Citat:
Ursprungligen postat av
Rufos
Jag känner nästan att man måste vara ledig den 10:e så man kan ta del av alla tårar och panikattacker i sociala medier.
Vi kommer få läsa kommentarer som ser ut att komma från patienter i ett mentalsjukhus.
Jag planerar att ta ledigt på förmiddagen så alkohol från gott vin och Champagne hunnit lämna kroppen tillräckligt samt kunna njuta av PKs ångest i direktsändning. Jobbar sedan eftermiddagen och kommer få köra "high five" bildligt talat med kunderna.
Citat:
Ursprungligen postat av
trailblaser
Jag tycker detta skvallrar om att Socialdemokraterna har sett något i sina egna polis den senaste tiden.Margot Wallström :
De har garanterat bra koll på var SD befinner sig. Och S. Inte fansen har SD 16-18% och inte har S några 25-27%, men kanske tvärtom?
Citat:
Ursprungligen postat av
Simmaellersjunk
Är det någon som vet om det görs OI separat för kommuner? Jag gissar att det i vissa kommuner kommer att bli ett totalt tillintetgörande av de etablerade partierna. Wow, valvakan nästa söndag blir nåt extra! Ska brassa lite gott käk och ha en flaska bubbel till hands.
Samma här. Några goda tips på festmåltid och snacks på valvakan kanske vi kan förmedla i tråden?
Citat:
Ursprungligen postat av
trailblaser
Hela kampanjen är riktad mot SD, och så kopplar de SD till M.
Jag undrar vad de har sett egentligen, detta är ju rena panikåtgärder.
Det är härligt att se onda människor ha panik. Jag njuter. HRC beteende efter hon insåg valförlusten var musik för ögonen.
Citat:
Ursprungligen postat av
CylonToaster
Haha, sant
Ansvariga för valvakorna hos 7k partierna får se till att blanda generösa mängder valium i bålen.
Det kommer bli en fantastisk kväll för oss andra.
Tur man tagit ledigt på måndagen, ska bli en fröjd att glida upp till frukost den 10e och lyssna på "expert" analyser och övrigt.
Vilken kanal tror vi kommer lysa av mest panik och frustration? Vänster-liberala SVT eller jude-TV4?
Citat:
Ursprungligen postat av
Hultabultan
Helt klart om man tvekar mellan olika partier, vill man alltid satsa på en vinnande häst.
Så fungerar jag i alla fall!
Jag har alltid röstat M oavsett framgångar. När jag gick över till SD så gjorde jag det när de fortfarande låg på ca 6%. Nu blir det AfS. De kanske inte kommer in, men jag ser inte min röst som bortslängd oavsett.