Citat:
Ursprungligen postat av
Viracocha
Indisk toppskribent hoppar av, ska nu
"vara en oberoende skribent och vill sprida budskap om tolerans och multikulturalism."
http://www.sydsvenskan.se/asikter/da...r-pa-avpixlat/
Avpixlat har på den senare tiden blivit mycket sämre.
Jag har mina teorier om varför detta har hänt:
Group-think i slutet gäng
Dålig rubriksättning, allitteration verkar vara den enda formen de behärskar.
Artiklarna har alldeles! för grovt språk, så att dela en artikel till någon på fejjan är inte att tänka på.
(Ett av flertalet exempel från dagens upplaga:
Även flertalet målvakter har svåruttalade namn.
http://avpixlat.info/2014/02/21/malm...-170-miljoner/
Språket är för grovt.
De, jämfört med fria tider, skriver aldrig om att en Sverigedemokrat har fuskat eller satt sig i klistret. (Antagligen därför de inte gillar att samarbeta med fria tider.)
De har några nötter till krönikörer, bland annat den här BAN71 som alltid avslutar med:
"vi ses i kommentatorsfälten" Det gör honom till en till den av media beskrivna Sverigdemokraten, nätkrigaren, som Mazetti och andra gärna kängar så ofta de kan.
De är selektiva att ta in nyheter.
De hämnas gärna mot medarbetare, Mrutyuanjai Mishra samt den stackarn på jobbade på Dispatch Internatiol (Usel början på den tidning, har blivit bättre, men man får oftast bara en chans.)
MAN HÄNGER INTE UT SKRIBENTER SOM FÖRRÄDARE!!!!
För folk som kommer in på den sidan, så saknar dessa bakgrundskunskap till exempelvis att ensamkommande flyktingbarn är unga män, de kan lätt tro att detta bara är propaganda,
Därför tycker jag de ska ägna sig åt att tänka igenom hur de ska lägga artiklarna om hur de ska se ut ifall det kommer nya läsare.
För en hard-core Sd funkar väl sidan utmärkt, även om den helt klart blivit mycket sämre.
Artiklarna uppdateras inte ofta, vet inte om det beror på personalbrist eller bristande intresse, lågt antal ideella journalister.
Jag hade mycket väl kunnat skriva på den sidan, men som den sköts nu vill jag inte publicera mina alster där, för de når inte de jag skulle vilja nå.
!LÄS DETTA AP!
Svara i tråd går naturligtvis bra, men tryck på citera.