Citat:
Ursprungligen postat av tobher3
Jag lovar att berätta när jag vet vad som har hänt. just nu har jag bara fått bekräftat från mina föräldrar att det är dom

Beklagar verkligen, tobher3!

Det förvånar mig nästan hur liten världen kan vara på nätet ibland.
Jo, det lär ju spekuleras vilt här. Försök tänka på att folk på FB inte känner dina släktingar som du gör. Det är alltid lätt att föreställa sig det ena och det andra om okända, tyvärr.