2018-02-19, 21:52
Medlem
Klappasäftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siasoss
Jag är tjej, tycker det verkar finnas dåligt med seriösa killar därute ja... 😂

Du drar alla över en kam. Det finns en hel del seriösa killar därute.
Citera
2018-02-20, 12:43
Medlem
A-party-with-martys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MostyBlejsX
HP - som kvinna blir man överöst att snorungar som är 15-25 år yngre än vad jag söker samt massa töntiga oneliners typ "Sexy", "het", "läcker". Sen har vi gammelfarbröderna runt 60-85 som bara tycker att åldern är en siffra. De som råkar vara inom mitt åldersintervall är antingen analfabeter, enstöringar som levt hemma hos mamma hela livet, livets hårda skola-typer etc. Extremt sällan jag sett någon där jag skulle kunna tänka mig att dejta.

Match - kryllar av snygga män från diverse svenska orter med "förträfflig" google-svenska som man via bildsökning kan hitta på sidor i USA mm (fotomodellutseende) - de flesta är dessutom änklingar . Finns en och annan vettig icke-fejk-profil som är dejtbar.

MP - var tidigare den minst dåliga sidan och det är här jag dejtat. Dock har det blivit betydligt sämre utbud.

Jag liksom de singelkvinnor jag känner har lagt ned dejtingsidor, då det finns ytterst få vettiga män där.

Men helt ärligt du verkar ju vara en sån där kräsen gnällspik som aldrig blir nöjd. Om du nu tycker att du är så förträfflig & har anledning att ha så höga krav osv osv så ska du försöka haffa den snygga Flygkaptenen(kan ju vara passande att inte nöta på varandra för mycket då han är ute å reser samt att du verkar vara en person man INTE vill ha för hög dos av ) el dyl via Elitsinglar.se
El innerst inne kanske även du hajar att ribban är för högt upp för dig där?
Senast redigerad av A-party-with-marty 2018-02-20 kl. 13:10.
Citera
2018-02-20, 12:48
Medlem
Citat:
Skulle snarare tro att yngre tjejer är mer imponerade av pengar /karriärmannen ( om det är så du menar) . När man blivit lite äldre vet man mer vad en trevlig personlighet betyder. Å fler vuxna kvinnor har egna goda inkomster å behöver ingen sugardaddy vilket tydligen är poppis bland de yngre.

Vad gäller just flygkaptener så är det ett konstigt exempel då det ju inte är så lockande med en man som är borta så pass mycket som dom måste vara.

Jag söker ju inte efter yta så jag funderar inte ut vilken kille som är snyggast på ett ställe. Men om jag nu ska ragga så går jag defenitivt fram till den som verkar trevligast

Ja du kanske har en poäng men i realiteten är det nog passande att inte träffas för ofta (med tanke på pilotyrket el VD som är på en massa affärsresor etc) per vecka. Hur fan kan man veta vem som verkar trevlig när man kollar igenom puben bland främmande karlar(låter lite klent) .
Senast redigerad av A-party-with-marty 2018-02-20 kl. 12:51.
Citera
2018-02-20, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flash-999
Klart det skall vara kul.

Du får väl läsa användaravtalet. Det är förstås en kommersiell verksamhet det handlar om.

Jo visst men man får ju mer förtroende för dom om dom låter en slippa fullt pris första månaden etc samt ha noll uppbindning.
Citera
2018-02-20, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
Så det du menar är att Badoo och Tinder ändå är Prio 1 och fungerar bäst? Vem skulle du placera som 3a? HP är rena dyngan så den räknar jag bort. Är verkligen Mötesplatsen så bra? Mina upplevelser av den är att det är ytterst begränsat och att den sidan passerat zenit?

Tinder har jag aldrig provat då det skulle vara en stor skam för mig om det uppdagades att jag var i desperat behov av ett fruntimmer (utåt sett ger jag sken av att vara en konservativ kalvinist). Dvs Appen syns tydligt på min Ipad (mig veterligen kan man ej gömma applikationer visuellt).

Kan iaf säga att Badoo ger bättre avkastning än HP trotts att HP egentligen borde vara bättre då den ej har begränsad funktionalitet. Har än så länge ingen erfarenhet att betala för sex varken via dejtingbaserade näringsidkare el från prostutuerade . Vet bara en annan (mindre känd) gratis sajt & det är Sunnydate där utbudet verkar vara anmärkningsvärt litet. Dock finns det en del skumma kvinnor som mejlar en från utlandet (om det är intressant för dig).
Citera
2018-02-20, 17:50
Medlem
Flash-999s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A-party-with-marty
Jo visst men man får ju mer förtroende för dom om dom låter en slippa fullt pris första månaden etc samt ha noll uppbindning.

Jo, det är ju mycket som är roligare gratis. Du får helt enkelt kolla vad de har för villkor.
Citera
2018-02-20, 19:13
Medlem
Citat:
Jag är tjej, tycker det verkar finnas dåligt med seriösa killar därute ja... 😂
Och vi män tycker detsamma vad gäller kvinnor, åtminstone jag.
Citera
2018-02-20, 20:15
Medlem
hardusettminapas avatar
Har suttit i mer än 3 månader nu i stort sett dagligen på tinder och happy pancake utan att få till en enda träff. Jag har skrivit med rätt många men det är stört omöjligt att få dom att ses. Antingen slutar dom svara så fort frågan om att ses kommer på tal, eller så är dom så jävla upptagna att det är omöjligt att avvara ett par timmar till en träff någongång de närmaste 4 veckorna. De ska alltid jobba sent, vara med en kompis, sitta barnvakt åt systerns barn, resa utomlands, gå på bio och en massa andra saker. Varför är man ens med på tinder om man aldrig har tid att träffa någon? Har ca 4-5 tjejer nu som jag haft kontakt med i veckor och som alla tackat ja till att ses men det går aldrig att bestämma något för de har så in i helvete fullt upp hela tiden. Jag frågar dom ca en gång i veckan och alltid är det något som är i vägen.
Citera
2018-02-20, 20:31
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Har suttit i mer än 3 månader nu i stort sett dagligen på tinder och happy pancake utan att få till en enda träff. Jag har skrivit med rätt många men det är stört omöjligt att få dom att ses. Antingen slutar dom svara så fort frågan om att ses kommer på tal, eller så är dom så jävla upptagna att det är omöjligt att avvara ett par timmar till en träff någongång de närmaste 4 veckorna. De ska alltid jobba sent, vara med en kompis, sitta barnvakt åt systerns barn, resa utomlands, gå på bio och en massa andra saker. Varför är man ens med på tinder om man aldrig har tid att träffa någon? Har ca 4-5 tjejer nu som jag haft kontakt med i veckor och som alla tackat ja till att ses men det går aldrig att bestämma något för de har så in i helvete fullt upp hela tiden. Jag frågar dom ca en gång i veckan och alltid är det något som är i vägen.
Tyvärr så är det ju så att dom är inte tillräckligt intresserade av dig, du kanske är OK i deras ögon eftersom ni matchades men hon har säkert massor av andra som är snyggare/mer intressanta.
Det är den nakna sanningen, självinsikt bör man ha.
Citera
2018-02-20, 20:48
Medlem
Hur många riktig singlar typ över 30 år som inte haft en man och barn finns det igentligen?

Äre nästan noll typ ?

Så man vet

Eller måste man haffa en tjej når man är 18 - 20 typ annars är man körd ?

Om man nu ser livet som jag då, att man skaffar en familj.

Man kvinna barn sen klart typ aldrig mer tills döden skiljer oss åt 😨
Senast redigerad av troligengud 2018-02-20 kl. 20:52.
Citera
2018-02-20, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av troligengud
Hur många riktig singlar typ över 30 år som inte haft en man och barn finns det igentligen?

Äre nästan noll typ ?

Så man vet

Eller måste man haffa en tjej når man är 18 - 20 typ annars är man körd ?

Om man nu ser livet som jag då, att man skaffar en familj.

Man kvinna barn sen klart typ aldrig mer tills döden skiljer oss åt 😨
Lycka till att få ihop det som 30 + med en tonåring på dessa sajter. Blir nog svårt att ens få ett enstaka svar tillbaka. Kanske om du kan locka nån rasfrämande lycksökerska etc. Finns visserligen typ brudar i äldre tonåren på bc som vill bli tagen analt av en dominant äldre man men orka stå i den kön liksom. I övrigt är det en hel del mediokra betongförorts-morsor på HP som konstigt nog kan kosta på sig att vara kräsna.
Man kan ju iaf filtrera bort morsorna när man söker. Blir dock tunt då utbudet redan är litet innan mm.
Citera
2018-02-20, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-party-with-marty
Lycka till att få ihop det som 30 + med en tonåring på dessa sajter. Blir nog svårt att ens få ett enstaka svar tillbaka. Kanske om du kan locka nån rasfrämande lycksökerska etc. Finns visserligen typ brudar i äldre tonåren på bc som vill bli tagen analt av en dominant äldre man men orka stå i den kön liksom. I övrigt är det en hel del mediokra betongförorts-morsor på HP som konstigt nog kan kosta på sig att vara kräsna.
Man kan ju iaf filtrera bort morsorna när man söker. Blir dock tunt då utbudet redan är litet innan mm.
Nä det är det jag trodde.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in