tittar mycket på tv har sämre betyg i skolan så jag tycker du är helt rätt ute.
Nån timme eller två per dag är lagom anser jag.
Citera
2011-10-29, 14:49
Medlem
miss-cools avatar
Jag tvivlar nu på mänskligheten. Är det verkligen så jävla många som fallit offer för illuminati . Folk tänker inte änns. Dom är djur. Illuminati har verkligen lyckats bra med deras mindcontrol. Jag kan vill inget mer än att önska dom all lycka. Men ni kommer ångra er. I sweat. Det västvärlden kallar frihet är förslavning.
btw så kollar jag inte på tv. Och jag tycker inte någon borde göra det. Ni förstår inte vad det gör med era hjärnor. All symbolik gör er hjärna värdelöss. Det är just därför folk vägrar acceptera illuminatis existens. Dom är så djupt innsatta i detta system.

// skrivet från mobilen.
Senast redigerad av miss-cool 2011-10-29 kl. 14:52.
Citera
2011-10-29, 14:52
Medlem
Tror att det mest handlar om föräldrarnas uppfostrande, än det som visas på TV. Vill du verkligen göra TVn till en förbjuden frukt för dina barn? Att cencurera är det värsta man kan göra. Detta gäller inom allt i ett samhälle.

Ska du nu förbjuda dina barn från att köpa mat på McDonald's, eftersom det supportrar Judarna? Eller förbjuda dom från att köpa kläder överhuvudtaget, eftersom barn i Kina sliter ut sig för att sy ihop dom kläderna?

Du kan inte göra en ändring. Du kan inte skydda dina barn. Vill du åstadkomma någonting alls så försök lämna dina barn utanför det och ge dom ett normalt och hälsosamt liv.
Citera
2011-10-29, 14:57
Medlem
KimNeilJungs avatar
Det är hysteriskt roligt hur TS säger sig förkasta TV efter att denne har sett en film på youtube.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in