2012-04-09, 00:15
Medlem
servuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vindhler
Judar, antisemitism, islam-är-hemsk, antisemitism i Malmö, Ilmar Reepula är fruktansvärd för han nämner judar vi namn, judar, antisemitism, Michael Coren, Spencer, Antisemitism!!!!!!!, judar, antisemitism, judar, antisemitism, judar, OSV OSV in absurdum.

Avpixlat har blivit helt åt helvete. Ovanstående är det enda man skriver om. Judar, judar, judar och om hur jävla synd det är om judarna i Malmö för att de inte kan bära Kippa. Ingen jude har mig veterligen blivit gruppvåldtagen i Sverige av araber/negrer. Ingen jude har blivit ihjälsparkad av arabiska ungdomsgäng. Inget judisk pensionärspar har blivit slaktade av polska zigenare.

Svenskar slaktas systematiskt i Sverige, men det enda som avpixlat förmår skriva om är antisemitism som om det vore detta som är det stora problemet i Sverige. Känslan man får är att om bara judarna klarar sig oskadda i Reinfeldts nya mångkulturella Sverige så är resten helt jävla ovidkommande. Om det skulle upprättas koncentrationsläger för Svenskar så skulle avpixlat förfarande skriva om någon stackars jude som inte kan gå till synagogan i Malmö.

Avpixlat blir mer och mer explicit svenskfientligt. Man spelar i samma liga som Axess m.fl. bara det att man har en så infantil låg nivå. Hur vore det t.ex. att sätta den brutala misshandeln av 61-åringen i Kortedala i en bredare kontex tillsammans med det fruktansvärda negerbegågna mordet på Tommy i slutet av förra året? Nä, för det var ju inga judar och således är det inte värt att skriva om.

Du överdriver. I de 6 översta artiklarna för tillfället är det bara 2 som nämner judar.

Notera youtube-länken till contrajihadisterna Geller och Spencer på 10e plats.
Citera
2012-04-09, 12:39
Medlem
Vindhlers avatar
Psalmer av den isländske poeten Hallgrimur Petursson har traditionellt lästs upp i isländsk radio varje dag under fastan som föregår påsken. Nu kräver Simon Wiesenthal-centret att alla passager i psalmerna som kan få judar att framstå i dålig dager ska tas bort.

http://www.friatider.se/simon-wiesen...andska-psalmer

Borde inte Avpixlat skriva en indignerad ledare med tanke på den fruktansvärda isländska antisemitismen som det högt ansedda Simon Wiesentalscentret har påpekat så respektfullt? Kanske är det Ilmar Reepula som har inspirat islänningarna till att begå dessa fruktansvärda tankebrott emot judarna?
Citera
2012-04-11, 10:55
Medlem
Svarte-Orms avatar
En fråga till er Avpixlat och Friatider trogna,
nån som har haft funderingar gällande att sätta reklam på tex broar, plank vid avfarter osv?
Bara som ett exempel, i området jag bor i Stockholm så passerar det 10.000-20.000 bilister varje dag just vid bron.

Det som talar emot det är ju att det krävs att man skriver ut ganska stora affischer, men det som talar för är väl att det är mindre risk att dom rivs bort pga platsen de sitter på.
Senast redigerad av Svarte-Orm 2012-04-11 kl. 11:00.
Citera
2012-04-11, 12:10
Medlem
Torontors avatar
Fast det är enklare med någon av metoderna här:
http://avpixlat.info/hjalp-till-att-sprida-avpixlat/
Citera
2012-04-11, 13:58
Medlem
Kingen_kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svarte-Orm
En fråga till er Avpixlat och Friatider trogna,
nån som har haft funderingar gällande att sätta reklam på tex broar, plank vid avfarter osv?
Bara som ett exempel, i området jag bor i Stockholm så passerar det 10.000-20.000 bilister varje dag just vid bron.

Det som talar emot det är ju att det krävs att man skriver ut ganska stora affischer, men det som talar för är väl att det är mindre risk att dom rivs bort pga platsen de sitter på.
Det är dessutom olagligt, även om andra gör det. Och en sajt knuten till ett riksdagsparti... Nja, det känns väldigt oseriöst.
Citera
2012-04-12, 12:28
Medlem
0Thor0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kingen_king
Det är dessutom olagligt, även om andra gör det. Och en sajt knuten till ett riksdagsparti... Nja, det känns väldigt oseriöst.

Jag håller med dig, det är fruktansvärt.
Som tur är så är det ju inte lika hemskt som att Expo som får statligt stöd, har Mona Muslim i styrelsen och som antisvenska socialbidragspartiet vars partiledare Stefan Lövfen är en av de större finansiärerna till.
De sysslar dessutom inte med så småkriminella saker som en affisch här o där, utan där tar man i på riktigt med ex åsiktsregistrering, hotkampanjer, förföljelse av oliktänkande mm

Känns genast tryggare att tänka att lika hemskt som Expo och deras stödparti socialdemokraterna är ju iaf inte Avpixlat.
Senast redigerad av 0Thor0 2012-04-12 kl. 12:31.
Citera
2012-04-12, 18:21
Medlem
Kingen_kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0Thor0
Jag håller med dig, det är fruktansvärt.
Som tur är så är det ju inte lika hemskt som att Expo som får statligt stöd, har Mona Muslim i styrelsen och som antisvenska socialbidragspartiet vars partiledare Stefan Lövfen är en av de större finansiärerna till.
De sysslar dessutom inte med så småkriminella saker som en affisch här o där, utan där tar man i på riktigt med ex åsiktsregistrering, hotkampanjer, förföljelse av oliktänkande mm

Känns genast tryggare att tänka att lika hemskt som Expo och deras stödparti socialdemokraterna är ju iaf inte Avpixlat.
Så du menar att om en inte följer lagen så kan andra låta bli att följa den. Låter rimligt. Eller inte...

Jag har ingen som helst koll på EXPO, så jag tänker inte bemöta nåt jag inte vet nånting om. Men varför skulle det vara ok att bryta mot lagar? Är det inte bättre att du gör en anmälan om du har bevis på brottslighet?
Citera
2012-04-12, 20:01
Medlem
0Thor0s avatar
Citat:
Så du menar att om en inte följer lagen så kan andra låta bli att följa den. Låter rimligt. Eller inte...

Jag har ingen som helst koll på EXPO, så jag tänker inte bemöta nåt jag inte vet nånting om. Men varför skulle det vara ok att bryta mot lagar? Är det inte bättre att du gör en anmälan om du har bevis på brottslighet?

Jag tror man måste sänka sig till Löfven/Expos nivå, det behöver ju inte för det betyda att man direkt går ned på apstadiet.
Man skulle ju tex i Avpixlats fall kunna möta Löfven/Expo på halva vägen, bara en sådan frivillig fördumning av Avpixlat borde ju uppskattas av Löfven/Expo i framtida debatter?
Citera
2012-04-12, 20:07
Medlem
Kingen_kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0Thor0
Jag tror man måste sänka sig till Löfven/Expos nivå, det behöver ju inte för det betyda att man direkt går ned på apstadiet.
Man skulle ju tex i Avpixlats fall kunna möta Löfven/Expo på halva vägen, bara en sådan frivillig fördumning av Avpixlat borde ju uppskattas av Löfven/Expo i framtida debatter?
Bara för min nyfikenhets skull. Vad har Löfven och EXPO ihop? Och vad gör det olagligt?

Jag kan inte svara för EXPO för jag läser inget av dom, men hur skulle Avpixlat kunna fördummas ännu mer?
Citera
2012-04-12, 20:25
Medlem
Ett-Nolls avatar
Citat:
Bara för min nyfikenhets skull. Vad har Löfven och EXPO ihop? Och vad gör det olagligt?

Jag kan inte svara för EXPO för jag läser inget av dom, men hur skulle Avpixlat kunna fördummas ännu mer?

Tja, med Kingen_king som skribent skulle det t ex bli markant dummare. Kan vara nåt att lura på kanske?
Citera
2012-04-12, 20:34
Medlem
Kingen_kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ett-Noll
Tja, med Kingen_king som skribent skulle det t ex bli markant dummare. Kan vara nåt att lura på kanske?
Nja, jag är tveksam... Jag har svårt att skriva om att muslimer är dumma och det utvalda folket står över alla andra. Det är inte min stil. Jag har svårt för propaganda då jag tror på den enskildas frihet. Det skulle inte funka för Avpixlat.
Citera
2012-04-12, 21:15
Medlem
0Thor0s avatar
Citat:
1) Bara för min nyfikenhets skull. Vad har Löfven och EXPO ihop?

2) Jag kan inte svara för EXPO för jag läser inget av dom, men hur skulle Avpixlat kunna fördummas ännu mer?

1) Själv ser jag det som ett nödvändigt ont att hålla lite koll på de mest rabiata Sverigehatarna. Nu har jag ju iof redan svarat dig ang detta, dvs säga att Löfven är en av Expos större finansiärer, om inte den största. Antar att jag kan vara hygglig och svara igen eftersom du tyckte det var svårläst förra gången.

http://www.ifmetall.se/ifmetall/home..._skrammas_quot

2) Som redan nämnts, så är en möjlig lösning att ex du själv försöker få något publicerat där!
Senast redigerad av 0Thor0 2012-04-12 kl. 21:18.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in