2022-06-26, 13:17
Medlem
CtrlAltDelThiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Var får man 5tag i biljetter till Kil? De ska inte vara mer i närheten av Borås btw? Jag har bil men obviously inget körkort så om nån boråsare ska upp så..... delar på soppan jag bjuder på biljetter.

Det finns en tråd för samåkning i Festivaler och spelningar. Försök där vettja.
Citera
2022-06-26, 22:02
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CtrlAltDelThis
Det finns en tråd för samåkning i Festivaler och spelningar. Försök där vettja.
Tack men det har löst sig, en vnlig själv skrev och länkade till biljettköpet och bor gör vi i min Cadillac. Och Hjernverk som är så jäkla bra med!
Citera
2022-07-14, 10:05
Medlem
volvo 240s avatar
Några fler som ska dit? Någon som vet setlisten? Hoppas ju på liknande 2019 med några ändringar och nån ny låt.
Citera
2022-07-20, 11:18
Medlem
volvo 240s avatar
Jag såg ju dom i Lördags i Kil. Vilket tryck och ös det var. Hjernverk var ju helt otroligt tighta live. Jag trodde först att det var skivan som gick men det var ju bandet. Såklart stod man längst fram med. Var ju i Värmland så passar ju att de har spelat in Värmlandsvisan: https://www.youtube.com/watch?v=38AlCqhL744 Först var basen lite för hög men tror att de höjde gitarren sen. Mkt bra kväll iaf.
Citera
2022-07-20, 23:19
Medlem
Rebali179s avatar
Hur många är det som går på UT konserter.
drar de publik för det är Kult eller för att de är SD "husband"?
Citera
2022-07-22, 11:52
Medlem
Va ju över 700 i Kil, tror det varken har med SD eller kult o göra. Många gillar dem helt enkelt. De säljer ju nästan alltid ut ställen när de väl spelar.
Citera
2022-07-22, 17:38
Medlem
Fishnoses avatar
Det var riktigt jävla bra. Får jag chansen ska jag försöka gå på dem igen.
Citera
2022-07-23, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rebali179
Haha Sdhusband. Lyssnat på P1dokumentär nyligen? Det för var ju aktuellt på typ 90talet.
Citera
2022-07-27, 15:41
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebali179
Det är väl rätt många som går och ser dem, kan jag tänka mig. Och nu är ju bandet lite mer accepterat och kanske även fåt fler som blivit intresserade av bandet tack vare dokumentären som gick på P1.
Citera
2022-08-13, 22:58
Medlem
volvo 240s avatar
Någon som har setlisten för deras spelningar de körde nu? Kul att de körde "Jag är inte den" lät ju nästna som i studion. De började iaf med FÖrkastad och Förnekad så det blev ju ös emd en gång.
Citera
2022-08-13, 23:01
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inferno327
Va ju över 700 i Kil, tror det varken har med SD eller kult o göra. Många gillar dem helt enkelt. De säljer ju nästan alltid ut ställen när de väl spelar.
Japp så var det. Snackade med en hel del folk där och det var ju alla möjliga. En kille tex var ett gammalt skin som sett Thule sedan 84 och andra hade upptäckt dom relativt nyligen men alla var verkligen hur trevliga som helst och respekterade en när man kom med blindkäppen. En kille tex hjälpte mig fram till Janne så vi fick snacka lite. Såklart är det endel som gillar de pga SD osv men de flesta tycka helt enkelt att de är bra. Roligt att du okcså var i Kil. Jag tyckte de gjorde ett bra framträdande vad tyckte du?
Citera
2022-08-13, 23:04
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fishnose
Det var riktigt jävla bra. Får jag chansen ska jag försöka gå på dem igen.
Ja samma här. Har settt dom tre gånger nu och kan nog göra det hur många gånger som helst. Men de har verkligen tagit sig live om man jämför med 2007 tex. Janne håller ju sig till vatten el sportdryck och tror inte Uffe dricker ngt heller under spelningen. Stod du också längst fram?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in