Citat:
Ursprungligen postat av
zebra121
VIlken är den bästa dejtingsidan just nu? Då tänker jag där folk finns och där man kan få "avkastning" i form av relationer, korta ligg och snurr på kulan så att säga.
Tänker inte på Badoo eller Tinder utan de övriga. Match? Mötesplatsen? HP?
HP - som kvinna blir man överöst att snorungar som är 15-25 år yngre än vad jag söker samt massa töntiga oneliners typ "Sexy", "het", "läcker". Sen har vi gammelfarbröderna runt 60-85 som bara tycker att åldern är en siffra. De som råkar vara inom mitt åldersintervall är antingen analfabeter, enstöringar som levt hemma hos mamma hela livet, livets hårda skola-typer etc. Extremt sällan jag sett någon där jag skulle kunna tänka mig att dejta.
Match - kryllar av snygga män från diverse svenska orter med "förträfflig" google-svenska som man via bildsökning kan hitta på sidor i USA mm (fotomodellutseende) - de flesta är dessutom änklingar

. Finns en och annan vettig icke-fejk-profil som är dejtbar.
MP - var tidigare den minst dåliga sidan och det är här jag dejtat. Dock har det blivit betydligt sämre utbud.
Jag liksom de singelkvinnor jag känner har lagt ned dejtingsidor, då det finns ytterst få vettiga män där.