Citat:
Ursprungligen postat av
Samsong
Du är inte kvinna. Kvinnor vill alltid klättra uppåt, inte neråt. En man kan utan problem knulla en ny tjej per dag om han så har möjlighet, vilket många hunkar har. Samtidigt går det en hel drös med män som inte får något, så hunkarna har monopol på otroligt många tjejer, dessa tjejer får sedan enorma standards då de en gång redan upplevt hunken.
Ok så din teori = att ett fåtal attraktiva män (även ganska rika? El väldigt rika o ej så snygga? ) får åka som en taxi mellan olika kvinnor (med varierande utseende). Dvs kvinnorna delar på dessa män. Detta förutsätter isf att dom antingen är ok med att dela el att dom inte vet att han är otrogen etc.
Jag kan ha fel men jag har fått intrycket av att många kvinnor är ganska svartsjuka (då detta delande sabbar deras egoboost). Jag kan ha fel men är lite tveksam. Kan inte några kvinnor här hissa el dissa denna teori baserat på egna erfarenheter (ni är ju ändå anonyma här osv osv).
Ok att jag kan nöja mig med nivån under lyxpudingar men jag skulle iaf inte vilja knulla några fulingar då blir man ju ba äcklad efteråt ,been there, done that

.