Citat:
Ursprungligen postat av
RadioDDR1
Det börjar bli trendigt att vara politisk inkorrekt vilket gynnar partier som SD eller figurer som Donald Trump. Hela västvärlden håller på att svänga och Sverige är inte på något sätt immun mot detta trots etablissemangets förnekelse av verkligheten.
Jag tror att det är precis tvärtom. Sverige står idag i fronten när det gäller omsvängningen som sker i västvärlden. Vi är inte de som tar efter, utan vi leder utvecklingen. Jag läste kommentarer till en artikel i brittisk media (kommer inte ihåg vilken artikel det var eller vilken tidning), men den handlade om Sverigedemokraternas framgångar i Sverige. En läsare skrev nämligen på ett ungefär:
Den politiska eliten i Sverige tog det för långt. Jag tror att det är där den verkliga motreaktionen startar.
Sverigedemokraterna har idag ett STÖRRE stöd i opinionsundersökningar än Front Nationals andel i det franska EU-valet. Smaka på det. Sverigedemokraterna är eventuellt STÖRRE rent procentuellt sett i Sverige än vad Front National är i Frankrike.
Tiden då media kunde peka på alla de rasistiska länderna på kontinenten är över, för vi är ännu värre.