Något av det vettigaste jag gjort var att hiva ut TV:n för flera år sedan. Nu väljer jag de fåtal TV-serier jag följer via internet istället för att slökolla på skit jag egentligen inte vill se, som är så lätt hänt när det finns en TV i hemmet.
Dock gjorde jag inte det pga Illuminati, men oavsett anledning så finns det många vettigare saker att göra än att titta på TV. Så vill du på riktigt att dina barn inte tittar på TV så rekommenderar jag dig och din partner att heller inte göra det utan istället göra andra saker med barnen, typ laga mat eller fiska eller cykla eller spela spel eller läsa böcker eller vadsomhelst egentligen. Ni kommer komma varandra närmare, må bättre av den motion och mentala stimulans ni får och du behöver inte oro dig för att Illuminati hjärntvättar dina barn
EDIT: Hehe, såg videon nu och insåg att den här tråden är uppenbarligen en trollning eller så är TS väldigt, väldigt godtrogen. Hursomhelst, jag tycker fortfarande att det är en bra sak att göra annat än att titta på TV