Citat:
Ursprungligen postat av
volvo 240
Jag såg ju dom i Lördags i Kil. Vilket tryck och ös det var. Hjernverk var ju helt otroligt tighta live. Jag trodde först att det var skivan som gick men det var ju bandet. Såklart stod man längst fram med. Var ju i Värmland så passar ju att de har spelat in Värmlandsvisan:
https://www.youtube.com/watch?v=38AlCqhL744 Först var basen lite för hög men tror att de höjde gitarren sen. Mkt bra kväll iaf.
Visste inte ens att de uppträdde längre, men det är ju kul att gubbarna fortfarande håller igång. Brukar se Uffe och Krohn lite då och då eftersom vi bor i samma krokar och har några gemensamma bekanta. Senast jag såg dom live var på sd:s valvaka i oxelösund. Borde varit 2018. Den spelningen var väl sådär, jag var rätt packad så minns inte helt klart om jag är ärlig. Var även på den beryktade kuggnässpelningen då Janne fick avbryta och skälla på besökarna när det började viftas lite väl mycket med hej-armen ute i folkvimlet. 😄 När kan det ha varit.. kanske 2008 eller nått sånt?
Det var snutar så in i helvete. Kändes som de hade kommenderat dit hela nyköpingspolisen. Dock var ju alla där av ”samma åsikter” så att säga så inget hände alls. Vi käkade burgare, drack öl och lyssnade på bra musik. Det var en skitbra tillställning och spelning vill jag minnas.