[quote]
Citat:
Ursprungligen postat av
gubbrora
Det står dig fritt att såväl förolämpa mig som borgarna . Men jag konstaterar att du inte har något som helst alternativ
Sd står för en återhållsam politik framför allt ,vilket är totalt unikt för Sverige där övriga partier går i extremvänsterna ledband.
Citat:
.Vilket är just det som är SD:s stor problem
jepp ,hittils ha rman ju lyckats blockera dom i invandringspolitiken helt klart.
Citat:
Enkla svar på komplexa frågor
Enkla svar är ofta lösningen. är invandringen för stor minskar man den ,eller tillfälligt stoppar den totalt.
Citat:
attrahera enkla människor som är lättflyktiga. Något som kommer att bli SDs stora problem
kunde ha blivit det OM övriga partier uppfört sig som folk och behandlat SD som vilket parti som helst. Men stigmatiseringen gör att folk tviekar i det längsta att gå till SD,och det innebär en gång SD alltid SD. Åtminstone tills SD haft regeringsmakten och schabblat rejält,då kommer dom att falla.
Så SD kommer att fortsätta upp mot egen majoritet ,övriga partier avgör hur fort det kommer att gå.