Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-12-16, 16:35
  #20977
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seolseol
Så är det. Fan va man hade många träffar från hp.

Under en månad hade jag säkerligen tre dejter sådär 2012 på Happypancake, får jag ens en dejt under ett år är det ett plus.
Citera
2020-12-17, 16:22
  #20978
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Labanochapelsinen
Under en månad hade jag säkerligen tre dejter sådär 2012 på Happypancake, får jag ens en dejt under ett år är det ett plus.
Hehe exakt så. Visst är det skrämmande? Försöker att inte deppa ner mig pga det men det är inte lätt.
Citera
2020-12-17, 18:43
  #20979
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seolseol
Hehe exakt så. Visst är det skrämmande? Försöker att inte deppa ner mig pga det men det är inte lätt.

Många säger att det har med åldern att göra men skall inte ha betydelse om jag är 21 eller 31
Citera
2020-12-17, 19:18
  #20980
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Labanochapelsinen
Många säger att det har med åldern att göra men skall inte ha betydelse om jag är 21 eller 31
Visst har man blivit äldre, men det har väl brudarna också? Man är samma person och ser ungefär likadan ut. Men det går inte. Trist alltså.
Citera
2020-12-18, 15:09
  #20981
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seolseol
Visst har man blivit äldre, men det har väl brudarna också? Man är samma person och ser ungefär likadan ut. Men det går inte. Trist alltså.

Jag har märkt det på andra håll också, att få jobb idag utgås nästan från LinkedIn än att bifogat cv
Citera
2020-12-19, 02:16
  #20982
Medlem
Sephir0ths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Labanochapelsinen
Under en månad hade jag säkerligen tre dejter sådär 2012 på Happypancake, får jag ens en dejt under ett år är det ett plus.

Ja eller hur. Började med nätdejting 2011 och hängde på Happy Pancake. Det var verkligen inga problem att få till en dejt. Men idag så får man inte ens ett besök och inga svar när man skriver ett mail. Måste vara ett utfiskat hav, eller har gnistan dött? Jag har i alla fall lagt ner, det finns ingen heder med att hålla på med detta längre.
__________________
Senast redigerad av Sephir0th 2020-12-19 kl. 02:20.
Citera
2020-12-19, 07:00
  #20983
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sephir0th
Ja eller hur. Började med nätdejting 2011 och hängde på Happy Pancake. Det var verkligen inga problem att få till en dejt. Men idag så får man inte ens ett besök och inga svar när man skriver ett mail. Måste vara ett utfiskat hav, eller har gnistan dött? Jag har i alla fall lagt ner, det finns ingen heder med att hålla på med detta längre.

Tror det har mycket med att det finns idag Instagram som delvis indirekt kan fungera som en form av dejtingapp om man är väldigt attraktiv och att tinder har valt systemet att man endast kan komma i kontakt med någon om den andra har swajpat rätt
Citera
2020-12-19, 07:20
  #20984
Medlem
Pope666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Labanochapelsinen
Under en månad hade jag säkerligen tre dejter sådär 2012 på Happypancake, får jag ens en dejt under ett år är det ett plus.


fattar inte. tre dejter på en månad låter ju ok. nästan en i veckan, sen vet jag inte om dejterna var bra dejter men det är ju subjektivt.

jag har större chans irl än på nätet. var en rikitigt snygg mörk kvinna som spanade in mig på pendeln igår. hittar aldrig så snygga på nätet och gör jag det vill de mest ha beundrarpost från kuklösa män.
Citera
2020-12-19, 14:47
  #20985
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sephir0th
Ja eller hur. Började med nätdejting 2011 och hängde på Happy Pancake. Det var verkligen inga problem att få till en dejt. Men idag så får man inte ens ett besök och inga svar när man skriver ett mail. Måste vara ett utfiskat hav, eller har gnistan dött? Jag har i alla fall lagt ner, det finns ingen heder med att hålla på med detta längre.

Det var 10 år sen också. Beror ju på i vilken mån du utvecklats jämfört med övriga också. Annars var väl nätdejting mindre mainstream och det fanns mer öppna tjejer på just HP. De finns väl idag också men på andra ställen.
Citera
2021-01-02, 19:41
  #20986
Medlem
Om en tjej svarar ofta " jag vet inte" utifall man frågar om en träff betyder det indirekt NEJ?
Citera
2021-01-02, 20:29
  #20987
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Sephir0th
Ja eller hur. Började med nätdejting 2011 och hängde på Happy Pancake. Det var verkligen inga problem att få till en dejt. Men idag så får man inte ens ett besök och inga svar när man skriver ett mail. Måste vara ett utfiskat hav, eller har gnistan dött? Jag har i alla fall lagt ner, det finns ingen heder med att hålla på med detta längre.

Återigen, vi har nu hamnat i en situation, pga hypergami + sociala medier, att bara c:a 5-10% av män är intressanta, de männen får bada i fitta.

Resten av er, totalt ointressanta.

Bra jobbat, västländska män, ni har satt er själva i skiten.
Citera
2021-01-02, 20:30
  #20988
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Labanochapelsinen
Om en tjej svarar ofta " jag vet inte" utifall man frågar om en träff betyder det indirekt NEJ?

Men ja och det faktum att DU ens är den som frågar visar starkt på att ni aldrig kommer träffas. Tjejen måste FRÅGA DIG, inte tvärtom.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback