Citat:
Ursprungligen postat av
imperatrix
Tror du borde sluta se relationer som något som skapas genom "marknadsföring". Om du inte får svar på dina mail kommer du bara uppfattas som desperat, creepy och/eller gränslös om du skickar nya mail varje dag. Vad skulle ens syftet vara? Är du intresserad av att lära känna personerna, med tanke på att du verkar skicka samma meddelande till alla? Strävar du efter att interagera med personerna eller få svar från dem, för sakens skull?
Du har ganska svårt att förstå sen så gör du dumma antaganden. Fattar inte varför 99% av alla människor kan inte låta bli göra så idiotiska antaganden.. fattar inte hur ni tänker, hur ni kommer fram till sånt.
Varför tror du jag skickar samma meddelande till alal kvinnor? Jag sa ju aldrig det.
Sa att jag funderar på om jag borde copy paste det första meddelandet som jag skickade. Men första meddelandet kan ju vara olika för olika kvinnor. Sen så använder jag o andra sidan ett standard copy paste meddelande till alla kvinnor som inte har någon profil text för då har jag ju inget att arbeta med till mitt första meddelande.
Och systet är som jag redan sagt att dem ska se att det kommit ett meddealnde ifrån mig. Hur ska dem veta att jag är "desperat" om de inte sett mina tidigare meddelanden som jag skickat? Alltså allt du säger är så idiotiskt. Om jag skickar ett fjärde meddelande och denna gången läser de den så vet dem inte att jag skickat flera meddelanden innan jag skickade den.. fast beror också på vilken dejting sida..visa sidor kan de se att jag försökt få kontakt tidigare men bara efter att de öppnat mitt meddelande inte innan.
Du kommer säkert fortf inte att förstå slår jag vad om.. du tillhör säkert folk gruppen med IQ närmare en apa.