Citat:
Ursprungligen postat av
zebra121
Så det du menar är att Badoo och Tinder ändå är Prio 1 och fungerar bäst? Vem skulle du placera som 3a? HP är rena dyngan så den räknar jag bort. Är verkligen Mötesplatsen så bra? Mina upplevelser av den är att det är ytterst begränsat och att den sidan passerat zenit?
Tinder har jag aldrig provat då det skulle vara en stor skam för mig om det uppdagades att jag var i desperat behov av ett fruntimmer (utåt sett ger jag sken av att vara en konservativ kalvinist). Dvs Appen syns tydligt på min Ipad (mig veterligen kan man ej gömma applikationer visuellt).
Kan iaf säga att Badoo ger bättre avkastning än HP trotts att HP egentligen borde vara bättre då den ej har begränsad funktionalitet. Har än så länge ingen erfarenhet att betala för sex varken via dejtingbaserade näringsidkare el från prostutuerade

. Vet bara en annan (mindre känd) gratis sajt & det är Sunnydate där utbudet verkar vara anmärkningsvärt litet. Dock finns det en del skumma kvinnor som mejlar en från utlandet (om det är intressant för dig).